عصر جدید اجرای بابک جوکار ؛ ماجرای واکنش قالیباف به اجرای بابک جوکار + فیلم

بابک جوکار قطعه جومه زَر جونُمِ ترانه معروف و اصیل فولکلوریک و پرخاطره را روی صحنه عصر جدید اجرا کرد. با نوشتار عصر جدید اجرای بابک جوکار همراه فیگار باشید.

اجرای بابک جوکار در عصر جدید ۳ که قطعه “جومه زَر جونُمِ” ترانه معروف و اصیل فولکلوریک و پرخاطره را روی صحنه فصل سوم عصر جدید یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ اجرا کرد بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و مورد توجه تماشاگران و بینندگان این برنامه و مخصوصا کارن همایونفر داور مسابقه عصر جدید ۳ قرار گرفت.

عصر جدید اجرای بابک جوکار

ماجرای واکنش قالیباف به اجرای بابک جوکار + فیلم

عصر جدید اجرای بابک جوکار
عصر جدید اجرای بابک جوکار

بیشتر بخوانید:

برخی از کابران شبکه های اجتماعی از رای و صحبت های ژاله صامتی به بابک جوکار که نام محمدعلی جوکار در معرفی به عنوان شرکت کننده فصل سوم عصر جدید ذکر شده، انتقاد کردند و برخی نیز عقیده دارند که او باید به مرحله بعدی صعود می کرد و علت چراغ قرمز ژاله صامتی بسیار نسنجبده و درست نیست

بابک جوکار با سه چراغ سفید و یک چراغ قرمز از صعود به مرحله بعدی بازماند و نتوانست به مرحله بعدی عصر جدید ۳ برود.

بیشتر بخوانید:

بابک جوکار از روستای کوهمره استان فارس است و متولد این روستا در نزدیکی بزارجان می باشد.

شغل او دامداری و چوپانی است و با توجه به صدای خوبی که دارد شروع به خوانندگی کرده و حالا به عنوان شرکت کننده در فصل سوم عصر جدید حضور پیدا کرده است.

او گفت ما در روستا تلویزیون نداریم و اصلا تا حالا برنامه عصر جدید را ندیدم و هیچکدام از داوران را نمی شناسم.

بیشتر بخوانید:

ماجرای واکنش قالیباف به اجرای بابک جوکار در عصر جدید

عصر جدید اجرای بابک جوکار
عصر جدید اجرای بابک جوکار

، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتر و اینستاگرامش نوشت: ‏کسانی که دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند می‌دانند که جوانان دوست‌داشتنی و بی‌آلایشی چون هنرمند عزیز ‎بابک جوکار که با معیارهای مرکز نشینان هماهنگ نیستند، چه دینی به گردن همه ما دارند.

به بچه روستایی‌ها و عشایر که عشقشان به ایران بیشتر وسهمشان ازثروت مملکت کمتر است، افتخار می کنیم.

بیشتر بخوانید:

فیلم اجرای بابک جوکار در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عصر جدید اجرای بابک جوکار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *