همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen ؛ آرک The Hidden Inventory

در این مقاله به همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen خواهیم پرداخت. پس در ادامه نوشتار همه چیز درباره فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن همراه ما بمانید.

جوجوتسو کایسن سرانجام پس از گذشت نزدیک به سه سال از فصل اول آن بازمی‌گردد. در فصل اول، یوجی ایتادوری در کانون توجه قرار گرفت و ما را با دنیای جادوگران جوجوتسو آشنا کرد. همانطور که ما آماده می‌شویم تا به فصل بعدی داستان جوجوتسو کایسن شیرجه بزنیم، بیایید به طور خلاصه درباره آنچه قبلاً اتفاق افتاده و آنچه در فصل آینده اتفاق می‌افتد صحبت کنیم. در نوشتار همه چیز درباره فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن ما به جزئیات آرک The Hidden Inventory Arc می‌پردازیم.

همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

جزئیات فصل جدید انیمه Jujutsu Kaisen

شما می‌توانید فهرست همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen
همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

Jujutsu Kaisen به عنوان یک مجموعه مانگای ژاپنی که توسط Gege Akutami نوشته و تصویرسازی شده بود شروع شد. این سریال از 5 مارس 2018 در مجله هفتگی Shōnen Jump از Shueisha پخش شد و به عنوان یک انیمیشن توسط استودیو MAPPA اقتباس شد و اولین نمایش آن در سال 2020 انجام شد. اکنون با نزدیک بودن زمان انتشار فصل جدید این انیمه، ما می‌خواهیم به خلاصه داستان فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen بپردازیم تا شما طرفداران آمادگی بیشتری برای فصل جدید جوجوتسو کایسن داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

داستان انیمه تاکنون

همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen
خلاصه داستان فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

در فصل 1، یوجی ایتادوری، دانش‌آموز دبیرستانی است که در نهایت انگشت نفرین شده ریومن سوکونا، پادشاه نفرین‌ها را می‌بلعد. این امر باعث می‌شود که یوجی به سوکونا تبدیل شود و منجر به استخدام او توسط ساتورو گوجو، یک جادوگر قدرتمند، برای پیوستن به دبیرستان جوجوتسو شود.

یوجی می‌آموزد که چگونه انرژی نفرین شده خود را کنترل کند و با ارواح مبارزه کند. او همچنین با جادوگران دیگری مانند Megumi Fushiguro و Nobara Kugisaki ملاقات می‌کند. آنها با هم با نفرین‌ها می‌جنگند و از بی گناهان محافظت می‌کنند. آرک دوم جوجوتسو کایسن بر تمرینات ایتادوری متمرکز شد تا قوی‌تر شود و قسمت پایانی با تمسخر یوتا اوکوتسو به پایان رسید.

به نحوی ایتادوری می‌تواند کنترل بدن خود را حفظ کند، بنابراین ساتورو گوجو او را به دبیرستان جوجوتسو دعوت می‌کند، جایی که او موافقت می‌کند در ازای آزادی به آنها کمک کند تا نفرین‌ها را دنبال کنند. از اینجا، گوجو، ایتادوری، مگومی فوشیگورو و نوبارا کوگیساکی با هم همکاری می‌کنند تا از جهان در برابر تهدیدات عرفانی محافظت کنند.

همه چیز درباره The Hidden Inventory Arc

همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen
همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

فصل دوم جوجوتسو کایسن به دو بخش تقسیم می‌شود که شامل The Hidden Inventory Arc و The Premature Death Arcs می‌شود. در ادامه می‌توانید خلاصه رسمی داستان فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن را مطالعه کنید:

این بهار بی گناهی است که دوتا از قوی‌ترینان برای همیشه از دست دادند. ایتادوری یوجی ریومن سوکونا را در ژوئن 2018 به بدن خود برد. اوکوتسو یوتا در دسامبر 2017 اوریموتو ریکا را از نفرینش آزاد کرد. و اکنون بهار 2006 است. گوجو ساتورو و گتو سوگورو، دو جادوگر جوجوتسو بی همتا از مدرسه جوجوتسو، دو ماموریت توسط تنگن، جاودانه‌ای که به عنوان سنگ بنای جامعه جوجوتسو شناخته می‌شود، به آنها محول شده است.

یکی از ماموریت‌ها اسکورت و پاک کردن “رگ پلاسمای ستاره”، آمانای ریکو، دختری است که به عنوان بهترین مسابقه برای ادغام با تنگن انتخاب شده است. بنابراین هر دوی آن‌ها مأموریت اسکورت خود را آغاز کردند تا جامعه جوجوتسو را ادامه دهند. با این حال، یک قاتل که خود را فوشی گورو می‌نامد، در تلاش برای ترور ستاره پلاسما دخالت می‌کند. گذشته گوجو و گتو، کسانی که بعداً به عنوان قدرتمندترین جادوگر جوجوتسو و نفرینی‌ترین کاربر نفرین شناخته شدند، در شرف فاش شدن هستند.

شخصیت های حاضر در فصل دوم

با تغییر تمرکز Jujutsu Kaisen به Gojo، بازیگران مکمل او کمی متفاوت از Itadori در فصل اول به نظر می‌رسند. ما با گوجو و گتو بسیار آشنا هستیم، اما اکنون زمان آن رسیده است که با شخصیت‌های جدیدی که وارد این فصل می‌شوند آشنا شویم. از شخصیت‌های فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن می‌توان از کنتو نانامی، یو هایبارا، می می، شیو کنگ، اوتاهیم ایوری، ماسامیچی یاگا و میساتو کوروی نام برد.

اتفاقات بعد از فصل دو

همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen
همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

ما به امروز برمی‌گردیم و زمان آن فرا رسیده است که سوگورو گتو برنامه‌های خود را عملی کند. پرده‌ای برای به دام انداختن غیرنظامیان در شیبویا در نظر گرفته شده است که منجر به درخواست کمک از مشهورترین جادوگر جهان، ساتورو گوجو می‌شود. گروه‌های زیادی به منطقه اعزام می‌شوند، و این زمانی است که به دنبال یوجی ایتادوری و همکلاسی‌هایش می‌شویم. آرک مرگ زودرس یکی از جذاب‌ترین آرک‌های داستان جوجوتسو کایسن است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همه چیز درباره فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *