مراسم تشییع علیرضا غفاری ؛ پیکر زنده‌یاد علیرضا غفاری در خاک آرام گرفت

مراسم تشییع علیرضا غفاری روز یکشنبه 22 اسفندماه 1400 ساعت 10 صبح از خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) انجام شد.

مراسم بدرقه پیکر علیرضا غفاری مجری، گوینده و منتقد با حضور اهالی فرهنگ و هنر از مقابل خانه هنرمندان برگزار شد. در ادامه با خبر علیرضا غفاری مجری همراه فیگار بمانید.

مراسم تشییع علیرضا غفاری

پیکر زنده‌یاد علیرضا غفاری در خاک آرام گرفت

مراسم تشییع علیرضا غفاری
علیرضا غفاری مجری, مجری علیرضا غفاری, علیرضا غفاری درگذشت

علیرضا غفاری درگذشت

علیرضا غفاری، مجری و گوینده رادیو و تلویزیون پنجشنبه (19 اسفند ماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.

در ابتدای این مراسم مرتضی یراق‌بافان به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت. در ادامه کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران که اجرای این برنامه را برعهده داشت، با تسلیت به خانواده مرحوم غفاری و فرزندان او، گفت: ایشان خیلی زود و ناگهانی از میان ما رفتند و یادشان همیشه بین ما باقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید : 

مجید رجبی معمار- مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در سخنانی درباره علیرضا غفاری گفت: مرحوم غفاری چند سال مسوولیت روابط عمومی خانه هنرمندان را داشتند. ایشان در زمره مجریان طراز اول تلویزیون بودند. وقتی که ما فقط یک شبکه داشتیم مردم با صدایشان آشنا بودند. قلم توانایی داشتند و کلمات نغز می‌گفتند. این جمله را مرحوم غفاری باب کرده بود که خانم‌ها آقایان به خانه خودتان، خانه هنرمندان ایران خوش آمدید. ایشان بمب انرژی و پر از امید و روحیه بودند و این انرژی را به اطرافیان هم منتقل می‌کردند.

بیشتر بخوانید :

رجبی معمار افزود: خبر درگذشتشان برای همه سخت است و حتما برای خانواده و همسرشان سخت‌تر است. خدا به آن‌ها صبر دهد. چاره‌ای جز تسلیم در برابر اراده خداوند نیست. همه ما جز خوبی از ایشان به یاد نداریم. خوش چهره، خوش تیپ، خوش قلم و خوش سلیقه بودند. هم اهل تئاتر و هنر تجسمی، هم منتقد و هم مجری عالم و واقف بودند. مرحوم غفاری جزو مجریان پیشکسوت و طراز اول صدا و سیما بودند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم تشییع علیرضا غفاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *