مهدی طارمی کرونا گرفت ؛ تست کرونای مهدی طارمی مثبت اعلام شد!

انتشار خبر مهدی طارمی کرونا گرفت از سوی باشگاه پورتو ، فوتبال ملی ایران را در شوک فرو برد زیرا به دنبال این واقعه حضور او برابر کره جنوبی منتفی خواهد شد.

پس از اعلام اولیه ترکیب پورتو برابر بواویشتا، توییتر پورتو خبر از تغییر در ترکیب و حضور فابیو ویرا به‌جای طارمی داد. در ادامه با خبر کرونا مهدی طارمی همراه فیگار بمانید.

مهدی طارمی کرونا گرفت

تست کرونای مهدی طارمی مثبت اعلام شد!

مهدی طارمی کرونا گرفت
مهدی طارمی کرونا گرفته, کرونا مهدی طارمی

بیشتر بخوانید :

مهدی طارمی کرونا گرفته ، به گزارش ورزش سه، پس از اعلام اولیه ترکیب پورتو برابر بواویشتا، فوتبال دوستان ایرانی منتظر تماشای بازی طارمی در آغاز سال نو بودند که ناگهان صفحه توییتر پورتو از تغییر در ترکیب و حضور فابیو ویرا به‌جای طارمی خبر داد.

انتشار این خبر فوتبال ایران را در شوک برد. مهدی طارمی به دلیل مثبت شدن تست کرونا از همراهی پورتو باز ماند و گفتنی است که با این شرایط «طارمی» دیدار تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی را از دست خواهد داد.

باید دید بعد از مثبت شدن تست کرونای سامان قدوس و در ادامه طارمی، کادر فنی چه تدبیری برای پر کردن جای خالی این نفرات سئول می‌اندیشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی طارمی کرونا گرفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *