ریزش سکو هنگام اجرای سرود سلام فرمانده ؛ اتفاقی تلخ که حادثه آفرید!

فیلم کامل ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده فرمانده و ماجرای فرو ریختن سکوی کودکان هنگام سرودن سلام فرمانده را در این صفحه ببینید.

حادثه برای بچه ها در هنگام اجرای یک سرود محبوب، سکوی اجرای فرو ریخت! در ادامه با خبر فیلم ریزش سکو در سرود سلام فرمانده همراه فیگار بمانید.

ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده

ریزش سکو سرود سلام فرمانده

ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده
فیلم ریزش سکو در سرود سلام فرمانده, فیلم ریزش سکو در اجرای سرود سلام فرمانده

ریزش سکو هنگام خواندن سرود سلام فرمانده

ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می شود که گروهی از کودکان در حال خواندن سرود سلام فرمانده بودند که ناگهان سکوی زیر پای انها فرو میریزد. البته اتفاقی برای دانش آموزان رخ نداد و خوشبختانه کسی آسیب ندید. درباره اینکه این اتفاق برای کدام شهر بوده اطلاعی وجود ندارد.

لازم به ذکر است که سرود سلام فرمانده این روز ها به عناون یک آهنگ و شعر ملی در مراکز آموزشی و پرورشی تبدلیل شده است و بسیاری از دانش آموزان به این سرود علاقمند شده اند.

فیلم ریزش سکو در اجرای سرود سلام فرمانده


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *