ماجرای جنجالی بوسه نوید‌محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن!

بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی ، روی فرش قرمز کن توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و به خبری ترند در چند ساعت اخیر تبدیل شد.

انتشار عکس بوسه‌ی نوید محمدزاده و فرشته حسینی بر روی فرش قرمز جشنواره‌ی کن جنجالی شده است. در ادامه با خبر ماجرای بوسه نوید محمد زاده و فرشته حسینی همراه فیگار بمانید.

فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن ؛ گزارش خبری تحلیلی از یک بوسه دو ثانیه‌ای

بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بوسه فرشته حسینی و نوید محمد زاده

بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی
بوسه فرشته حسینی و نوید محمد زاده, ماجرای بوسه نوید محمد زاده و فرشته حسینی

بوسه نوید محمد زاده و فرشته حسینی در جشنواره کن

فیلم «برادران لیلا»، به کارگردانی سعید روستایی که در بخش مسابقه اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، بعدازظهر امروز (چهارشنبه 25 می- 4 خرداد) در گرند لومیر (سالن اصلی جشنواره) روی پرده رفت.

این زوج عاشق که هر دو بازیگر سینما هستند پس از ازدواج بارها در برنامه‌های رسمی عشقشان به یکدیگر را به نمایش گذاشته‌اند اما این اولین بار بود که دست به حرکتی زده‌اند که در ایران خلاف عرف محسوب می‌شود.

فرشته حسینی از مهاجرین افغانستانی مقیم ایران است که سال گذشته با نوید محمدزاده، از سوپراستارهای سینمای ایران ازدواج کرده است.

در واکنش به این اقدام محمود گبرلو، منتقد سینما و تلویزوین در استوری اینستاگرام خود نوشت: «آقا نوید، فرشته خانم، اینجا جایش نبود، برای دیده شدن قرار نیست حجب و حیای ایرانی را زیرپابگذارید.»

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “ماجرای جنجالی بوسه نوید‌محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن!

    1. ب نظر من یکی ب همین آقا باید بگن عزیزم مگه تو ایران شناخته شده تر از نوید محمدزاده داریم؟؟ و اینکه بهتره شما برا محبوب تر شدن خودتون ب فکر خودتون باشید ولی ب نظرم کارشون عیبی نداشته فقط اینکه رسانه ها دارن بزرگش میکنن در خارج از کشور اتفاق افتاده ک ربطی ب قوانین داخلی نداره چون من نشنیدم ک در خارج از کشور هم باید رعایت شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *