بهترین سریال های جنایی 2024 ؛ برترین آثار رازآلود

هیجان را از دست ندهید؛ فهرست بهترین سریال های جنایی 2024 ما، تعلیق، رمز و راز و توطئه‌های فراموش نشدنی را به تصویر می‌کشند که هیچوقت فراموش نخواهید کرد.

اگر ایده شما از یک شب عالی شامل افزایش آدرنالین و ضربان قلب است، بهترین سریال های جنایی جدید انتظار شما را می‌کشند. جذابیت حل اسرار، پیمایش در داستان‌های پرتنش و کشف تاریک‌ترین رازهای روان انسان لذتی بی انتها است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


در سال 2023، با سریال‌های فراموش‌نشدنی مواجه شدیم و طعم لذتی را که ماجراهای جنایی می‌توانند به ارمغان بیاورند، ارائه دادند، اما در سال 2024 شاهد تکرار موفقیت‌های قبلی هستیم و به نظر می‌رسد که با بهترین سریال های معمایی و جنایی جدید لحظات فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

بهترین سریال های جنایی 2024

در ادامه لیست بهترین سریال های جنایی 2024 را مشاهده خواهید کرد:

بهترین سریال های جنایی 2024
بهترین سریال های جنایی 2024

بهترین سریال های معمایی همواره توانسته‌اند داستان‌های بسیار فوق‌العاده‌ای را به تصویر بکشند و مخاطب را برای قسمت یا فصل بعدی هیجان‌زده کنند. در ادامه این مطلب از فیگار، شما را با بهترین سریال های رمزآلود و جنایی آشنا خواهیم کرد.

آقا و خانم اسمیت (Mr & Mrs Smith)

بهترین سریال های جنایی 2024

  • کارگردان: فرانچسکا اسلون، دونالد گلاور
  • بازیگران: مایا ارسکین، دونالد گلاور، پل دانو، جان تورتورو
  • تاریخ انتشار: 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402)

آقا و خانم اسمیت فیلمی در سال 2005 بود که پر از اکشن و جنبه‌ای از درام های هالیوودی را به تصویر کشید و در سال 2024 با یک اقتباس تلویزیونی جدید در «آمازون پرایم ویدیو»، جان تازه‌ای گرفت. این سریال که توسط «فرانچسکا اسلون» ساخته شده و «دونالد گلاور» و «مایا ارسکین» در نقش «جان» و «جین اسمیت» نقش آفرینی می‌کنند، ترکیبی بی‌نظیر از توطئه جاسوسی، کمدی و درام را نشان می‌دهند.

در این سریال جنایی دو غریبه خود را درگیر دنیای جاسوسی، ثروت و سفر می‌بینند که برای یک آژانس مرموز مشغول به کار می‌شوند. آنها باید این زندگی هیجان انگیز را در محدوده یک ازدواج منظم و هویت‌های جدید بگذرانند. اسمیت‌ها در یک آژانس جاسوسی که فقط از طریق پیام‌های فوری با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، سفری پر از وظایف غیرقابل توضیح را آغاز خواهند کرد.

این سریال معمایی دارای ترکیبی از ژانرها است که نه تنها جاسوسی هیجان انگیز، بلکه کمدی و درام را نیز ارائه می‌دهد. آقا و خانم اسمیت یکی از بهترین سریال های جنایی 2024 است که حتما باید آن را تماشا کنید.

گریسلدا (Griselda)

بهترین سریال های جنایی 2024
بهترین سریال های جنایی 2024
  • کارگردان: داگ میرو، اریک نیومن، کارلو برنارد، اینگرید اسکاجدا
  • بازیگران: سوفیا ورگارا، آلبرتو گوئرا، مارتین رودریگز، جولیانا آیدن مارتینز
  • تاریخ انتشار: 25 ژانویه 2024 (5 بهمن 1402)

در یکی از سریال های جنایی نتفلیکس جدید، یعنی گریسلدا، «سوفیا ورگارا» سبک کمدی خود را کنار می‌گذارد تا شخصیت قدرتمند «گریسلدا بلانکو»، مادر خوانده دنیای مردگان را به تصویر بکشد. این مجموعه شش قسمتی «نتفلیکس» که توسط «اریک نیومن» و «آندرس بایز» ساخته شده است، داستان واقعی باورنکردنی تبدیل «بلانکو» از یک مادر فداکار به یک تاجر بزرگ کلمبیایی بزرگ را نشان می‌دهد که بر تجارت مواد مخدر میامی در دهه 1980 سلطنت می‌کرد.

نکات زیادی وجود دارد که گریسلدا را به یکی از بهترین سریال های جنایی آمریکایی تبدیل می‌کند. اول و مهمتر از همه، دیدگاه تازه‌ای در مورد «گریسلدا  بلانکو» بدنام ارائه می‌دهد، شخصیتی سرشار از تضادها، وحشیگری آمیخته با جذابیت، زیرکی حیله‌گر تجاری که با وفاداری خانوادگی ادغام شده است.

این سریال به قلمروهای خائنانه تجارت غیر قانونی و خانواده می‌پردازد. داستان سرایی استثنایی «اریک نیومن»، خالق مشترک سریال Narcos، باعث شده که یک ماجرای فوق‌العاده را شاهد باشیم که ماهیت پیچیدگی «بلانکو» را به تصویر می‌کشد. این مجموعه بدون شک جزو بهترین سریال های رازآلود و جنایی در سال 2024 قرار می‌گیرد.

قتل های پلی بوی (The Playboy Murders) – فصل 2

بهترین سریال های جنایی 2024

  • بازیگران: هالی مدیسون، مگان ساکس، استلا تتنبام
  • تاریخ انتشار: 22 ژانویه 2024 (2 بهمن 1402)

قتل‌های پلی‌بوی، از بهترین سریال های جنایی 2024 فصل جدید خود را با یک قسمت هیجان‌انگیز شروع می‌کند. این مجموعه داستان‌های غم انگیزی از وسواس و سرنوشت‌های وحشتناک را به تصویر می‌کشد. اپیزود اول بر تبدیل «سندی بنتلی»، مدل بازنوشسته کاور پلی‌بوی، به یک شخصیت اصلی در یک معمای قتل پیچیده تمرکز دارد.

داستان از طریق چرخش‌های غیرمنتظره در زندگی عاشقانه «بنتلی» پیش می‌رود که شامل روابط با «هفنر»، یک سرمایه‌دار پردرآمد و یک رابطه غم انگیز با «مایکل تاردیو» و «کریستوفر مونسون» می‌شود.

سریال جنایی قتل‌های پلی‌بوی با داستان سرایی همه جانبه، بینش‌های منحصر به فرد تهیه‌کننده اجرایی و همبازی سابق «هالی مدیسون»، شما را مجذوب خود می‌کند. این مجموعه داستان سرایی پرتعلیق را با تفسیر مدیسون روایت کرده و ترکیبی جذاب از روزنامه نگاری تحقیقی و جنایت واقعی ایجاد می‌کند.

این نمایش فراتر از جذابیت خود، موضوعات حل نشده را با هدف جلب توجه به معماهای چند دهه‌ای حل می‌کند و به یکی از بهترین سریال های جنایی جدید تبدیل می‌شود.

خانم اسکارلت و دوک (Miss Scarlet & The Duke) – فصل 4

بهترین سریال های جنایی 2024
بهترین سریال های رمزآلود
  • کارگردان: ریچل نیو
  • بازیگران: کیت فیلیپس، استوارت مارتین، آنسو کابیا، کتی بلتون
  • تاریخ انتشار: 7 ژانویه 2024 (17 دی 1402)

دوشیزه اسکارلت و دوک بینندگان را با دنیای جذاب لندن ویکتوریایی آشنا می‌کند، جایی که «الیزا اسکارلت» با بازی «کیت فیلیپس» با استعداد، اولین کارآگاه زن شهر می‌شود. «الیزا» با بازرس جذاب، کارآگاه «ویلیام دوک ولینگتون»، با بازی «استوارت مارتین»، اداره امور آژانس کارآگاهی پدر مرحومش را به دست می‌گیرد. آن‌ها با هم وارد خیابان‌های جنایت‌زده لندن قرن نوزدهمی می‌شوند و معماهایی را حل می‌کنند که هنجارها و انتظارات اجتماعی را به چالش می‌کشند.

دوشیزه اسکارلت و دوک یک سریال معمایی مهیج در سال 2024 است که باید تماشا کنید. این مجموعه هنجارهای جنسیتی را به چالش می‌کشد، زیرا «الیزا اسکارلت» در حرفه‌ای تحت سلطه مردان پیش می‌رود و مواردی را به چالش می‌کشد که انتظارات جامعه را زیر پا می‌گذارد. دوشیزه اسکارلت و دوک بدون شک جزو بهترین سریال های رازآلود جدید قرار می‌گیرد.

پریش (Parish)

بهترین سریال های جنایی 2024

  • کارگردان: دنی بروکلهرست، سونو گونرا
  • بازیگران: جانکارلو اسپوزیتو، زکری مومو، پائولا مالکومسون، اسکیت اولریش
  • تاریخ انتشار: 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403)

پریش فضای غنی نیواورلئان را با طرحی قانع‌کننده ترکیب می‌کند و روایتی پرمخاطب را ارائه می‌دهد. از نکات مهم سریال می‌توان به حضور «جیانکارلو اسپوزیتو» در نقش «گری پریش» اشاره کرد. «پریش» در حالی وارد ماجرا می‌شود که قتل پسرش او را در مسیر انتقام و رستگاری قرار می‌دهد، زمانی که با گذشته خود روبرو می‌شود و باید عواقب آن را بپذیرد.

این سریال معمایی ، درام و جنایی را با هم ترکیب و روایتی را برای کشف پیچیدگی‌های اخلاق و عدالت خلق کرد که به راحتی جزو بهترین سریال های معمایی و جنایی قرار گرفت.

شکارچی انسان (Manhunt)

بهترین سریال های جنایی 2024
بهترین سریال های جنایی جدید
  • کارگردان: مونیکا بلتسکی
  • بازیگران: توبیاس منزیس، آنتونی بویل، لاوی سیمون، ویل هریسون
  • تاریخ انتشار: 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402)

یکی از بهترین سریال های معمایی، Manhunt، بینندگان را به سفری جذاب به عواقب اولین ترور رئیس جمهور آمریکا می‌برد و داستان‌های تاریخی را با عناصر جنایی ترکیب می‌کند. این مینی سریال که در ماه مارس از «Apple TV+» پخش شد، بر اساس کتاب «جیمز ال. سوانسون»، به بررسی ماجراهای ترور «آبراهام لینکلن» می‌پردازد.

Manhunt با ترکیب عناصر داستانی تاریخی و هیجان‌انگیز، چشم‌اندازی منحصربه‌فرد در مبارزه برای حفظ آرمان‌هایی ارائه می‌دهد که پایه و اساس برنامه‌های بازسازی «لینکلن» را تشکیل می‌دهند. خلاصه داستان حول محور تعقیب بی‌وقفه «ادوین استانتون» برای «جان ویلکس بوث» است و شرایط مرموز یکی از بدنام‌ترین جنایات تاریخ را آشکار می‌کند.

سوالات متداول

بهترین سریال های جنایی کره‌ای جدید کدام‌اند؟

از بهترین مجموعه‌های کره‌ای در سال 2024 می‌توان به Squid Game و A Killer Paradox اشاره کرد.

بهترین سریال های جنایی ترکی در سال 2024 کدام‌اند؟

از مجموعه‌های کشور ترکیه که ژانر جنایی دارند می‌توانیم به سریال‌های Family Secrets و The Shadow Team اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های عاشقانه 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *