ماجرای کافه مری در ساختمان متروپل ؛ عروس و داماد آبادانی + فیلم

ماجرای کافه مری در ساختمان متروپل متعلق به مریم و رامین تازه عروس و داماد آبادانی را می‌توانید در ادامه این نوشتار بخوانید.

ازدواج غم انگیز و دفن مریم و رامین زیر آوار متروپل, دو عاشق در آغوش هم جان باختند, متروپل به مریم و رامین هم رحم نکرد, از آن دسته از عباراتی است که این چند روز تیتر همه ی رسانه های داخلی و خارجی شده است.

ماجرای کافه مری در ساختمان متروپل

عروس و داماد آبادانی + فیلم

ماجرای کافه مری در ساختمان متروپل, مریم و رامین متروپل
ماجرای کافه مری در ساختمان متروپل, مریم و رامین متروپل

مریم و رامین در دی ماه سال‌گذشته کافه مری را در ساختمان متروپل افتتاح کرده بودند حالا اما زیر آوار دفن شده‌اند. خانواده آنها امیدوار به زنده بودنشان بودند، اطراف آوار دعا و راز و نیاز می‌کردند دیشب اعلام شد: بعد از ۴۸ ساعت با تونل زدن به کافه رسیدیم و متاسفانه این زوج عاشق هم‌جان‌باخته‌اند.

حادثه متروپل آبادان این روزها اولین بحث خبرهای شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها می‌باشد اتفاق دردناکی که باعث شد تعداد زیادی از هموطنانمان در آبادان فوت کنند.

بیشتر بخوانید:

فیلم کامل مرگ مریم و رامین تازه عروس و داماد کافه مری در متروپل آبادان

چند روز پیش صدا و سیمای آبادان تصاویری از پزشکی قانونی و جسد حسین عبدالباقی را پخش کرد که برادر او اعلام کرد که حسین عبدالباقی فوت کرده است همچنین تصاویری از کارت شناسایی او در صدا و سیمای آبادان منتشر شد که کاملاً سالم بوده و هیچگونه خطی و خشی بر روی آن وجود نداشت و همین سبب شد که مردم به فوت حسین عبدالباقی شک کنند که چگونه جسد این شخص کاملاً تکه تکه شده اما مدارک شناسایی او هیچ گونه آسیبی ندیده است.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای کافه مری در ساختمان متروپل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *