عصر جدید استنداپ کمدی علی برازجانی ؛ پسر ۹۰ سانتی اشک کارن همایونفر را درآورد + فیلم

خنده‌دارترین اجرای عصر جدید که اشک کارن همایون‌فر درآمد و همچنین قهقهه‌های ژاله صامتی شنیده شد. عصر جدید استنداپ کمدی علی برازجانی در فیگار همراه ما باشید.

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» در ایام تعطیلات عید ۱۴۰۱ از شبکه سه سیما در حال پخش است. استندآپ کمدی علیرضا برازجانی در عصر جدید همه داوران و تماشاچیان را خنداند.

عصر جدید استنداپ کمدی علی برازجانی

پسر ۹۰ سانتی اشک کارن همایونفر را درآورد + فیلم

عصر جدید استنداپ کمدی علی برازجانی
استنداپ کمدی علی برازجانی

بیشتر بخوانید:

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی که از شبکه سه پخش می شود.

فیلم استنداپ کمدی علی برازجانی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عصر جدید استنداپ کمدی علی برازجانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *