رقص سید بشیر حسینی ؛ آیا این رقص سید بشیر حسینی در عصر جدید نمره قبولی میگرفت؟

رقص سید بشیر حسینی واقعیت دارد؟ سید بشیر حسینی رقص عشوه دار را در کنار دختران از نو ساخت. در ادامه نوشتار رقص سید بشیر حسینی همراه فیگار باشید.

سید بشیر حسینی متولد 15 آذر ۱۳۶۰ است، تحصیلات حوزوی را تا سطح ۲ ادامه داده، فوق‌ لیسانس حقوق و دکترای فرهنگ و ‏ارتباطات از دانشگاه امام صادق (ع) دارد و مرتبه علمی‌اش «استادیار» است. سید بشیر حسینی همچنان یکی از داوران برنامه عصر جدید بوده است.

رقص سید بشیر حسینی

رقص عشوه دار سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی رقص, بشیر حسینی رقص عشوه دار در کنار دختران, فیلم رقص دختران و سید بشیر حسینی, رقص سید بشیر حسینی
سید بشیر حسینی رقص, بشیر حسینی رقص عشوه دار در کنار دختران, فیلم رقص دختران و سید بشیر حسینی, رقص سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی چند سالی است که با صدا و سیما همکاری دارد و در تلویزیون در برنامه های مختلف به عنوان کارشناس حضور دارد. سید بشیر حسینی در سال 1385 وقتی 25 ساله بود بعنوان جوان برگزیده کشوری در جشنواره «قابی برای جوانی» انتخاب و معرفی شد.

حال این جوان برگزیده کشوری در یک فیلمی که پخش شده است گویا سید بشیر حسینی رقص عشوه دار در کنار دختران در حال انجام دادن است. آیا این رقص بشیر حسینی واقعیت دارد یا ساختگی است؟

رقص سید بشیر حسینی

بیشتر بخوانید:

واکنش تند سیدبشیر حسینی به فیلم رقص و آواز

سید بشیر حسینی رقص, بشیر حسینی رقص عشوه دار در کنار دختران, فیلم رقص دختران و سید بشیر حسینی, رقص سید بشیر حسینی
سید بشیر حسینی رقص, بشیر حسینی رقص عشوه دار در کنار دختران, فیلم رقص دختران و سید بشیر حسینی, رقص سید بشیر حسینی

داور عصر جدید درباره تیتر فیلم رقص دختران و سید بشیر حسینی در فضای مجازی این گونه نوشت:

چرا انقدر سریع و ساده، باور می‌کنیم؟ چندبارِ اولی که این کلیپ برام ارسال شد،مثلِ شوخیهای رایجِ #فضای_مجازی بی‌تفاوت از کنارش گذشتم ولی وقتی دیدم مایه‌ی سوءتفاهم و #زودباوری شده،صورت مساله‌ش متفاوت شد. این تیپ تولیدات، نمونه‌ی جدی و جدیدی از #فیک_نیوز هاست. کتابِ #لایک_ممنوع رو با #طاها_ساقیان سالها قبل، در همین مورد نوشتیم. اگه من قبلاً در موردِ مطالبِ #جعلی و زودباوری و ضرورتِ #نهضت_سواد_رسانه سوژه‌هایی رو توی آثار و جلساتم عرضه می‌کردم، الآن خودم به سوژه‌ی جدیِ این بحث تبدیل شدم! اونایی که منو میشناسن میدونن که جنبه‌ی شوخی و طنز رو دارم و الآنم اگه بحثِ شادیِ مردم رو توی این روزهای پُرفشار داره،راضی‌ام؛ولی اگه یه سری باور کنن که کارم به ساقی و روابط نامشروع کشیده،ناراضی‌ام. پس لطفاً اگه فوروارد می‌کنین،حتماً قید کنین که واقعی نیس و شباهتِ صوت و تصویر یا اتفاقی ویا طراحی شده‌س. خدا آخر و عاقبتِ همه‌مون رو ختم به خیر کنه وگرنه از شرّ نفسِ خودمون هم در امان نیستیم. پ.ن: دو آیه‌ی قرآن برای تبرک و تامل بیشتر: حجرات، ۶ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَهٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید. یوسف، ۵۳ وَ مَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَهٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّی ۚإِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَحِیمٌ ترجمه: و من (خودستایی نکرده و) نفس خویش را از عیب و تقصیر مبرّا نمی‌دانم، زیرا نفس امّاره انسان را به کارهای زشت و ناروا سخت وا می‌دارد جز آنکه خدای من رحم کند، که خدای من بسیار آمرزنده و مهربان است.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص سید بشیر حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *