جذابترین سکانس مهمونی ؛ پشه مهمونی برای سارا بهرامی دراکولا شد! [+فیلم]

پشه مهمونی دراکولا ،درقسمت جدید برنامه مهمونی، پشه برای سارا بهرامی دراکولا شد. این حرکت بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدئو جذابترین سکانس مهمونی، ترفند جدید پشه برای زدن و دراکولا شدن پشه را می توانید مشاهده کنید. در ادامه با خبر پشه دراکولا همراه فیگار بمانید.

پشه مهمونی دراکولا

دراکولا شدن پشه مهمونی

پشه مهمونی دراکولا
دراکولا شدن پشه مهمونی, پشه دراکولا, فیلم دراکولا شدن پشه مهمونی

پشه مهمونی دراکولا شد

پشه مهمونی سکانس جذاب دیگری آفرید. این بار در حضور سارا بهمرامی. پشه با همه تلاشی که می‌کند تا با ابهت به نظر برسد، اما سارا بهرامی از او نمی‌ترسد و بلافاصله او را می‌شناسد و پشه خطابش می‌کند.

در قسمت بیست‌ودوم برنامه «مهمونی» ورود سارا بهرامی به برنامه در شرایطی است که برق‌ها رفته و همه سعی می‌کنند فضا را به نحوی ترسناک نشان دهند. بعد از اینکه فضا به درستی برای ترساندن مهیا می‌شود پشه با شنل مشکی بلند و روبانی قرمز دور گردنش وارد می‌شود و خودش را دراکولا معرفی می‌کند.

فیلم دراکولا شدن پشه مهمونی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پشه مهمونی دراکولا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *