شقایق باپیری هندبالیست ؛ دختر هندبالیست ایران در اسپانیا ناپدید شد

ناپدید شدن شقایق باپیری ملی پوش ایران از رقابت‌های جام جهانی هندبال در اسپانیا گفته شده است. در ادامه خبر شقایق باپیری هندبالیست همراه ما باشید.

شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان کشورمان ناپدید شده است. این اولین خبر این چنینی از جام جهانی اسپانیا نیست. آن طور که پیداست قبل از این، 4 بازیکن از تیم ملی کامرون هم غیب شده‌اند و خبری از آن‌ها نیست. در ادامه خبر شقایق باپیری هندبالیست همراه ما باشید.

شقایق باپیری هندبالیست

دختر هندبالیست ایران در اسپانیا ناپدید شد

بیوگرافی شقایق باپیری, ناپدید شدن هندبالیست ایران در اسپانیا
بیوگرافی شقایق باپیری, ناپدید شدن هندبالیست ایران در اسپانیا

ناپدید شدن هندبالیست ایران در اسپانیا همه را شوکه کرد. ژوام فورت، مسئول کمیته برگزاری جام جهانی، در این باره گفته است:

دیروز (سه شنبه)، به این موضوع پی بردیم و همانند ماجرای ناپدید شدن بازیکنان کامرون، به پلیس را در جریان گذاشتیم. بیش از این، کاری از دستمان برنمی‌آید.

شقایق باپیری، عضو تیم زنان هندبال، هنگام تست پی سی آر از اردوی تیم ملی در رقابت های جهانی جدا شده و خبری از وی نیست.


بیشتر بخوانید:


منابع رسمی در ایران هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند. مشخص نیست باپیری به چه منظوری اردو را ترک کرده است. این در حالی است که کاروان ایران جمعه اسپانیا را به مقصد خانه ترک می‌کند.

بیوگرافی شقایق باپیری هندبالیست

بیوگرافی شقایق باپیری, ناپدید شدن هندبالیست ایران در اسپانیا

مسئولان فدراسیون هندبال امیدوارند او جمعه با تیم ملی به کشور برگردد. شقایق باپیری نخستین لژیونر هندبال بانوان ایران است این بازیکن کردستانی هندبال ایران در سال‌های اخیر در ترکیب تیم‌های قهرمان لیگ حضور داشته و یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی ایران به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید:


نکته جالب توجه، پیگیری عراقی‌ها برای اخذ پاسپورت عراقی برای شقایق باپیری و حضور او در تیم ملی عراق بود. شقایق باپیری پیشتر در یک دوره مسابقه رسمی در اربیل عراق شرکت کرد. در این مسابقات باشگاهی، او توانست عنوان گلزن برتر را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شقایق باپیری هندبالیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *