فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria به‌زودی آغاز خواهد شد

«سیدنی سوئینی»، بازیگر نقش «کیسی هاوارد» در سریال Euphoria ، چندی پیش اشاره کرد که فیلمبرداری فصل سوم این سریال به‌زودی آغاز خواهد شد.

او در یک مصاحبه با «جاش هورویتز» از MTV این اطلاعات را اعلام کرد. در پاسخ به پرسش این سوال که آیا پس از اکران فیلم ترسناک جدید خود که Immaculate نام دارد، می‌خواهد استراحت کند یا نه، «سوئینی» گفت که به زودی به تیم تولید Euphoria می‌پیوندد تا فیلمبرداری فصل سوم را آغاز کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria به‌زودی آغاز خواهد شد

«سوئینی» به سوال اینکه آیا فیلمنامه فصل سوم را خوانده است یا خیر، به طور مستقیم پاسخ نداد؛ اما گفت که همیشه بازگشت به سریال سرخوشی ، به او حس بازگشت به خانه را القا می‌کند. او زمان دقیقی را برای شروع فیلمبرداری اعلام نکرد؛ اما به نظر می‌رسد که زمان آن نزدیک است.

مجموعه Euphoria که توسط «سام لوینسون» ساخته شده، از سال 2019 شروع به پخش کرد. در دسامبر 2020 و ژانویه 2021، دو قسمت ویژه از آن پخش شد و در سال 2022، فصل دوم آن نیز روی آنتن رفت.

فصل سوم سریال Euphoria

بعد از به پایان رسیدن فصل دوم، سریال برای فصل سوم تمدید شد؛ اما به دلایل مختلف، تولید آن به تأخیر افتاد. در این مدت، «سام لوینسون» روی پروژه‌های دیگری کار کرد که با حواشی و جنجال همراه بودند. در حال حاضر، زمان انتشار فصل سوم Euphoria مشخص نیست و نمی‌دانیم که آیا داستان در این فصل به پایان می‌رسد یا اینکه باید در آینده منتظر فصل‌های بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سریال Euphoria چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *