بازیگران فیلم سینمایی برادران لیلا ؛ اولین تصاویر رسمی از فیلم برادران لیلا

فیلم برادران لیلا ساخته جدید سعید روستایی دربخش مسابقه اصلی فیلم کن رقابت می‌کند. با نوشتار بازیگران فیلم سینمایی برادران لیلا همراه فیگار باشید.

 برادران لیلا سومین ساخته فیلم بلند سعید روستایی پس از دو فیلم موفق «ابد و یک روز» و  «متری شیش و نیم» است که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن تجربه خواهد کرد.

بازیگران فیلم سینمایی برادران لیلا

اولین تصاویر رسمی از فیلم برادران لیلا

بازیگران فیلم سینمایی برادران لیلا
بازیگران فیلم سینمایی برادران لیلا

بیشتر بخوانید:

فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیر ابراهیمی به جشنواره کن راه پیدا کرد

 اسامی بازیگران فیلم برادران لیلا : ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، پیمان معادی و محمد علیمحمدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ می (۲۷ اردیبهشت تا ۷ خردادماه) به صورت حضوری برپا خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران فیلم سینمایی برادران لیلا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *