هالک ایرانی باز هم خود را سوژه کرد ؛ جای تنگ سجاد غریبی در آسانسور!

سجاد غریبی با استوری کردن یک ویدیو از خودش که سعی داشت اینگونه وانمود کند که به سختی در آسانسور جا شده، باز هم در فضای مجازی سر زبان‌ها افتاد.

یک بار دیگر سجاد غریبی با تصاویر و ویدیوی جدید جنجالی‌اش در آسانسور، توجه همه را به خود جلب کرد. در ادامه با خبر هالک ایرانی آسانسور همراه فیگار بمانید.

سجاد غریبی

آسانسور سجاد غریبی

سجاد غریبی
آسانسور سجاد غریبی, فیلم سجاد غربیبی در آسانسور

سجاد غریبی در آسانسور

سجاد غریبی یا هالک ایرانی نامی است که در بیش از یک سال گذشته با جنجال و هیاهو همراه بوده است. او در تازه ترین ویدیو در حال وارد شدن به یک آسانسور دیده می شود که مایه اعتراض و استهزای بسیاری از کاربران شبکه های مجازی شده است.

در این ویدیو دیده می شود که هالک ایرانی وارد یک آسانسور شده و طوری دست هایش را باز کرده انگار که فضای داخل آسانسور برای او کوچک است در حالی که به وضوح دیده می شود او بیش از حد و به شکل غیرعادی دست هایش را باز کرده است.

فیلم سجاد غربیبی در آسانسور

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سجاد غریبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *