بازگشت راک به دنیای کشتی کج (WWE) + حواشی و شایعات

چندی پیش، دواین جانسن اعلام کرد که به دنیای WWE بازمی‌گردد. پس از این خبر، بازگشت راک به دنیای کشتی کج بازتاب فراوانی را در فضای مجازی کسب کرد.

به نظر می‌رسد که دشمنان سابق دبلیو دبلیو دبلیو ای، دواین جانسن (راک) و جان سینا در نهایت به دنیای اسکداون بازگردند. چندی پیش، خبر بازگشت دواین جانسن به کشتی کج به انتشار رسید که بازتاب فوق‌العاده‌ای را کسب کرد.

بازگشت راک به دنیای کشتی کج

در کلیپی که در اکانت رسمی WWE در X یا همان توئیتر پیشین منتشر شد، این دو قهرمان کشتی‌کج با رویارویی با یکدیگر در جریان اسمکدان، طرفداران را شگفت زده کردند. جان سینا به طور علنی از جانسون در داخل و خارج از صفحه نمایش انتقاد کرد، که منجر به مسابقات رویایی در سال‌های 2012 و 2013 شد.

بیشتر بخوانید:

لایو اکشن سریال Moana ساخته خواهد شد !

بهترین بازیگران جهان تا سال 2023 از نظر محبوبیت

در سال 2011، جان سینا شروع به سر و صدا کردن با هواداران کرد که چگونه جانسون در هشت سال گذشته در رینگ حضور نداشته است و می‌گوید که او تجارت را بیشتر ترجیح می‌دهد. پس از تبادل دوستانه آنها، مک آفی توجه جانسون را به شخصی جلب می‌کند که بیرون از کادر دوربین پشت او ایستاده است. راک جانسون، ستاره پردرآمدترین هالیوود، به رینگ مسابقات کشتی حرفه‌ای بازگشت و با استقبال شدید توسط تماشاگران روبه‌رو شد.

بیوگرافی راک (دواین جانسن)

بازگشت راک به دنیای کشتی کج
بازگشت راک به WWE

دواین جانسون، با نام مستعار “راک”، در رینگ کشتی حرفه‌ای به عنوان یک کشتی‌گیر حضور دارد. دواین جانسون (راک) در کشتی حرفه‌ای توانایی‌های خاصی دارد که او را از سایر کشتی‌گیران تمایز می‌دهد. برخی از توانایی‌های وی عبارتند از قدرت بدنی، نمایش‌پذیری، و رهبری.

دواین جانسون در کشتی حرفه‌ای در حال حاضر موقعیت یک کشتی‌گیر (Wrestler) دارد. او به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در رینگ‌های مختلف به مبارزه می‌پردازد و با استفاده از توان بدنی قوی و مهارت‌های کشتی، به مواجهه با حریفان خود می‌پردازد. علاوه بر این، دواین جانسون (راک) با توجه به موفقیت و شهرت خود در حوزه سینما، به عنوان یک کشتی‌گیر ستاره نیز شناخته می‌شود.

حواشی و شایعات بازگشت راک به کشتی کج

بازگشت راک به دنیای کشتی کج
شایعات بازگشت راک به کشتی کج

طرفداران بازخورد مثبتی را به صورت آنلاین منتشر کردند. بسیاری از آنها از اینکه رقبای قدیمی با همدیگر متحد شدند، خوشحال بودند. ابتدای ویدیوی پشت صحنه، جانسون 51 ساله و پت مک آفی، تحلیل‌گر ورزشی ESPN را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بازگشت راک به دنیای کشتی کج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *