حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی ؛ عاملان ههتک حرمت دستگیر شدند!

عاملان حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی دستگیر شدند، آنان در اعترافات خود علت این اتفاق و حمله را تشریح و از مردم عذرخواهی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سریع دو نفر از عاملان ضرب و شتم دو دختر زاهدانی خبر داد. در ادامه با خبر دو دختر زاهدانی همراه فیگار بمانید.

حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی

حمله به دو دختر زاهدانی

حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی
حمله به دو دختر زاهدانی, دو دختر زاهدانی

ماجرای حمله به دو دختر زاهدانی

سردار احمد طاهری اظهار داشت: ظهر دیروز در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص  ایجاد مزاحمت  چند جوان موتورسیکلت سوار برای دو دختر جوان و ضرب و شتم آنها در یکی از محلات زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی
دو دختر زاهدانی, ماجرای حمله به دو دختر زاهدانی

سردار طاهری با تاکید بر اینکه هیچ کس حق تعرض، اهانت و توهین به افراد خصوصا بانوان را ندارد تصریح کرد: خادمان مردم در مجموعه فرماندهی انتظامی استان با قاطعیت و مطابق قانون در برابر این گونه افراد خواهند ایستاد و هرگز مجال جولان و گردن کشی را به آنها نخواهند داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *