گوهر عشقی مادر ستار بهشتی ؛ ماجرای گوهر عشقی و ضرب و شتم

گوهر عشقی مادر ستار بهشتی چندی پیش مورد ضرب و شتم قرار گرفت یا اصل قضیه گوهر عشقی چیز دیگری است؟ در ادامه نوشتار جدید فیگار همراه ما بمانید.

گوهر عشقی مادر ستار بهشتی، وبلاگ‌نویس ایرانی است. ستار در آبان ۱۳۹۱ بر اثر شکنجه و به دلیل خون‌ریزی ریه، کبد، کلیه و مخچه در هنگام بازداشت، کشته شد. او پس از مرگ فرزندش کوشش بسیاری کرد تا قاتل یا قاتلان ستار را به محاکمه بکشاند.

مادر ستار بهشتی مرگ پسرش را به موضوعی رسانه‌ای تبدیل کرد و باعث جنجال گسترده‌ای در نظام سیاسی حاکم بر ایران شد. در چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ شبانه ماموران امنیتی جمهوری اسلامی، گوهر عشقی و خواهر ستار بهشتی (سحر بهشتی) را شبانه بازدداشت کردند.

اما این ماجرا ادامه دارد و چندی پیش خبر  ضرب و شتم گوهر عشقی به گوش رسید. در ادامه خبر ماجرای مادر ستار بهشتی همراه ما باشید.

گوهر عشقی مادر ستار بهشتی

ماجرای گوهر عشقی و ضرب و شتم

ماجرای گوهر عشقی, ضرب و شتم گوهر عشقی, اصل قضیه گوهر عشقی, ماجرای مادر ستار بهشتی 
ماجرای گوهر عشقی, ضرب و شتم گوهر عشقی, اصل قضیه گوهر عشقی, ماجرای مادر ستار بهشتی

گوهر عشقی روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در راه مزار فرزندش، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد. اما آیا این اصل ماجرای گوهر عشقی است؟ در ادامه نوشتار گوهر عشقی مادر ستار بهشتی همراه ما باشید.

صفحه اینستاگرام بنیاد ستار بهشتی با انتشار تصویری از گوهر عشقی، در حالی که با سر و صورت باندپیچی شده روی تخت‌ بیمارستان است، نوشت که این حادثه در ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران اتفاق افتاده است.


بیشتر بخوانید:


گوهر عشقی در راه رفتن به امامزاده محل مزار ستار بهشتی بود، که یک‌ موتور سوار شامل دو سرنشین به او نزدیک می‌شود. یکی از راکبین موتور پیاده شده گوهر عشقی را به سمت جلو پرتاب می‌کند.

او پس از این حمله بر روی میل گردهای کنار خیابان افتاده و پس از لحظاتی از هوش می‌رود و توسط مردم به بیمارستان منتقل می‌شود. وی پس از معاینات و درمان اولیه از بیمارستان مرخص می‌شود. اما اصل ماجرای گوهر عشقی مادر ستار بهشتی از دید صدا و سیما چیست؟

ماجرای گوهر عشقی, ضرب و شتم گوهر عشقی, اصل قضیه گوهر عشقی, ماجرای مادر ستار بهشتی

اما رسانه ملی روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه و طی گزارشی خبری برگرفته از دوربین‌های مدار بسته محل حادثه نشان داد. اساساً حادثه‌ای که برای گوهر عشقی رخ داد، به واسطه ضرب و شتم او توسط موتورسواران نبوده است. عشقی در مسیر مرکز واکسیناسیون و نه مزار فرزند به زمین می‌خورد و صورتش زخمی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوهر عشقی مادر ستار بهشتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *