شایعه: اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی [+فیلم]

اهتزاز پرچم عراق در ایران ، برخی کاربران و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان با انتشار ویدیویی هجمه‌هایی از جمله فروختن ایران به عراق را منتشر کردند.

اهتزاز پرچم عراق در ایران، دستاویز هجمه جدید علیه کشور عزیزمان شده است. در ادامه با خبر پرچم عراق در ایران همراه فیگار بمانید.

اهتزاز پرچم عراق در ایران

اهتزاز پرچم عراق میدان آزادی

اهتزاز پرچم عراق در ایران
اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی, پرچم عراق در ایران

اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی

از شایعه تا واقعیت: برخی کاربران و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان با انتشار ویدیویی کوتاه از اهتزاز پرچم کشورمان، هجمه‌هایی از جمله فروختن ایران به عراق را منتشر کردند! اما ماجرا چه بود ؟!

دلیل اهتزاز پرچم عراق، سفر الکاظمی نخست وزیر عراق به تهران است. این نخستین باری نیست که پرچم کشورهای مهمان ایران در مسیر حرکت‌شان به اهتزاز در می‌آید. پیش از این پرچم ترکیه، روسیه، چین و اذربایجان هم در زمان حضور مقامات این کشورها در ایران برافراشته شده بود. اینگونه هجمه‌ها با نزدیک شدن به ایام محرم و اربعین توسط جریانی خاص افزایش پیدا می‌کند.

ویدئوی ناآگاهی هم‌وطنان شورش‌گر کشورمان را ببینید که چطور سعی در تفرقه پراکنی دارند:

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اهتزاز پرچم عراق در ایران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “شایعه: اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی [+فیلم]

  1. اهتزاز پرچم یک کشوردوست وهمسایه در کشورمان بعنوان استقبال ازمهمان چه ایرادی داره مملکلت مسئول داره غلط وصحیح بودن روخودشان تشخیص میدن حق اعتراض نبایدبی جاه باشه.مرگ برفتنه گراکه ازکشورمان عکس برداری می کنند وبه شبکه های معاندوضدنظام می فرستند شما چراتفرقه افکنی می کنید.همین امثال شما که ازجاهای حساس کشورمان تصویربرداری می کنندوبه دشمنان این نظام می فرستند ونتیجه ش جوانان ما موردهجوم قرار می گیرندوشهیدمی شوندشمائی که درخون ریختن جوانان مادست داشتید.ما کشوری هستیم که همیشه دنبال صلح بودیم با کشورهای دنیا به استثناء،کشوری هستیم که دنبال آسایش وآرامش درجامعه هستیم کشوری دنبال پیشرفت وعلم! نه کشوری جنگ طلب امااگه کشوربیگانه ای بخوادبه کشورمان کوچکترین تعدی وحرمت شکنی کند.مطمئن باشید همان لحظه جواب گوبنده ای ازما دریافت خواهدکرد.امروزه کشورعراق بعنوان کشور دوست وبرادروهمسایه ی کشورمان جمهوری اسلامی ایران میباشد..یاعلی

  2. من یه سوال دارم از این منو تو و اینایی که اینو مایه ننگ میدونن پرچم ایران در جای جای عراق برا افراشته شده و عکس شهید سردار سلیمانی هم همه جا هست اونم نه الان خیلی ساله ولی متاسفانه یعده اینو نمیدونن یا پاشون از تهران بیرون نزاشتن ببین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *