خوانندگی هومن یارمحمدی عصر جدید ؛ فیلم اجرای هومن یارمحمدی در فصل سوم عصر جدید

اجرای آهنگ هومن یارمحمدی خواننده عصر جدید قسمت یازدهم فصل سوم یکشنبه ۲۱ فروردین. با اجرای خوانندگی هومن یارمحمدی عصر جدید همراه فیگار باشید

هومن یارمحمدی از بین تماشاگران عصر جدید به درخواست احسان علیخانی به صحنه مسابقه امد و آهنگی جذابی را اجرا کرد و خواند که مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

دانلود آهنگ نفرین آرتوش ؛ بهمراه متن ترانه نفرین آرتوش

خوانندگی هومن یارمحمدی عصر جدید

فیلم اجرای هومن یارمحمدی در فصل سوم عصر جدید

خوانندگی هومن یارمحمدی عصر جدید
خوانندگی هومن یارمحمدی عصر جدید

بیشتر بخوانید:

آرتوش یکی از خواننده های قدیمی کشورمان بوده که در سبک سنتی فعالیت داشت و آهنگ های او طرفداران زیادی را داشت او اهل ارمنستان بود اما در ایران به دنیا آمد و فعالیت های هنری زیادی انجام داد.

شب گذشته یکی از شرکت کننده های عصر جدید یکی از آهنگ های این خواننده را اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

آهنگ نفرین یکی از آهنگ های جذاب و زیبای آرتوش بوده که در سال 1356 تولید شد و استقبال زیادی از آن صورت گرفت به شما پیشنهاد میکنیم کخه این آهنگ را حتما دانلود کنید و بشنوید بدون شک شما هم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت خواهد برد.

معروف ترین آهنگ او به فارسی با عنوان نفرین در ۱۹۶۴ به اجرا درآمد. او در سال ۱۳۴۴ در روابط عمومی کارخانجات تازه تأسیس شده «قو» مشغول به کار شد و دو ترانهٔ تبلیغاتی به نام‌های «افسانه قو» و «نیلوفر دریا» را خواند که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم اجرای خوانندگی هومن یارمحمدی در فصل سوم عصر جدید

لینک دانلود فیلم اجرای خوانندگی هومن یارمحمدی 1080p

لینک دانلود فیلم اجرای خوانندگی هومن یارمحمدی 720p

لینک دانلود فیلم اجرای خوانندگی هومن یارمحمدی 480p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خوانندگی هومن یارمحمدی عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *