رقابت بین فیلم‌های Kung Fu Panda 4 و Dune 2 همچنان ادامه دارد

Kung Fu Panda 4 و Dune 2 دو فیلم سینمایی که به تازگی اکران شده‌اند، رقابت نزدیکی در باکس آفیس برقرار کرده‌اند و این رقابت پس از سه هفته، همچنان ادامه دارد.

فیلم انیمیشنی پاندای کونگ فو کار 4 توسط استودیوهای «یونیورسال» و «دریم‌ورکس» ساخته شد و به دنبال فروش 31 میلیون دلاری خود است. این فیلم در رقابت نزدیکی با فیلم تلماسه 2 قرار دارد که در هفته سوم به سمت فروش 29 میلیون دلاری حرکت می‌کند. فیلم شاه آرتور با بازی «مارک والبرگ» که با بودجه 19 میلیون دلاری ساخته شده نیز در حال حرکت به سمت فروش 8 میلیون دلاری خود است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رقابت Kung Fu Panda 4 و Dune 2 همچنان ادامه دارد

فیلم جدید «مارک والبرگ»، نمره A از سینمااسکور را دریافت کرده است. 36 درصد از مخاطبان این فیلم در گروه سنی 18 تا 34 سال قرار دارند و 40 درصد از خریداران بلیت زنان بالای 25 سال هستند. تقریباً 52 درصد از مخاطبان این فیلم اروپایی، 25 درصد لاتین، 8 درصد آفریقایی و 10 درصد آسیایی هستند.

Kung Fu Panda 4 و Dune 2

فیلم Dune 2 ساخته «دنیس ویلنوو» که اکنون سومین آخر هفته اکران خودش را سپری می‌کند، فاصله چندانی با انیمیشن Kung Fu Panda 4 ندارد. انتظار می‌رود این فیلم در آخر هفته، از 3847 سینما حدود 29 میلیون دلار بفروشد و تا یکشنبه 205 میلیون دلاری در آمریکای شمالی کسب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اکران همزمان فیلم‌های Kung Fu Panda 4 و Dune 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *