تصادف شدید آمبولانس با وانت 2 فوتی و یک مصدوم برجاگذاشت! [+عکس]

تصادف آمبولانس با وانت سایپا در محور مهاباد – ارومیه موجب کشته و مصدوم شدن ۳ نفر از آن‌ها و آتش گرفتن آمبولانس بیمارستان شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت:  عصر امروز سه شنبه تصادف جاده‌ای خودرو باری و یک دستگاه آمبولانس در محور ارومیه به بوکان دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت. در ادامه با خبر آمبولانس تصادف همراه فیگار بمانید.

تصادف آمبولانس

تصادف آمبولانس در ارومیه

تصادف آمبولانس
تصادف آمبولانس در محور ارومیه, تصادف آمبولانس در ارومیه, آمبولانس تصادف

تصادف آمبولانس در محور ارومیه

یحیی خلیلی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۶:۲۵  روز ۴مردادماه در محور ارومیه به مهاباد اتفاق افتاد، که با  درخواست مرکز فوریت ۱۱۵ برای امداد رسانی، اکیپ امدادی پایگاه امدادو نجات حیدر آباد جمعیت هلال احمر شهرستان نقده به محل حادثه اعزام شدند.

آمبولانس متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بوکان بود که در محور ارومیه به بوکان با خودرو باری سایپا برخورد کرد و در این حادثه راننده  آمبولانس به نام «هاوره حاجی بهرامی» متاسفانه جان خود را از دست داده  یکی از سرنشینان آن نیز مصدوم  که به یکی از بیمارستان ارومیه اغزام شد. وی بیان کرد: به گفته شاهدان نیز راننده سایپا در این سانحه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف آمبولانس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *