لحظه مصدومیت فرشاد فرجی ؛ نحوه انتقال عجیب فرشاد فرجی پس از مصدومیت شدید

دقیقه ٢۴ و بعد از دریافت گل، فرشاد فرجی با احساس مصدومیت درخواست تعویض کرد. با فیلم لحظه مصدومیت فرشاد فرجی همراه فیگار باشید.

مصدومیت فرشاد فرجی باعث شد تا خط دفاعی این تیم با تغییراتی همراه شود و با تعویض سعید آقایی به جای فرشاد فرجی، چیدمان دفاعی تیم نیز تغییر کند.

لحظه مصدومیت فرشاد فرجی

نحوه انتقال عجیب فرشاد فرجی پس از مصدومیت شدید

لحظه مصدومیت فرشاد فرجی
لحظه مصدومیت فرشاد فرجی

بیشتر بخوانید:

سعید آقایی که در جدال قبلی سرخ‌پوشان در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت و این تیم برابر هوادار به تساوی بدون گل دست یافت، در جدال جام حذفی نیمکت‌نشین شد.

سرمربی سرخ‌پوشان با ایجاد تغییراتی در خط دفاعی تیمش و سود بردن از علی نعمتی در سمت چپ و اضافه کردن وحدت حنانوف به قلب دفاعی، به دنبال عبور از آلومینیوم اراک بود.

با این حال خیلی زود و در دقیقه ٢۴ و بعد از دریافت گل، فرشاد فرجی با احساس مصدومیت درخواست تعویض کرد. اتفاقی که باعث شد تا خط دفاعی این تیم با تغییراتی همراه شود و با تعویض سعید آقایی به جای فرشاد فرجی، چیدمان دفاعی تیم نیز تغییر کند.

با این تعویض، علی نعمتی بار دیگر به پست دفاع میانی بازگشت و در کنار وحدت حنانوف قرار گرفت تا سعید آقایی در سمت چپ دفاعی حاضر شود و دوری او از ترکیب تنها ٢۴ دقیقه دوام داشته باشد.

فیلم انتقال عجیب فرشاد فرجی پس از مصدومیت شدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لحظه مصدومیت فرشاد فرجی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *