معرفی و تحلیل بهترین یوتیوبرهای ایرانی + نمونه ویدئوهایشان

بهترین یوتیوبرهای ایرانی کلیدواژه اساسی این نوشتار است که بر اساس تعداد ساب آنها را تحلیل خواهیم کرد و جذاب‌ها و سخیف‌ها را که به هر قیمتی به دنبال سابسکرایب هستند را بررسی خواهیم کرد.

یوتوبر نوعی از ستارگان اینترنتی است و به کسی گفته می‌شود که محبوبیت خود را با فعالیت و اشتراک ویدئو در یوتوب به دست آورده‌است. همچنین شبکه‌ها نیز گاهی از یوتوبرها و مشاهیر یوتوب حمایت می‌کنند. تا ژوئن ۲۰۲۱، پیو دی پای با بیش از ۱۱۰ میلیون مشترک، دارای بیشترین تعداد مشترک (سابسکرایبر) میان یوتوبرها بوده‌ است.

معرفی و تحلیل بهترین یوتیوبرهای ایرانی

بهترین یوتوبرهای ایرانی

فهرست عناوینی که در نوشتار بهترین یوتیوبرهای ایرانی برای شما معرفی و تحلیل کرده‌ایم را در یک نگاه در لیست زیر می‌توانید ببینید:

بهترین یوتیوبرهای ایرانی
بهترین یوتیوبرهای ایرانی

به نقل از سایت techtrends.news یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم به وجود آمد که هر سه از کارمندان شرکت پی پال بودند. هرلی در دانشگاه ایندیانا در پنسیلوانیا درس طراحی می‌خواند در حالی که چن و کریم در دانشگاه ایلینوی در اوربانا دانش کامپیوتر را مورد مطالعه قرار داده بودند.


ویدئوهای یوتیوب برای نخستین‌بار در باغ وحش سن دیگو توسط جاوید کریم، از بنیانگذاران این شرکت عنوان شد. از صحنه‌هایی فیلمبرداری شد و در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۰۵ به وبگاه یوتیوب ارسال شد. هنوز هم امکان تماشای آن‌ها وجود دارد.

پول

اگر بخواهم خیلی کوتاه و ساده جواب این سوال را بدهم کسب درآمد دلاری است. یوتیوب یک شبکه‌ی اجتماعی است که با تولید و انتشار محتوا در آن برای مخاطبان هدف خود می‌توانید کسب درآمد داشته باشید اما کسب درآمد فقط از طریق خود یوتیوب نیست و راه‌های دیگری هم برای کسب درآمد در کنار آن وجود دارد. اولین راه کسب درآمد از یوتیوب این است که وقتی یک یوتیوبر معروف شدید، یوتیوب، به ازای تبلیغاتی که در بخشهای مختلف ویدئوی شما پخش می‌کند به شما پول پرداخت می‌کند.

بسیاری از یوتیوبرها با لینک اختصاصی همکاری در فروش کسب درآمد می‌کنند. به این صورت که مثلا شما یک لینک اختصاصی از همیاروب یا دیجیکالا می‌گیرید و به عنوان یوتیوبر از مخاطبان خود می‌خواهید از طریق این لینک از دیجی کالا یا همیار وب خرید داشته باشند که در نهایت این دو، درصدی از سود فروش از طریق لینک اختصاصیتان را به شما می‌دهند.

راه دیگر کسب درآمد از یوتیوب این است که شما به عنوان یوتیوبر در ویدئوهای خود محصول و خدمتی را به مخاطبان خود معرفی کنید و از دارندگان آن محصول یا خدمت به ازای این تبلیغ پول بگیرید. اگر همیشه دوست داشتید که مشهور شوید و همه شما را بشناسند یوتیوب بستر مناسبی برای رسیدن به خواسته‌تان است. یوتیوب کاربران بسیاری دارد و با فعالیت در این رسانه‌ی اجتماعی می‌توانید به شهرت دلخواه خود برسید.

آریا کئوکسر (ARIA KEOXER)

بهترین یوتیوبرهای ایرانی
پردرآمدترین یوتیوبر ایرانی, پردرآمدترین یوتیوبر ایران

آریا کئوکسر یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی است و در حال حاضر 380 هزار سابسکرایبر دارد. کانال آریا کئوکسر به آریا رحمتی تعلق دارد. او متولد سال 1375 (1996 میلادی) در شهر تهران است. او در کانال خود ویدیوهایی در زمینه بازی‌های کامپیوتری منتشر می‌کند. وی مدتی در هند هم زندگی کرده است.

او علاقه شدیدی به انتشار ویدیو در مورد بازی‌های کامپیوتری جدید دارد و همیشه قبل از انتشار بازی‌ها توضیحاتی در مورد آن‌ها می‌دهد. در صورتی که آریا کئوکسر را دنبال کنید، همیشه می‌توانید اخبار بازی‌های کامپیوتری را در سریع‌ترین زمان ممک دریافت کنید. او در ویدیوهای خودش از چاشنی طنز استفاده می‌کند و به همین خاطر وقتی ویدیوهای او را تماشا کنید در عین اینکه اطلاعاتتان در مورد بازی‌های رایانه‌ای بیشتر می‌شود، کلی هم می‌خندید و لذت می‌برید.

البته او به تنهایی کار نمی‌کند و سعی کرده با سایر یوتیوبرهای حرفه‌ای ایرانی مثل تاکسیک گرل ارتباط خوبی داشته باشد و با آن‌ها همکاری کند. وی در رشته تجربی دیپلم گرفته است و برخی از تحلیلگران درآمد او از فعالیت‌هایش در یوتیوبر را ماهانه بیش از 50 میلیون تومان برآورد می‌کنند. وی در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند.

میا پلیز (Mia Plays)

بهترین یوتیوبرهای ایرانی
بهترین یوتیوبرهای ایرانی, بهترین یوتیوبر زن ایرانی

میا پلیز یا همان کیمیا روانگر از بهترین یوتیوبرهای دختر ایرانی است. او اولین دختری است که در حوزه ی گیمینگ فعالیت کرد و رشد بسیار خوبی هم داشته است، به طوریکه درحال حاضر 327 هزار سابسکرایبر دارد. کیمیا روانگر در تهران متولد شده است و رتبه‌ی 2 کنکور هنر را کسب کرده است و در رشته ی طراحی صنعتی تحصیل کرده است و در حال حاضر ساکن کشور کانادا است. ویدئوهایی که او در یوتیوب منتشر می‌کند گاهی همراه با کوروش زراندوز است.

کیمیا واقعا شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی است و تاکنون توانسته با ویدیوهای جذابی که منتشر می‌کند 327 هزار سابسکرایبر را جذب کند. او باهوش و توانا است و در عرض چند سال فعالیت به این سطح از سابسکرایبر دست پیدا کند. در بخش دیگری از ویدیوها شاهد مکالمات و صحبت‌های وی هستیم. در یک سری دیگر از ویدیوها با صحنه‌هایی از زندگی شخصی و اجتماعی او برخورد می‌کنیم.

در نهایت می‌توان گفت که ویدیوها او بسیاری از کاربران و مخاطبان را سرگرم کرده و همین باعث پرمخاطب بودن محتوای او در بین کاربران ایرانی شده است. وی بیشتر ویدیوهای خودش را در کنار شخصی به نام کوروش ضبط و منتشر می‌کند.

فرشاد سایلنت (Farshad Silent)

بهترین یوتیوبرهای ایرانی
پردرآمدترین یوتیوبر ایرانی, پردرآمدترین یوتیوبر ایران

فرشاد سایلنت یا فرشاد دهقانی تاکنون با ویدئوهای جذاب و خنده دار خودش توانسته توجه بسیاری را به خودش جذب کند. او تنها با ۵۳۶ ویدئو ۲۳۴ هزار دنبال کننده دارد. او هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین استریمرها و یوتیوبرهای ایرانی است. ری اکشن‌ها وخنده‌های فرشاد باعث می‌شود هر مخاطبی از ویدئو هایش بخندد و لذت ببرد.

فرشاد سایلنت در سال ۱۳۶۳ در بندرعباس به دنیا آمد و در حال حاضر در سوئد زندگی می‌کند. شروع فعالیت فرشاد تقریبا از ۲ سال پیش بود که درباره اشتباهات رایج استریمر‌ها صحبت کرده است. سایلنت در ترکیه با آریا کئوکسر یک دروبین مخفی ضبط کرده که یکی از دلایل موفقیت اولیه و شناخته شدنش بوده است.

فرشاد همچنین در مدتی که در ترکیه بود با آریا و تاکسیک گرل و پارسا لیپ ویدئو های مختلفی ضبط کرده که به رشدش کمک کرده است. فرشاد قبل از یوتیوبری در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کرد. ولی در این ۲ سال اخیر تمرکز خودش را رو یوتیوب گذاشته است. او توانست خیلی زود به 478 هزار دنبال کننده برسد.

ختن (KHOTAN)

بهترین یوتیوبرهای ایرانی
بهترین یوتیوبرهای ایرانی, بهترین یوتیوبر زن ایرانی

کانال یوتیوب ختن یا خوتن یکی دیگر از کانال‌های فوق‌العاده یوتیوب است که هم ایرانی و هم توانسته 159 هزار سابسکرایبر جذب کند. ختن هم به خاطر انتشار ویدیوهای جذاب از رویدادهای اجتماعی و همچنین برگزاری چالش‌های عالی توانسته به یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی تبدیل شود. یکی از چالش‌های اخیر ختن، چالش پلک نزدن بود که بازدید نسبتاً خوبی داشت.

ختن متولد سال 1373 در شهر تهران است و در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند. او در ابتدا علاقه خاصی به رشته روانشناسی داشت ولی در نهایت از آرزوهای ابتدایی خود دست کشید و در دانشگاه آزاد در رشته حسابداری تحصیل کرد. او یوتیوبر شدن خودش را به علی بروکس که او هم یکی از یوتیوبرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود، مدیون است. او کمربند قهوه‌ای رشته کاراته را هم در پرونده خودش دارد.

یکی از بخش‌های جالب کانال این یوتیوبر معروف ایرانی، بخش دوربین مخفی است. او یکی از معروف‌ترین استریمرهای زن ایرانی هم هست که اکنون درآمد خوبی از یوتیوب دارد. او بر این باور است که رمز موفقیت در زمینه یوتیوب، پایداری و ثابت قدم بودن است. کسی که می‌خواهد درآمد خوبی از یوتیوب کسب کند باید در این راه با قدرت ادامه دهد و دلسرد نشود.

سوگنگ (SoGang)

بهترین یوتوبرهای ایرانی
بهترین یوتوبرهای ایرانی, معروف ترین یوتیوبر ایران

سوگنگ یکی از یوتیوبرهایی است که 3 سال در یوتیوب ویدئو منتشر می‌کند و در یک سال گذشته تلاش او بیشتر شده است و توانسته در یوتیوب شناخته شود. نام اصلی سوگنگ، علیرضا است و اهل بوشهر است و متولد سال 1378 است که در حال حاضر در کشور عمان زندگی می‌کند.

کانال یوتیوب سوگنگ یک نوع چنل ری اکشن است که مخاطبان خود را سرگرم می‌کند و می‌خنداند. او با انتشار ویدئوهایی که اخیرا همراه با فرشاد سایلنت ضبط کرده است، موجب شناخته‌تر شدن خودش شده است به طوریکه در حال حاضر 347 هزار سابسکرایبر دارد.

تاکسیک گرل (Toxic Girl)

بهترین یوتوبرهای ایرانی
بهترین یوتوبرهای ایرانی, معروف ترین یوتیوبر های زن ایران

بین استریمرها از تاکسیک گرل به عنوان اولین دختر استریمر ایرانی یاد می‌شود. کوثر عزیزی یکی دیگر از بهترین یوتیوبرهای ایرانی است که تاکنون مخاطبان زیادی را مجذوب خود کرده است. او در حال حاضر 162 هزار سابسکرایبر دارد. او در ترکیه زندگی می کند و همانطور که در بالا گفتیم با آریا کئوکسر در رابطه است.

همکاری های ویدیویی زیادی با او داشته که باعث رشد بیشتر کوثر شده است. پربازدیدترین ویدئوهای تاکسیک گرل ویدئو هایی است که با یوتیوبر های دیگه مثل میا پلیز، فرشاد سایلنت و… است. البته او فقط به حوزه بازی نمی‌پردازد. کوثر ویدئوهای جذاب گوناگونی از مهمانی، دورهمی و سرگرمی‌های مختلف خودش در یوتیوب هم منتشر می‌کند. یکی دیگر از دلایل موفقیت او این است که همیشه سراغ بازی‌های جذابی می‌رود.

Madgal (مدگل)

بهترین یوتوبرهای ایرانی
بهترین یوتوبرهای ایرانی, معروف ترین یوتیوبر های زن ایران

مدگل یک یوتیوبر بسیار ماهر و خبره ای است که خلاقیت بسیار زیادی در ساخت کلیپ های متعدد در یوتیوب دارد. از آن جایی که او فعالیت گسترده ای در یوتیوب انجام می‌ دهد و ایده های جذاب برای ساخت کلیپ در کنار دوست پسرش را دارد و چالش های خنده دار و بامزه ای را به همراه جی دال می‌ سازد و آن ها را در چنل خود منتشر می‌ کند، به همین دلیل امروزه مدگل توانسته در یوتیوب مخاطبان بسیار زیادی به دست آورد.

از آن جایی که او در یوتیوب مخاطبان زیادی دارد و هم چنین ویدیو های او از بازدید بسیار بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل مدگل توانسته از طریق یوتیوب برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و درآمدزایی کند. هم چنین مدتی قبل مدگل ویدیویی در مورد بیوگرافی خود و اهدافی که در آینده دارد در چنل خود منتشر کرد که این ویدیو او با مخاطبان زیادی رو به رو شد. او 362 هزار دنبال کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین یوتیوبرهای ایرانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “معرفی و تحلیل بهترین یوتیوبرهای ایرانی + نمونه ویدئوهایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *