48 ساعت از گم شدن کودک 7 ساله در کالپوش میگذرد ؛ زهرا عرب اسدی کجاست ؟!

مدیرعامل هلال احمر سمنان از اعزام تیم پهبادی جستجوی زهرا عرب اسدی مفقود شده در کالپوش خبر داد و افزود: هنوز از «زهرا عرب اسدی» خبری نیست.

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: علیرغم تمامی جستجوها هنوز خبری از کودک گمشده نیست ولی تا به نتیجه رسیدن موضوع جستجوها ادامه دارد. در ادامه با خبر زهرا عرب اسدی گمشده همراه فیگار بمانید.

زهرا عرب اسدی مفقود شده

زهرا عرب اسدی

زهرا عرب اسدی مفقود شده
زهرا عرب اسدی, گمشدن دختر 8 ساله در گلستان

گمشدن دختر 8 ساله در گلستان

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان در گفت و گویی بیان کرد: تیم پهبادی جستجو و نجات جمعیت هلال احمر برای یافتن دختر بچه 7 ساله اهل میامی که در جنگل های کالپوش مفقود شده بود به منطقه اعزام شد. وی افزود: با افزایش تیم عملیاتی و شرایط و موقعیت هنوز از سرنوشت این کودک اطلاعی در دست نیست و نتوانستیم این دختر را پیدا کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی نیز فعالیت تخصصی خود را برای جستجوی کودک گمشده شروع کردند و با فرض‌های مختلف تلاش می‌شود از استعداد نیروهای مختلف استفاده شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زهرا عرب اسدی مفقود شده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *