احسان علیخانی ژاله صامتی ؛ مجادله ژاله صامتی و احسان علیخانی در عصر جدید + فیلم

احسان علیخانی در برنامه عصر جدید با ژاله صامتی بحث میکند، که این بحث منجر به سکوت احسان علیخانی می شود. با خبر احسان علیخانی ژاله صامتی همراه فیگار باشید.

بحث ژاله صامتی با احسان علیخانی سر رای دادن و ندادن در برنامه عصر جدید وایرال شد. برای دیدن فیلم مجادله ژاله صامتی و احسان علیخانی در عصر جدید با ما همراه باشید.

احسان علیخانی ژاله صامتی

مجادله ژاله صامتی و احسان علیخانی در عصر جدید + فیلم

احسان علیخانی ژاله صامتی
احسان علیخانی ژاله صامتی

بیشتر بخوانید:

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی  با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است که فصل اول و فصل دوم آن پخش شده و فصل سوم آن از 27 اسفند 1400 مصادف با نیمه شعبان پخش خواهد شد.

داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژادو رؤیا نونهالی بودند اما در فصل سوم تنها از داوران فصل قبل امین حیایی حضور داشته و مجید اسماعیلی ، کارن همایونفر و ژاله صامتی دوران جدید این مسابقه هستند.

بیشتر بخوانید:

فیلم مجادله ژاله صامتی و احسان علیخانی در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احسان علیخانی ژاله صامتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *