ترانه علیدوستی و پیمان معادی روی فرش قرمز «برادران لیلا» در جشنواره کن

ترانه علیدوستی که برای اکران «برادران لیلا» در جشنواره کن به سر می‌برد، عکس‌هایی از خود روی فرش قرمز این فیلم سینمایی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

ترانه علیدوستی که برای اکران فیلم «برادران لیلا»ی سعید روستایی در جشنواره کن به سر می برد، پستی را در استوری اینستاگرامش، بازنشر کرد. در ادامه با خبر ترانه علیدوستی در جشنواره کن همراه فیگار بمانید.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی جشنواره کن

ترانه علیدوستی
ترانه علیدوستی در جشنواره کن, فیلم برادران ترانه علیدوستی

فیلم برادران ترانه علیدوستی

در این پست اینستاگرامی آمده است:

«در قامت یک ستاره: هفت فریم از ترانه علیدوستی روی فرش قرمز «برادران لیلا»
ترانه علیدوستی در شرایطی با «برادران لیلا» به سینما بازگشته است که از آخرین فیلم سینمایی نمایش داده شده‌ او، یعنی «فروشنده»، پنج سال می‌گذرد. فیلمی که آن‌زمان، در همین فستیوال کن رونمایی شده بود و مسیرش از آن‌جا تا به اسکار ادامه یافت.
اما میزان اهمیت ترانه علیدوستی، تنها به دلیل جایگاه مهم بازیگری‌اش نیست‌. او، از پنج سال پیش تا به امروز، قدم‌هایی بزرگ و مستمر در زمینه‌های مدنی، اجتماعی و به‌خصوص، حقوق زنان برداشت و به همین جهت، در جایگاهی ورای یک «بازیگر»، خود را نشان داد و تثبیت کرد.

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی از بازیگرانی هستند در این فیلم ایفای نقش می کنند. کارگردان برادران لیلا، سعید روستایی است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترانه علیدوستی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *