پژمان جمشیدی صدام ؛ مواجهه پژمان جمشیدی با صدام + فیلم

در سکانسی از سریال زیر خاکی ۳ پژمان جمشیدی با صدام مواجه می شود. با خبر و فیلم پژمان جمشیدی صدام در فیگار همراه ما باشید.

زیرخاکی نام یک مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که نقش‌های اصلی آن را پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به‌عهده دارند.

پژمان جمشیدی صدام

مواجهه پژمان جمشیدی با صدام + فیلم

پژمان جمشیدی صدام
پژمان جمشیدی صدام

فصل نخست زیرخاکی در بهار ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ یک سیما رفت و فصل دوم آن با اضافه‌شدن چند بازیگر تازه، اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش شد.فصل سوم زیرخاکی نیز در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۱ از همین شبکه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش تولید سریال زیرخاکی فصل سوم در آذر ماه 1400 بعد از اتمام بازنویسی فیلمنامه شروع شد.

پس از گذراندن مراحل پیش تولید، در دی ماه 1400 تصویربرداری این سریال در یکی از محله‌های قدیمی تهران آغاز شد.

سریال زیر خاکی با روایت داستان زندگی فردی به نام «فریبرز باغ‌بیشه» شروع شد. او بسیار بلند پرواز بود و تلاش مداومش برای رسیدن به گنج باعث شد تا درگیر سیاست و ماجراهای مبارزاتی شود.

بیشتر بخوانید:

حال در خلاصه داستان سریال زیرخاکی 3 از طرف عوامل آن عنوان شده که فریبرز باغ‌بیشه اسیر خواهد شد.

در انتهای قسمت آخر فصل دوم سریال زیرخاکی مشاهده کردید که فریبرز شخصیت اصلی سریال زیرخاکی به همراه ناصری (با بازی هومن برق‌نورد) توسط نیروهای بعثی محاصره شدند.

این محاصره بعثی‌ها با اسیر شدن آن دو نفر در سریال زیر خاکی فصل سوم همراه خواهد بود. حال باید منظر بمانیم و ببینیم فریبرز باغ‌بیشه چگونه خود را از این مهلکه سخت نجات می‌دهد.

فیلم مواجهه پژمان جمشیدی با صدام

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پژمان جمشیدی صدام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *