ناظم مدرسه قیچی ؛ ماجرای قیچی موی دانش آموزان چیست ؟ + فیلم

حضوری شدن کامل همه مدارس بعد از ۲ سال از آمدن کرونا، بالاخره محقق شد. با جزییات خبر و ماجرای ناظم مدرسه قیچی همراه فیگار باشید.

از همان روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس، کلیپ‌ هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شد مبنی بر اینکه در برخی مدارس، دانش‌آموزان تنبیه می شوند. هر چند که تعداد این فیلم ها اندک است اما همین تعداد انگشت شمار هم سؤال برانگیز است!!!

ناظم مدرسه قیچی

ماجرای قیچی موی دانش آموزان چیست ؟

ناظم مدرسه قیچی
ناظم مدرسه قیچی

بیشتر بخوانید:

صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با انتشار پیام و عکس از این ویدئو در صفحه توییتر خود با اشاره به “وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ … وما فرزندان آدم رابسیار گرامی داشتیم”نوشت:

رفتار فرد خاطی بادانش آموزان عزیز مطابق ماده۸قانون رسیدگی به تخلفات اداری”اعمال و رفتار خلاف شئون اداری یا شغلی است” که از طریق هیات رسیدگی به تخلفات اداری و مطابق مجازات وتنبیهات مقرر درقانون مذکور بررسی و پیگیری می‌شود.

رامبد جوان در حمله‌ای تند به معلمی که فیلم قیچی کردن موهای دانش‌ آموزان در فضای مجازی سر و صدا به‌پا کرده است، نوشت: «آقای کم‌هوش، کم‌سواد، وحشی، ابله و حقیر، این‌ دانش‌آموزان شاید پروفسور سمیعی، استاد شفیعی کدکنی و استاد شجریان و استاد علی دایی آینده کشورمان باشند.»

فیلم قیچی کردن موهای دانش آموزان در صف مدرسه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ناظم مدرسه قیچی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *