حسین صفامنش در عصر جدید ؛ رقص کردی حسین صفامنش + فیلم و بیوگرافی

حسین صفامنش در عصر جدید ، رقص کردی حسین صفامنش در عصر جدید ویژه برنامه سال تحویل عید نوروز 1401 دیروز برگذار شد و ویژه برنامه عصر جدید هنوز ادامه دارد.

حسین صفامنش متولد 29 تیر 1355 در کرمانشاه است. او در برنامه عصرجدید آمد و یک رقص کردی جذاب را به نمایش گذاشت. در ادامه با خبر حسین صفامنش عصر جدید همراه فیگار بمانید.

حسین صفامنش در عصر جدید

رقص کردی حسین صفامنش + فیلم و بیوگرافی

حسین صفامنش در عصر جدید
فیلم حسین صفامنش در عصر جدید, بیوگرافی حسین صفامنش

بیوگرافی حسین صفامنش

حسین صفامنش متولد 29 تیر 1355 در شهر کرمانشاه است. او از همان دوران نوجوانی با موسیقی مأنوس بود و به واسطه ی صدای زیبایش عضو گروه سرود مدرسه کاشانی شد و در جشن های دهه ی فجر آهنگ های شاد کردی می خواند.

حسین صفامنش شیفته و شیدای صدای مردانه و پرطنین هنرمندان کرد زبان همچون استاد حسن زیرک ،ماملی،علی مردان،طاهر توفیق ،کاک ناصر و… بود و عشق به صدای این هنرمندان وی را وارد دنیای خوانندگی کرد. حسین صفامنش جوان صدایی زیبا و دلنشین داشت و سرشار از استعداد بود ولی به دلیل نبود امکانات و راهنمایی دلسوز تا مدت ها عرصه ای برای بروز استعدادهای خود نیافت.

بیشتر بخوانید :

در سال هفتادونه، کنسرتی در قالب پاپ و با تنظیم آقای نوزاد خطاط در تالار برق کرمانشاه اجرا نمود که شدیدا مورد توجه مردم قرار گرفت که بعد از سالها هنوز به صورت خاطره ای زیبا در ذهنها جای گرفته است.

فیلم حسین صفامنش در عصر جدید

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حسین صفامنش در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *