پشت پرده برکناری ناصر حجازی پس از 15 سال ؛ وقتی هیئت مدیره مربی استقلال را دور زد!

ماجرای اختلاف ناصر حجازی با هیئت مدیره وقت استقلال به شب بازی با مس کرمان باز می‌گردد وقتی که مدیران ارشد آبی‌پوشان به هتل اقامت استقلال می‌روند…

یک خبرنگار نزدیک به علی فتح الله زاده، راز برکناری ناصر حجازی از استقلال را افشا کرد. در ادامه با خبر اختلاف ناصر حجازی همراه فیگار بمانید.

ماجرای اختلاف ناصر حجازی

ماجرای برکناری ناصر حجازی

ماجرای اختلاف ناصر حجازی
ناصر حجازی, ماجرای برکناری ناصر حجازی

ماجرای اختلاف مرحوم ناصر حجازی با هیئت مدیره وقت استقلال به شب بازی با مس کرمان باز می‌گردد؛ وقتی که مدیران ارشد آبی‌پوشان به هتل محل اقامت استقلال می‌روند و حجازی به جای ملاقات با آنها ترجیح می‌دهد بازی بایرن‌مونیخ در بوندسلیگا را تماشا کند.

ناصر حجازی تیرماه سال 1386 پس از هشت سال به استقلال برگشت. علی فتح‌الله‌زاده به هواداران استقلال قول داده بود در صورتی که مدیرعامل شود، نیمکت تیمش را به مردی خواهد سپرد که در قلب‌های هواداران جایگاهی ویژه دارد و پس از دریافت حکم مدیرعاملی استقلال از رئیس وقت سازمان تربیت بدنی، حجازی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

شب بازی با مس کرمان بود. استقلال در هتل المپیک اردو زده بود؛ عقربه‌های ساعت عدد 21 را نشان می‌داد. به همراه علی فتح‌الله‌زاده و حمیدرضا آصفی به اردوی استقلال رفتیم. خسرو دانشجو، سعید نفریه و امیدوار رضایی اعضای هیات مدیره استقلال نیز کمی بعد رسیدند.

مدیران ارشد استقلال در همان لابی هتل نشستند و به صرف چای و شیرینی از آنها پذیرایی شد. ناصر حجازی چند متر آنطرف‌تر تنها نشسته بود. شبکه سه یکی از بازی‌های لیگ آلمان را نشان می‌داد و سرمربی استقلال با گرمکن ورزشی در حال تماشای این مسابقه بود.

رییس هیات مدیره خسرو دانشجو سراغ سرمربی را گرفت و فتح‌الله‌زاده از من خواست تا ناصرخان را صدا بزنم تا در کنار هیات مدیره حاضر شود. وقتی به حجازی رسیدم پیغام مدیرعامل را به او اطلاع دادم .و ناصرخان در جواب گفت: «به حاج‌آقا سلام برسان و بگو برای شما احترام زیادی قائل هستم و بحث او با سایر هیات مدیره استقلال فرق دارد و خودش می‌داند با هم رفیق هستیم اما اینها با من اختلاف دارند، دوست نداشتند و ندارند من سرمربی استقلال باشم! اما من ناصر حجازی هستم و آنها باید نزد من بیایند! من نمی‌آیم.»

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای اختلاف ناصر حجازی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *