ورود هیات داوران جشنواره کن به محل برگذاری فستیوال ؛ شروع جشنواره کن 2022

شروع جشنواره 2022 کن ، اعضای هیات داوران جشنواره فیلم کن ساعاتی پیش برای حضور در ضیافت شام در هتل مارتینز به محل جشنواره وارد شدند.

اصغر فرهادی کاگردان ایرانی در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن بهعنوان داور انتخاب شده و برای اولین بار با دیگر داورهای این جشنواره مقابل دوربین‌ها ظاهر شد. در ادامه با خبر داوران جشنواره کن ۲۰۲۲ همراه فیگار بمانید.

هیات داوران جشنواره فیلم کن

هیئت داوران جشنواره کن

هیات داوران جشنواره فیلم کن
داوران جشنواره کن ۲۰۲۲, هیئت داوران جشنواره کن

جشنواره کن 2022

ساعاتی پیش هیات داوران هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن متشکل از ونسان لندون رییس هیات داوران، ربکا هال بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی، دیپیکا پادوکونه بازیگر زن هندی، نومی راپاس بازی زن سوئدی، جاسمین ترینکا بازیگر و کارگردان زن ایتالیایی، اصغر فرهادی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده کشورمان، لج لی کارگردان، فیلمنامه نویس، بازیگر و تهیه کننده فرانسوی، جف نیکولز کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی و یواخیم تریه کارگردان و فیلمنامه‌نویس نروژی در محل جشنواره حاضر شدند.

در فضای مجازی دیپیکا پادوکونه بازیگر هندی بیشتر از همه اعضای هیات داوران در مرکز توجه قرار گرفت به طوری که کاربرهای اهل کشور هند عکس‌های این بازیگر را که به همراه دیگر اعضای هیات داوران به ضیافت شام در هتل مارتینز رفته بود در صفحات خود منتشر کرده اند. جشنواره کن دوره هفتاد و پنجم از فردا سه شنبه 17 می‌آغاز به کار می‌کند و تا 28 می‌ادامه دارد.

حواشی جشنواره کن 2022

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هیات داوران جشنواره فیلم کن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *