ببینید: پیری تکان دهنده آناهیتا همتی ؛ خانم بازیگر موهایش را تراشید! [+عکس]

آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام اش، از پیری چهره اش پرده برداشته است. در ادامه همراه ما بمانید.

آناهیتا همتی تصویری تازه از چهره و موهایش منتشر کرده است. این تصویر به اعتقاد کاربران بیش از هر زمانی شکستگی چهره این بازیگر را نمایش می دهد. در ادامه خبر کشف حجاب آناهیتا همتی همراه ما بمانید.

آناهیتا همتی بازیگر

  • تراشیدن موی آناهیتا همتی
آناهیتا همتی بازیگر
عکس آناهیتا همتی, عکس جدید آناهیتا همتی

عکس جدید آناهیتا همتی

به گزارش منابع خبری:

 آناهیتا همتی که اکنون در آستانه 50 سالگی قرار دارد، همواره تلاش کرده تا عبورش از میانسالی را به روش های مختلفی پنهان کند.

اما او اخیرا برای همدردی با فوت مهسا امینی موهایش را تراشید و حالا تصویری تازه از چهره و موهایش منتشر کرده است. این تصویر به اعتقاد کاربران بیش از هر زمانی شکستگی آناهیتا همتی را نمایش می دهد. او در باره این تصویر هم نوشته که چهل روز از عزاداری اش برای مهسا امینی می گذرد.

در ادامه میتوانید عکس آناهیتا همتی را مشاهده کنید:

آناهیتا همتی بازیگر
تراشیدن موی آناهیتا همتی, کشف حجاب آناهیتا همتی

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی می باشد که از 20 سالگی با تئاتر شروع کرد و اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت ، حیوانات و دوچرخه سواریست. در زایشگاه خیابان سلسبیل به دنیا آمدم ، پدرم کارشناس کشاورزی و مادرم حسابدار است و یک برادر بنام آرین دارم که 14 سال از من کوچکتر است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *