زنگ طلایی عصر جدید ژاله صامتی ؛ اولین زنگ طلایی فصل سوم عصر جدید + فیلم

ترانه نام گروهی بود که در عصر جدید با اجرای حرکات نمایشی و رزمی توانستند زنگ طلایی  عصر جدید ژاله صامتی را به صدا درآوردند. با فیگار همراه باشید.

ژاله صامتی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی می باشد. وی علاوه بر بازیگری به تازگی به عنوان داور در مسابقه عصر جدید فعالیت می کند.

زنگ طلایی عصر جدید ژاله صامتی

اولین زنگ طلایی فصل سوم عصر جدید + فیلم

زنگ طلایی عصر جدید ژاله صامتی
اولین زنگ طلایی فصل سوم عصر جدید

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. عصر جدید برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید:

اجرای شایان سخایی ؛ اجرای آهنگ باهار شیراز شایان سخایی در عصر جدید + فیلم

فیلم زنگ طلایی ژاله صامتی برای گروه ترانه در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زنگ طلایی عصر جدید ژاله صامتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *