بهاره افشاری حسن جوهرچی ؛ افشاگری بهاره افشاری از راز مرگ حسن جوهرچی

بهاره افشاری بعد از چند سال از فوت حسن جوهرچی حرف هایی را به زبان آورد. با خبر بهاره افشاری حسن جوهرچی همزاه فیگار باشید.

بهاره افشاری: من هنوز رفتن حسن عزیزم رو باور ندارم، فکر نمیکردم روزی برسه که حتی یک سکانس از کار محبوبم رو نتونم ببینم. بعد این همه مدت نمیتونم سریال رو ببینم چون ۱۰ روز . قبل از فوت به رسم رفاقت، از مریض احوالش بهم گفت. حال خوبی ندارم تقریبا مطمئنم ۵۰ سالگی ام رو نمیبینم!

بهاره افشاری حسن جوهرچی

افشا راز بهاره افشاری از مرگ حسن جوهرچی

بهاره افشاری حسن جوهرچی
راز بهاره افشاری از مرگ حسن جوهرچی

بیشتر بخوانید:

بهاره افشاری افزود: گفت بیا مرا ببین شاید یک هفته دیگه نباشم، از عشقش به بچه‌هاش گفت، از رابطه عاشقانه‌اش گفت و گفت زود بیا! من ۱۰ روز بیش‌تر نمی‌مانم. لعنت به لحنی که هیچ‌وقت نگذاشت بفهمم چقدر واقعی حرف زدی. حسن دقیقا ۱۰ روز بعد فوت کرد و من ماندم و یک عمر حسرت ندیدن رفیقم.»

حسن جوهرچی جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی، به علت ایست قلبی در ۴۸ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهاره افشاری حسن جوهرچی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *