ژیلا صادقی با انتشار عکسی خبر طلاقش را تکذیب کرد! ؛ شایعه طلاق از کجا منتشر شد؟

مدتی پیش خبری مبنی بر طلاق ژیلا صادقی از همسرش منتشر شد. جریان تکذیب طلاق ژیلا صادقی با انتشار عکسی جدید از تولد همسرش چیست؟

تکذیب طلاق ژیلا صادقی با انتشار عکسی جدید

ژیلا صادقی با انتشار عکس‌های جدیدی که مربوط به تولد همسر او هستند، شایعه‌ جدایی‌اش را که ماه‌هاست بر سر زبان‌هاست تکذیب کرد. او همچنین در یکی از استوری‌های خود، یکی از بازیگران زن سینمای ایران را مورد کنایه قرار داده و نوشته است:

همه سر زندگیشونن، مراقبن و اجازه نمی‌دن گرسنه‌ها نقشه بکشن.

او در انتها نیز خبر داده است که کتابی درباره‌ مقوله‌ خیانت نوشته با عنوان «با زن به زن خیانت نکن» که در مرحله‌ دریافت پروانه‌ انتشار از وزارت ارشاد اسلامی‌ می‌باشد. ژیلا صادقی مجری ۵۰ ساله‌ صدا و سیما در چند سال اخیر و در پی افشاگری‌های امین فردین از خیانت دو بازیگر دیگر به او و بر هم زدن زندگی خانوادگی و زنانشویی‌اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

استوری تولد همسر ژیلا صادقی

تکذیب طلاق ژیلا صادقی با انتشار عکسی جدید از تولد همسرش

استوری تولد همسر ژیلا صادقی
استوری تولد همسر ژیلا صادقی

ماجرای کامل طلاق ژیلا صادقی

تکذیب طلاق ژیلا صادقی با انتشار عکسی جدید

در روزهای اخیر، ژیلا صادقی طی یک لایو ماجرای نفیسه روشن و ژیلا صادقی را شرح داد. ژیلا صادقی در این خصوص گفت: گاهی یک کلمه انسان را نابود می‌کند. من 47 صدا دریافت کردم که توسط خانم نفیسه روشن به دستم رسید که به نوعی ایشان از زندگی من مراقبت کرد.

ژیلا صادقی و نفیسه روشن
ماجرای ژیلا صادقی و نفیسه روشن

البته که منظور او از مراقبت، تنها یک کنایه بود. او در این لایو نفیسه روشن و ژیلا صادقی شرح داد که نفیسه روشن قصد دارد تا زندگی او را نابود کند. او طی این 47 صدای ارسال شده، سعی در ترغیب ژیلا صادقی بر درخواست طلاق ژیلا صادقی از شوهرش داشت.

ماجرای طلاق ژیلا صادقی نیز در این لایو اینستاگرام مطرح شد. وی اعلام کرد که قصد طلاق ندارد و زندگی خوبی را در کنار همسرش دارد. با این حال، درحال حاضر خبر طلاق ژیلا صادقی درحال انتشار در فضای مجازی است.

تفاوت سنی ژیلا صادقی و همسرش از نظر شما چقدر است؟ اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید!

چرا ژیلا صادقی آزاده نامداری را حلال نکرد ؟

پس از مراسم خاکسپاری آزاده نامداری پدرش گفت دختر مرا حلال کنید، اما بعد از این صحبت‌ها، ژیلا صادقی نوشت:

راستش قول نمی‌دم به شرط اینکه ۵ سال زندگیم رو بهم برگردونید و شب‌هایی که در سکوت سپری شد.

بعد از ساعاتی با یک استوری دیگر نوشت:

بخواب آزاده جان ولی من هنوز بیدارم مثل همون شب‌ها که با من درد دل می‌کردی بخواب من باز هستم از خدا خواستم روزهای سختی که بر من گذشت فراموش می‌شود مثل همیشه به تو حق خواهم داد و قطعاً پیگیریم و اجازه نمیدم زندگی‌مان ملقب به یک عده‌ای سودجو قرار بگیرد بخواب ولی من بیدارم.

این مجری درباره فوت آزاده نامداری گفته:

اول از همه بگم که واقعا از نظر روحی حال خوبی ندارم و این چند روز از فوت آزاده جان بسیار ناراحت هستم در حدی که اشکم بند نمیاد و فقط میتونم ابراز پشیمانی کنم بابت اشتباهی که داشتم و دل آزاده نامداری رو شکستم …خدا میخوام منو ببخشه

خلاصه وضعیت شیر تو شیری هست :)) معلوم نیست کی کی رو حلال نکرده!

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

همسر اول ژیلا صادقی کیست ؟

محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بود که به مدت ۷ سال ارتباط آن‌ها در حد سلام و علیک بود تا اینکه به پیشنهاد آقا، ماجرا به خواستگاری کشید. ژیلا صادقی در دوم خرداد ۱۳۹۵ وقتی ۴۲ ساله بود توانست با آقای محسن رجبی که رستوران دار می‌باشد ازدواج کند.

ماجرای بین همسر ژیلا صادقی و نفیسه روشن ؟

ماجرای ژیلا صادقی و نفیسه روشن به خاطر چه موضوعی شایع شد؟ در روزهای اخیر، ژیلا صادقی طی یک لایو ماجرای بین همسر ژیلا صادقی و نفیسه روشن را شرح داد. ژیلا صادقی در این خصوص گفت: گاهی یک کلمه انسان را نابود می‌کند. من 47 ویس دریافت کردم که توسط خانم نفیسه روشن به دستم رسید؛ به نوعی ایشان از زندگی من مراقبت کرد. حدس زده می‌شود که این جریان به دلیل انتشار شایعه خیانت همسر ژیلا صادقی باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *