بیوگرافی غلامعلی کویتی پور

کیوتی پور یکی از حماسه آفرینان 8 سال جنگ تحمیلی بوده که نوحه های بسیاری را برای مردمش خوانده است. حال می خواهیم بیوگرافی غلامعلی کویتی پور را شرح دهیم.

امروز می خواهیم شرح حال مداح غلامعلی کویتی پور بزرگترین مداح حماسه آفرین در ایران را برای شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی غلامعلی کویتی پور

زندگینامه غلامعلی کویتی پور

غلامعلی کویتی پور متولد 1 اردیبهشت 1337 در خرمشهر است تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از دوره دبیرستان وارد موسیقی مذهبی شد تا اینکه در ایام جنگ و جبهه مداحی را آغاز کرد و بعدا سمت آهنگ های حماسی رفت او یکی از روشنفکران این عرصه و از عاشقانه موسیق و فیلم است.

بیوگرافی غلامعلی کویتی پور
شرح زندگی غلامعلی کویتی پور

شرح حال مداح غلامعلی کویتی پور

در ادامه می‌توانید عکس غلامعلی کویتی پور را ببینید:

بیوگرافی غلامعلی کویتی پور
بیوگرافی غلامعلی کویتی پور

کویتی‌پور از حماسه خوانان معروف در زمان جنگ ایران و عراق بود. از نوحه‌های معروف آن زمان می‌توان به «غریبانه»، «چنگ دل» و «دل پریشانم» اشاره کرد. همچنین وی به مناسبت آزادسازی خرمشهر نوحه حماسی معروف «ممد نبودی ببینی» را به یاد شهید محمد جهان آرا خواند که یکی از ماندنی ترین ملودی های موسیقی جنگ لقب گرفت و آهنگسازان بسیاری با تاسی به این قطعه برای جنگ موسیقی نوشتند. این ملودی از جمله ملودی های قدیمی این منطقه به شمار می رود.

 زندگینامه غلامعلی کویتی پور

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی غلامعلی کویتی پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *