طلاق مهران غفوریان ؛ شایعه هایی که دست از سر بازیگران بر نمی دارد

پس از شایعه خودکشی مهران غفوریان این‌بار خبر طلاق مهران غفوریان به گوش رسیده است. در ادامه نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

در روزهای اخیر شایعه خودکشی مهران غفوریان، بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها منتشر شد؛ که وی را ناچار به واکنش کرد. واکنشی عبرت آموز که وی در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می‌خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.

تیتر خبری  فیلم جنجالی از مهران غفوریان و خیانت مهران غفوریان به همسرش لو رفت زندگی وی را تحت تاثیر قرار داد. در ادامه خبر همراه ما باشید.

طلاق مهران غفوریان

شایعه هایی که دست از سر بازیگران بر نمی دارد

خیانت مهران غفوریان به همسرش لو رفت, فیلم جنجالی از مهران غفوریان
خیانت مهران غفوریان به همسرش لو رفت, فیلم جنجالی از مهران غفوریان, مهران غفوریان طلاق

آیا مهران غفوریان خیانت کرد؟ مهران غفوریان طلاق گرفت؟ مهران غفوریان در یک مصاحبه تلفنی در رابطه شایعه خودکشی خود گفت:

از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می‌گذرم و می‌بخشم. شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن‌ها هم می‌خواهم که ببخشند. اصولا آدم‌ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.


بیشتر بخوانید:


​مردم عزیزم این همه سختی دارند، این همه مشکلات اقتصادی و درگیر ویروس کرونا هستند، وبا این حال دلشون من شاد می‌کنم، این برایم مقدس است. امیدوارم که همدیگر راقضاوت نکنیم.

این بازیگر در ادامه توضیح داد که تصور کنید وقتی مادری خبر خود کشی پسرش را می‌شنود، چه حسی پیدا می‌کند؟ خودکشی گناه کبیره است و خیلی شایعات دیگری بود، در حال حاضر خدا را شکر خبری نیست.

مهران غفوریان خیانت, مهران غفوریان طلاق, شایعه خودکشی مهران غفوریان
مهران غفوریان خیانت, مهران غفوریان طلاق, شایعه خودکشی مهران غفوریان, فیلم جنجالی از مهران غفوریان

خبر طلاق مهران غفوریان نیز نمی‌تواند صحیح باشد. او پس از بیماری و عملی که گذراند، پستی به منظور تشکر از همسرش به اشتراک گذاشت. همسرش نیز ابراز عشق کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طلاق مهران غفوریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “طلاق مهران غفوریان ؛ شایعه هایی که دست از سر بازیگران بر نمی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *