بهترین سریال های عاشقانه 2024 ؛ برترین آثار رمانتیک جدید

لیست بهترین سریال های عاشقانه 2024 به شما کمک می‌کند تا بین آثار جدیدی که در سال 2024 منتشر می‌شوند، شاهد بهترین صحنه‌های رمانتیک باشید.

در سال 2024، جدیدترین سریال های عاشقانه با ارائه تنوع بیشتری از دیدگاه داستان، شخصیت‌ها و محیط‌ها، همچنان به گسترش خود ادامه داده‌اند. امسال نیز شاهد بروز آثار جذاب و پرطرفداری در این حوزه خواهیم بود. از داستان‌های عاشقانه زندگی روزمره تا داستان‌های عاشقانه فضایی، تاریخی و فانتزی، هر یک به نوعی خودشان را به نمایش می‌گذارند و مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

جذاب ترین سریال های عاشقانه 2024 با داستان‌ها و شخصیت‌هایی چند بعدی، مواجهه با چالش‌ها، عشق، اندوه، شور و هیجان، دنیایی مملو از عشق و تجربیات انسانی را به تصویر می‌کشند. این آثار با بهره‌گیری از بازیگران با استعداد، کارگردانی حرفه‌ای و فناوری روز دنیا، توانستند جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان خود به دست آورند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سال 2024 نشان‌دهنده پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه ساخت سریال‌های عاشقانه بوده است. از ابتکارات در داستان‌نویسی و روایت تا بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته برای ایجاد تجربه‌های بصری و شنیداری بی‌نظیر، همه این عوامل باعث شده‌اند که امسال به عنوان یکی از برترین و پربارترین سال‌ها در تاریخ سریال های عاشقانه جدید به یاد ماندنی شناخته شود.

بهترین سریال های عاشقانه 2024

در ادامه لیست بهترین سریال های عاشقانه 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین سریال های عاشقانه 2024
بهترین سریال های عاشقانه 2024

به طور کلی، سال 2024 شاهد ظهور و پیشرفت سریال‌های عاشقانه به روی صحنه جهانی بوده و با آثاری که تازه‌ترین فناوری‌ها و بهترین استعدادهای هنری را به کار برده‌اند، موفق به جلب توجه و تحسین مخاطبان شده‌اند. در ادامه به معرفی بهترین و مجبوب ترین سریال های عاشقانه 2024 خواهیم پرداخت.

مصاحبه با خون آشام (Interview With the Vampire) فصل 2

بهترین سریال های عاشقانه 2024

  • کارگردان: رولین جونز
  • بازیگران: جیکوب اندرسون، سم رید، بیلی باس، دیلینی هیلز
  • تاریخ انتشار: 12 مه 2024 (23 اردیبهشت 1403)

عشق مسموم بین «لوئیس» با بازی «جیکوب اندرسون» و «لستات» با بازی «سم رید»، با تماشای نحوه شکل‌گیری رابطه «لوئیس» و «آرماند» با بازی «اسد زمان» در فصل دوم Interview With the Vampire کنار گذاشته خواهد شد. باید منتظر فصل بسیار خونین‌تری باشیم؛ زیرا «لوئیس» و «آرماند» با یکدیگر در تئاتر خون آشام‌های پاریس که توسط خون‌خواران شروری مانند «سانتیاگو بن دانیلز» اشغال شده‌ است، آشنا می‌شوند.

این سریال تلویزیونی آمزیکایی بر اساس رمانی به همین نام اثر «آن رایس» ساخته شده و به دلیل تحسین منتقدان نسبت به فصل اولش، فصل جدید آن نیز می‌تواند به عنوان برترین سریال های عاشقانه 2024 قرار بگیرد.

این سریال عاشقانه 2024 برای اولین‌بار در سپتامبر 2022 توسط شبکه «AMC» به نمایش درآمد و در تاریخ 2 اکتبر سال 2022 (10 مهر 1401) برای فصل دوم تمدید شد.

بهترین سریال های 2024

بریجرتون (Bridgerton) فصل 3

بهترین سریال های عاشقانه 2024
جدیدترین سریال های عاشقانه
  • کارگردان: کریس ون دوسن
  • بازیگران: روپرت اوانس، روث گمل، جاناتان بیلی، لوک تامپسون
  • تاریخ انتشار: بخش اول 16 مه (27 اردیبهشت 1403)، بخش دوم 13 ژوئن (24 خرداد 1403)

فصل سوم Bridgerton، «پنه لوپه فیدرینگتون» با بازی «نیکولا کوگلان» و «کالین بریجرتون» با بازی «لوک نیوتن» در بهار امسال نمایش داده می‌شود. با شکوفا شدن «پولین»، «آنتونی بریجرتون» با بازی «جاناتان بیلی» و «کیت شارما» با بازی «سیمون اشلی» ستاره‌های فصل دوم نیز بازخواهند گشت. این فصل نیز بر اساس رمان عاشقانه مستر بریجرتون اثر «جولیا کوین» ساخته شده است.

سریال بریجرتون از سری جدیدترین سریال های عاشقانه محسوب می‌شود که در اوایل دوره سلطنت انگلستان در دهه 1800 اتفاق می‌افتد و روابط عاشقانه گروهی متنوع از اعضای جامعه سطح بالا را دنبال می‌کند. نام این اثر در بین سریال های عاشقانه خارجی می‌درخشد و تماشای آن می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد.

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith)

بهترین سریال های عاشقانه 2024

  • کارگردان: دونالد گلاور، فرانچسکا اسلون
  • بازیگران: دونالد گلاور، مایا ارسکین، پل دانو، پارکر پوزی
  • تاریخ انتشار: 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402)

این سریال ساخت «پرایم ویدئو»، بازسازی فیلمی ساخته شده در سال 2005 است. لیست ستاره‌های مهمان در این اثر شامل «الکساندر اسکارشگورد»، «ایزا گونزالس»، «شارون هورگان»، «ران پرلمن»، «بیلی کمپبل»، «ارسولا کوربرو»، «پل دانو»، «میکالا کوئل»، «جان تورتورو»، «پارکر پوزی» و «واگنر مورا» می‌شود.

احیای عنوان Mr. & Mrs. Smith در سرویس استریم «پرایم ویدئو»، از ابتدا تا انتها یک جنجال جذاب است. در این سریال، «دونالد گلاور» و «مایا ارسکین» در نقش «جان» و «جین اسمیت»، ماموران مخفی ایفای نقش می‌کنند که با هم جفت می‌شوند تا نقش یک زوج متاهل بی‌ادعا را بازی کنند. کار آن‌ها نیز مقابله با جرم و جنایت است. اگر در لیست جدیدترین سریال های عاشقانه به دنبال یک اثر کمدی، درام و عاشقانه می‌گردید؛ Mr. & Mrs. Smith را از دست ندهید.

یک روز (One Day)

بهترین سریال های عاشقانه 2024
بهترین سریال های عاشقانه 2024
  • کارگردان: مولی منرز
  • بازیگران: آمبیکا مود، لئو وودال، النور تاملینسون، اسی دیویس
  • تاریخ انتشار: 8 فوریه (19 بهمن 1402)

«اما مورلی» با بازی «آمبیکا مود» و «دکستر میهو» با بازی «لئو وودال»، در 15 ژوئیه 1988 و در شب فارغ التحصیلی خود، یکدیگر را ملاقات می‌کنند. صبح روز بعد، آن‌ها راه‌های جداگانه‌ای را می‌روند، اما همیشه در این روز برای دهه‌های آینده، دوباره به یکدیگر متصل می‌شوند.

در هر قسمت، «اما مورلی» و «دکستر میهو»، یک سال بزرگ‌تر می‌شوند و در این تاریخ خاص یکدیگر را پیدا می‌کنند. سریال One Day بر اساس کتاب پرفروش جهانی «دیوید نیکولز» ساخته شده است.

این اثر پس از پخش توسط نتفلیکس، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و با 9.9 میلیون بازدید در هفته، جزو بهترین سریال های عاشقانه 2024 شد. از بین سریال های عاشقانه جدید ، اگر به دنبال اثری هستید که به یک جعبه دستمال کاغذی برای پاک کردن اشک‌هایتان نیاز داشته باشید، One Day بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

امیلی در پاریس (Emily in Paris) فصل 4

بهترین سریال های عاشقانه 2024

  • کارگردان: دارن استار
  • بازیگران: لیلی کالینز، فیلیپان لروآ بولیو، اشلی پارک، لوکاس براوو
  • تاریخ انتشار: نامشخص

Emily in Paris یک سریال کمدی و درام است که سفر مدیر بازاریابی جاه‌طلب اهل شیکاگو، «امیلی کوپر» را دنبال می‌کند که به طور غیرمنتظره‌ای شغل رویایی خود را در شهر مسحور کننده پاریس پیدا می‌کند. «امیلی» با تجربه یک زندگی جدید در خارج از کشور، چالش‌های کاری، دوستی و عشق را یاد می‌گیرد و در عین حال، جذابیت‌ها و پیچیدگی‌های این شهر نورانی را تجربه می‌کند.

این سریال که توسط «دارن استار» خلق شده است، عناصری از عشق، دوستی و رشد شخصی را ترکیب می‌کند و تصویری جذاب از زندگی ماجراجویی آمریکایی در یک محیط خارجی را ارائه می‌دهد. «لیلی کالینز» در این سریال کمدی و رمانتی، در نقش «امیلی کوپر» ظاهر می‌شود. درگیری فرهنگی که در Emily in Paris به نمایش گذاشته شده، یکی از جذابیت‌هایی است که باعث می‌شود این اثر در بین سریال های عاشقانه جدید محبوبیت زیادی پیدا کند.

بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس

دکتر اسلامپ (Doctor Slump)

بهترین سریال های عاشقانه 2024
سریال عاشقانه 2024
  • کارگردان: اوه هیون جونگ
  • بازیگران: پارک هیونگ شیک، پارک شین هه، یون پارک، کونگ سونگ ها
  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2024 (7 بهمن 1402)

دکتر اسلامپ یک مجموعه تلویزیونی محبوب و جذاب از کره‌جنوبی است که توسط «بک سون وو» نوشته و توسط «اوه هیون جونگ» کارگردانی شده است.

داستان این سریال عاشقانه جدید خارجی رشد و زندگی عاشقانه دو شخصیت، به نام «ها نول» با بازی «پارک شین هه» و «یو جونگ وو» با بازی «پارک هیونگ شیک» را روایت می‌کند. آن‌ها دو جوان با آینده‌ای روشن و امیدوار بودند، اما به طور ناگهانی با مشکلاتی مواجه شدند که زندگی‌شان را دگرگون کرد. این دو نفر، شغل خود را به عنوان پزشک رها کرده و در یک اتاق کوچک روی پشت بامی کوچک زندگی می‌کنند.

در بین سریال های عاشقانه کره ای جدید ، دکتر اسلامپ به عنوان یک مجموعه تلویزیونی با تمرکز به روی عناصر روانشناسی، عاشقانه و کمدی، مخاطبان را به خود جذب کرده است. داستان‌های جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی از جمله عناصری هستند که این مجموعه را مورد توجه و تحسین مخاطبان قرار داده‌اند.

بهترین سریال های کره ای 2024

عشق اول من (My First First Love)

بهترین سریال های عاشقانه 2024

  • کارگردان: اوه جین سوک
  • بازیگران: جی سو، جونگ چه یون، جونگ جین یونگ، چوی ری
  • تاریخ انتشار: نامشخص

وقتی گروهی از دوستان «یون تائو» با هم به خانه او می‌روند، می‌توانند همه چیزهایی را که با عشق، دوستی و پیر شدن همراه است، تجربه کنند. این سریال عاشقانه جدید خارجی ، یک مجموعه تلویزیونی ساخت کشور کره‌جنوبی بوده که از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد. سریال عشق اول من برای طرفداران فیلم‌های کی‌دراما، می‌تواند انتخابی مناسب از لیست بهترین سریال های عاشقانه 2024 باشد.

غریبه (Outlander) فصل 8

بهترین سریال های عاشقانه 2024
سریال های عاشقانه خارجی
  • کارگردان: جان دال
  • بازیگران: کترینا بلف، سم هیوین، گراهام مک تاویش، توبیاس منزیس
  • تاریخ انتشار: نامشخص

این سریال عاشقانه جدید خارجی دراماتیک و عاشقانه، داستان دو عاشق و معشوق را دنبال می‌کند که در طول مسیرشان باید بفهمند عشق واقعا چیست. رمانتیک‌ترین سریال شبکه استارز، بر اساس رمان پرفروش «دیانا گابالدون» ساخته شده و امسال برای فصل جدید بازمی‌گردد. در این فصل، «جیمی» با بازی «سام هیوگان» و «کلر» با بازی «کایتریونا بالف» در نهایت به اسکاتلند باز خواهند گشت.

این مجموعه تلویزیونی درام، تاریخی و عاشقانه ساخت کشور آمریکا و بریتانیا بوده که برای اولین‌بار در 9 آگوست 2014 (18 مرداد 1393) از شبکه تلویزیونی استارز پخش شد. با توجه به سابقه درخشان Outlander در فصل‌های اخیر، می‌توانیم فصل جدید آن را در لیست بهترین سریال های عاشقانه 2024 قرار دهیم.

بهترین سریال های شبیه ارباب حلقه ها

دونده دوست داشتنی (Lovely Runner)

بهترین سریال های عاشقانه 2024

  • کارگردان: یون جونگ هو، کیم ته یوب
  • بازیگران: بیون وو سوک، کیم هه یون، سونگ گون هی، لی سونگ هیوب
  • تاریخ انتشار: 8 آوریل (20 فروردین 1403)

Lovely Runner یک مجموعه تلویزیونی محبوب از کره‌جنوبی محسوب می‌شود که با بازی «بیون وو سوک» و «کیم هه یون» اجرا و بر اساس وب‌ناول معروف به نام بهترین‌های فردا ساخته شده است. این اثر، داستانی جذاب و دلنشین از روابط و ماجراجویی‌های گروهی از جوانان را روایت می‌کند. بازیگران اصلی این سریال با اجرای قوی و متنوع خود، توانسته‌اند توجه و علاقه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کنند.

یکی از نکات جالب درباره این سریال عاشقانه 2024 ، تبدیل وب‌ناول محبوب بهترین‌های فردا به یک سریال تلویزیونی است که باعث شده تا طرفداران آن، با یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز مواجه شوند.

ولیعهد گمشده (Missing Crown Prince)

بهترین سریال های عاشقانه 2024
بهترین سریال های عاشقانه 2024
  • کارگردان: کیم جین مان
  • بازیگران: سوهو، هونگ یه جی، میونگ سه بین، کیم جو هون
  • تاریخ انتشار: 13 آوریل (25 فروردین 1403)

یکی دیگر از بهترین سریال های عاشقانه 2024 ، ولیعهد گمشده است که سریالی جذاب و پرطرفدار از کره‌جنوبی محسوب می‌شود که با داشتن داستانی پرطرفدار و بازیگران مجرب و با استعداد، توانسته توجه و تحسین بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند. به علاوه، با پخش در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعات پربیننده، این سریال جایگاه ویژه‌ای در دل تماشاچی‌های علاقه‌مند به سریال‌های عاشقانه به دست آورده است.

داستان این سریال عاشقانه 2024 ولیعهد گمشده، در دوران چوسان رخ می‌دهد و درباره یک ولیعهد است که به طور ناگهانی توسط زنی که برای او به عنوان همسر تعیین شده بود، ربوده می‌شود. در حین فرار از دست گروه‌های تبهکار، این دو نفر نه تنها به دنبال نجات جان خود هستند، بلکه عشقی غیرمنتظره نیز میان آن‌ها شکوفا می‌شود.

معرفی سریال کره‌ای ولیعهد گمشده

سوالات متداول

آیا فصل 8 سریال Outlander فصل آخر خواهد بود؟

هنوز خبری از تمدید این سریال برای فصل‌های آینده در دسترس نیست، اما می‌دانیم که تولید کنندگان قصد دارند این اثر را درست طبق رمان به اتمام برسانند.

از سریال های عاشقانه ترکی 2024 چه آثاری را می‌توان نام برد؟

Aşka Düşman، Gaddar، Yıldızlar Bana Uzak، Yan Oda و… از آثار خوب سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های عاشقانه 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *