سریال جذاب مستوران از 16 خرداد در شبکه یک سیما پخش خواهد شد!

فصل نخست سریال مستوران جدیدترین محصول سازمان اوج، در 26 قسمت، آماده پخش از شبکه یک سیما شده است که قرار است در 16 خرداد روی آنتن برود.

با پایان مراحل فنی فصل نخست «مستوران» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، پخش این سریال از روز دوشنبه 16 خرداد از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد. در ادامه با خبر پخش سریال مستوران همراه فیگار بمانید.

سریال مستوران

سریال تاریخی مستوران

سریال مستوران
پخش سریال مستوران, سریال تاریخی مستوران

سریال مستوران کی پخش میشود ؟

با پایان مراحل فنی فصل نخست سریال مستوران به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، پخش این سریال از روز دوشنبه 16 خرداد از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد. تصویربرداری «مستوران» در بیش از 13 لوکیشن مختلف انجام و فصل نخست این سریال در 26 قسمت و با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی ساخته شده است.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال مستوران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *