سکته کردن فریبا نادری در برنامه شباهنگی ؛ کار عجیب حامد آهنگی کاردستش داد! [+فیلم]

فیلم منتشر شده ترساندن فریبا نادری در شب آهنگی که این بازیگر زن سریال ستایش را تا مرز سکته برد به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است.

فریبا نادری در شب آهنگی از ترس سکته کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با خبر سکته کردن فریبا نادری همراه فیگار بمانید.

ترساندن فریبا نادری در شب آهنگی

فیلم سکته فریبا نادری

ترساندن فریبا نادری در شب آهنگی
فریبا نادری در شب آهنگی سکته کرد, فیلم سکته فریبا نادری, سکته کردن فریبا نادری

فریبا نادری در شب آهنگی سکته کرد

در این ویدیو فریبا نادری توسط حامد آهنگی تا مرز سکته رفت و با فحش و ناسزا از عامل ترس خود استقبال کرد! حامد آهنگی این هفته میزبان فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون بود. آهنگی به مانند تمام برنامه ها برای شوخی که با میمهانان اش شوخی می کرد در این قسمت هم با فریبا نادری شوخی های جالبی داشت که شاید جذاب ترین آن ها ترساندن چندباره فریبا نادری بود.

فیلم سکته زدن فریبا نادری در برنامه شب آهنگی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترساندن فریبا نادری در شب آهنگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *