هدیه تهرانی در سینما فرهنگ ؛ تیپ متفاوت هدیه تهرانی در اکران بی همه چیز

حضور سرزده هدیه تهرانی در سینما فرهنگ همه را متعجب کرد. او که به تازگی در فیلم بی همه چیز حضور دارد، به طور سرزده در سینما فرهنگ به تماشای فیلم نشست.

هدیه تهرانی طی ۲۵ سال حضورش در سینما، چه در دهه هفتاد و هشتاد که پرکار بود، چه در سال‌های اخیر که بیشتر وقتش را صرف کارهای خیریه و حمایت از محیط زیست کرده، همیشه محبوب باقی مانده و به دور از حاشیه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. هدیه تهرانی در اکران مردمی فیلم بی همه‌ چیز حضور داشت. همراه ما باشید.

هدیه تهرانی در سینما فرهنگ

تیپ متفاوت هدیه تهرانی در اکران بی همه چیز

هدیه تهرانی در اکران مردمی فیلم بی همه‌ چیز, هدیه تهرانی در سینما فرهنگ
هدیه تهرانی در اکران مردمی فیلم بی همه‌ چیز

تهرانی را که در اکثر فیلم‌ها با شمایلی امروزی و زنی مقتدر به خاطر می‌آوریم (فراموش نکنیم که هدیه تهرانی جزو اولین بازیگرانی بود که با تیپ کاپشن (پیراهن) و شلوار مقابل دوربین رفت و تابوی خانم‌های دامن پوش سینما را شکست)، این بار با ظاهری کلاسیک از دوران پیش از انقلاب در فیلم «بی همه چیز» محسن قرایی ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید:


فیلمی که زمان نمایش در جشنواره فیلم فجر انتظار می‌رفت سیمرغ بهترین بازیگری را برای او به همراه داشته باشد و در کمال تعجب حتی در لیست نامزدها نیز قرار نگرفت.

تیپ متفاوت هدیه تهرانی در اکران بی همه چیز, حضور سرزده هدیه تهرانی در سینما فرهنگ
تیپ متفاوت هدیه تهرانی در اکران بی همه چیز, حضور سرزده هدیه تهرانی در سینما فرهنگ

اکران فیلم “بی همه چیز” که از امروز آغاز شده، بهانه‌ایست برای دیدن دوباره هدیه تهرانی در پرده نقره‌ای سینما، فیلمی که دوباره هدیه‌ای را نشانمان می‌دهد که همچون دیگر فیلم‌های پرمخاطب این بازیگر، ما را با زنی مقتدر و قدرتمند روبرو می‌کند، دقیقاً همان هدیه محبوب سینمای ایران.


بیشتر بخوانید:


هدیه تهرانی ساعاتی پیش به صورت سرزده با حضور در سینما فرهنگ تهران به تماشای فیلم سینمایی “بی همه چیز” نشست.

تیپ متفاوت هدیه تهرانی در اکران بی همه چیز, حضور سرزده هدیه تهرانی در سینما فرهنگ

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هدیه تهرانی در سینما فرهنگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *