شوامنی به رئال مادرید می‌پیوندد ؛ هافبک فرانسوی با 100 میلیون یورو در راه رئال مادرید!

 اورلین شوامنی پدیده فرانسوی باشگاه موناکو از وضعیتی که در آن قرار گرفته ابراز خوشحالی و اذعان کرد که همیشه دوست داشته مورد توجه باشگاه‌های بزرگ باشد.

رئال مادرید با بیش از 100 میلیون یورو در آستانه خرید هافبک فرانسوی قرار گرفت. در ادامه با خبر شوامنی به رئال پیوست همراه فیگار بمانید.

 اورلین شوامنی

شوامنی رئال مادرید

اورلین شوامنی
شوامنی رئال مادرید, اورلین شوامنی رئال مادرید, شوامنی به رئال پیوست

اورلین شوامنی رئال مادرید

اورلین شوامنی هافبک 22 ساله فرانسوی که عملکرد درخشانی در تیم موناکو از خود به نمایش گذاشته بود به گفته منابع معتبر و رسمی همچون «مارکا» به رئال مادرید پیوسته است و دو باشگاه بر سر انتقال او به توافق کامل دست یافته‌اند

با اینکه گفته شده بود با 80 میلیون یورو این هافبک فرانسوی قرار است به رئال مادرید برسد ولی اورنستاین نوشت که بیش از 100 میلیون یورو مادرید برای او هزینه کرده است.

در حالی‌که گفته می‌شد لیورپول نیز علاقه بسیاری به خرید این بازیکن فرانسوی دارد و می‌خواهد برای جذب او با مدیران باشگاه موناکو وارد مذاکره، پی‌اس‌جی هم وارد این رقابت شد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی مدعی شدند که امباپه از مدیران این باشگاه خواسته که برای جذب این بازیکن اقدام کنند!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اورلین شوامنی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *