اینترنت تلوبیون رایگان است ؛ اینترنت تلوبیون در ایام نوروز 1401 رایگان شدن!

از امروز جمعه 27 اسفند همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان تا پایان روز 13 فروردین، اینترنت تلوبیون رایگان است .

از امروز (جمعه 27 اسفند)، همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان تا پایان روز 13 فروردین، اینترنت مصرفی کاربران تلوبیون رایگان خواهد بود. اما آیا اینترنت رایگان تلوبیون برای همه اپراتور ها خواهد بود ؟ برای فهمیدن جزئیات با خبر تلوبیون رایگان بدون اینترنت همراه فیگار بمانید.

اینترنت تلوبیون رایگان است

اینترنت تلوبیون در ایام نوروز 1401 رایگان شدن!

اینترنت تلوبیون رایگان است
اینترنت رایگان تلوبیون برای کدام اپراتور ها است, اینترنت تلوبیون رایگان شد, تلوبیون رایگان بدون اینترنت

اینترنت تلوبیون رایگان شد

تلوبیون به عنوان بزرگ‌ترین بستر مجازی انتشار ویدئوی حرفه‌ای در کشور با بیش از نیم میلیون محتوا در تلفن همراه 20 میلیون ایرانی نصب شده است و خدمات جامع پخش زنده، آرشیو و تعاملِ برنامه‌های صداوسیما را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید :

اینترنت رایگان تلوبیون برای کدام اپراتور ها است ؟

اینترنت مصرفی کاربران تلوبیون در همه اپراتورهای همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) و ثابت (مخابرات، شاتل، آسیاتک، های‌وب و…) رایگان محاسبه خواهد شد.

کاربران تلوبیون در ایام نوروز می‌توانند از هزاران فیلم سینمایی، ده‌ها هزار قسمت از سریال‌های پخش شده از تلویزیون، پخش زنده حدود 90 شبکه تلویزیونی و رادیویی، دسترسی به آرشیو هزاران برنامه ترکیبی، مسابقات ورزشی و محتوای مربوط به کودکان (شامل تمام برنامه‌های تلویزیونی شبکه‌های پویا و نهال، برنامه‌های کودک تلویزیون، کارتون‌های روز دنیا و…) رایگان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اینترنت تلوبیون رایگان است سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “اینترنت تلوبیون رایگان است ؛ اینترنت تلوبیون در ایام نوروز 1401 رایگان شدن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *