بهترین فیلم های رزمی 2024

در این مطلب، می‌خواهیم 9 عنوان از بهترین فیلم های رزمی 2024 را معرفی کنیم که دیدن آن‌ها می‌تواند برای علاقه‌مندان به هنرهای رزمی سرگرم کننده باشد.

عاشقان هنرهای رزمی و اکشن، آماده نبردی حماسی در سال 2024 باشید. امسال، شاهد اکران بهترین فیلم های فایتری خواهیم بود که هر کدام نوید بخش لحظات نفس‌گیر، حرکات آکروباتیک شگفت‌انگیز و داستان‌های جذاب هستند.

امسال، صنعت فیلم با یک تنوع بی‌نظیر در زمینه فیلم‌های رزمی به خلق و خوی آثاری جذاب و هیجان‌انگیز پرداخت. این آثار با ترکیب منحصر به فردی از اکشن، مهارت‌های رزمی و فنون جسمانی متنوع، بر آرمان‌های جدیدی از سینمای رزمی پایه گذاشتند و تماشاگرانی که علاقه‌مند به این سبک از فیلم‌ها هستند، با دیدن بهترین فیلم های کونگفوای تجربه‌ای نو و جذاب را کسب می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحنه‌های اکشن در این فیلم‌ها با برتری و حرفه‌ای‌ترین روش‌ها به تصویر کشیده شده‌ است. از جلوه‌های ویژه و افکت‌های واقع‌گرایانه تا استفاده از مهارت‌های واقعی برای اجرای صحنه‌های رزمی، همه در راستای ایجاد یک تجربه واقعی و هیجان‌انگیز برای تماشاگران بکار گرفته شده‌اند.

بهترین فیلم های رزمی 2024

در ادامه لیست بهترین فیلم های رزمی 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریره فیگار نوشته شده است.

بهترین فیلم های رزمی 2024
بهترین فیلم های رزمی 2024

همچنین، داستان‌های این آثار نیز از تنوع و جذابیت بالایی برخوردارند. از داستان‌های خیالی و فانتزی گرفته تا داستان‌های ماجرایی و دراماتیک، هرکدام به نحوی توانستند با جلب توجه و جلوه‌گیری از موضوعاتی چالش‌برانگیز، تماشاگران را به خود جلب کنند.

با توجه به این تنوع و کیفیت بالای فیلم‌های رزمی در سال 2024، مشخص است که این سال نقطه عطفی در تاریخ سینمای رزمی بوده و هواداران این سبک از تجربه‌ای متنوع و فوق‌العاده لذت خواهند برد.

آقای بزرگ آقای کوچک (Bade Miyan Chote Miyan)

بهترین فیلم های رزمی 2024

  • کارگردان: علی عباس ظفر
  • بازیگران: آکشی کومار، تایگر شروف، پریتویراج سوکوماران، مانوشی چیلار
  • تاریخ انتشار: 10 آوریل (22 فروردین 1403)

سینمای هند که یکی از بزرگترین صنعت‌های فیلم‌سازی در جهان است، این بار یکی از بهترین فیلم های رزمی جهان را با نام آقای بزرگ آقای کوچک با بازی «آکشی کومار» و «تایگر شروف» روانه بازار کرد.

با توجه به تریلر این فیلم که دو مربی هنرهای رزمی در آن نقش آفرینی کردند باید گفت که آقای بزرگ آقای کوچک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به راحتی می‌توان نام آن را در میان بهترین فیلم ها با سبک مبارزه ای قرار داد. لازم به ذکر است که این فیلم به محض انتشار نیز موفقیت‌های زیادی به‌دست آورد و نظر طرفداران این سبک از فیلم و سریال را به خود جلب کرد.

فیلم، داستان دو سرباز شجاع با روش‌ها و شخصیت‌های متفاوت را نشان می‌دهد که باید برای نجات کشورشان از نابودی، اختلافات را کنار گذاشته و با هم متحد شوند. Bade Miyan Chote Miyan در 10 آوریل 2024 (22 فروردین 1403) در سینماهای کشور هندوستان پخش شد و قرار است به زودی در هالیوود نیز بر روی پرده رود تا جذابیت و محبوبیت خود را در اروپا و آمریکا نیز قوت ببخشد.

پاندای کنگ فو کار 4 (Kung Fu Panda 4)

بهترین فیلم های رزمی 2024
بهترین فیلم های رزمی 2024
  • کارگردان: مایک میشل
  • بازیگران: جک بلک، برایان کرانستون، اوکوافینا، کهیو کوان
  • تاریخ انتشار: 8 مارس (18 اسفند 1402)

مدت زیادی بود که «پو» روی پرده سینما دیده نشده و صبر مردم برای دیدن او به سر آمد؛ اما انتظارها بالاخره به پایان رسید و در روزهای نه چندان دور، یعنی 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) Kung Fu Panda 4 عرضه شد.

پاندای کنگ فو کار 4 که یکی از بهترین فیلم های کنگفو محور انیمیشنی است، ترکیبی از طنز و حکمت هنرهای رزمی بوده که قلب جهانیان را به‌دست آورد. «پو» در این قسمت در جستجوی جانشین خود به عنوان جنگجوی اژدها است؛ اما با یک دشمن جدید به نام «کاملئون» روبرو می‌شود.

«مایک میچل» که یکی از کارگردان‌های مطرح سینما است مسئولیت تهیه و تولید این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم با کمک شرکت «دریم ورکس انیمیشن» تولید و در دو زبان انگلیسی و اندونزیایی عرضه شد.

آخرین کومیته (The Last Kumite)

بهترین فیلم های رزمی 2024

  • کارگردان: راس دبلیو کلارکسون
  • بازیگران: کرت مک کینی، میشل قیسی، ماتیس لندور، سینتیا روتروک
  • تاریخ انتشار: 13 می (24 اردیبهشت 1403)

اگر طرفدار فیلم‌های رزمی در سبک فیلم های بویکا هستید، این فیلم را از دست ندهید. کارگردانی فیلم آخرین کومیته بر عهده فیلمنامه‌نویس و کارگردان مشهور و با سابقه یعنی «روس دبلیو کلارکسون» و تهیه کنندگی «وین ای گریوز» است. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های رزمی 2024 است، داستان گروهی از هنرمندان رزمی را که وارد مسابقات رزمی زیرزمینی مرموز به نام کومیته می‌شوند، دنبال می‌کند.

هر چند «ماتیاس لاندوهر» به عنوان بازیگر اصلی این فیلم حضور دارد؛ اما The Last Kumite شامل یک گروه از اساطیر هنرهای رزمی دهه‌های 80 و 90 از جمله «سینتیا روتروک»، «بیلی بلنکس»، «ماتیاس هوس»، «کرت مک‌کینی» و «عبدال قیسی» می‌شود. همچنین «دیوید یونگ» فرزند «بولو یونگ» بازیگر مهم فیلم Bloodsport نیز در این فیلم حضور دارد. اگر در فکر دیدن بهترین فیلم های مبارزه ای هستید، این فیلم با هنرنمایی «ماتیاس لاندوهر» را از دست ندهید.

کافه بین‌راهی (Road House)

بهترین فیلم های رزمی 2024
بهترین فیلم های رزمی 2024
  • کارگردان: داگ لیمان
  • بازیگران: جیک جیلنهال، دانیلا ملکیور کانر، مک گرگور، پوست مالون
  • تاریخ انتشار: 8 مارس (18 اسفند 1402)

نمی‌توان از فیلم‌های کلاسیک دهه 80 صحبت کرد و حرفی از فیلم بسیار جذاب Road House نزد. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های رزمی 2024 است در تاریخ 21 مارس (2 فروردین 1403) به کارگردانی «داگ لیمان» اکران شد. این اثر به عنوان اسپین آف فیلمی از همین نام در سال 1989 است.

کافه بین راهی که یکی از بهترین فیلم های فایتری محسوب می‌شود، با نقش آفرینی بازیگرانی از جمله «جیک گیلنهال»، «کانر مک گرگور»، «پست مالون»، «دانیلا ملچیور» در صدر جدول بهترین فیلم های رزمی آمریکایی می‌درخشد.

فیلم کافه بین راهی «جیک گیلنهال» بسیار قوی در نقش افسانه‌ای «دالتون» را روایت می‌کند. «دالتون» قهرمان و مبارز سابق «ام‌ ام‌ ای» که در سختی‌ها فرو رفته، در یک خانه جاده‌ای در فلوریدا ساکن شده و ماجرا از همین نقطه آغاز می‌شود. او برای بازسازی خانه بین راهی واقع در فلوریدا، باید با یکی از بزرگ‌ترین شروران ممکن، یعنی بزرگ‌ترین حریف «ام ام ای»، «کانر مک گرگور» مقابله کند.

فیلم با تهیه‌کنندگی «جوئل سیلور» و قلم «آر لانس هیل» به یکی از بهترین فیلم ها با سبک مبارزه ای تبدیل شده است؛ البته نمی‌توان از موسیقی «کریستوف بک» نیز چشم‌پوشی کرد.

افسانه اژدهای سفید (Legend of the White Dragon)

بهترین فیلم های رزمی 2024

  • کارگردان: آرون شونکه
  • بازیگران: جیسون دیوید فرانک، سیارا هانا، جیسون فانت، آرون شونکه
  • تاریخ انتشار: نامشخص

فیلم Legend of The White Dragon به دلیل بازیگران فوق‌العاده‌ای که در آن به ایفای نقش می‌پردازند، به راحتی می‌تواند در هر لیستی از بهترین فیلم های رزمی جدید قرار بگیرد. این فیلم با حضور هنرمندان رزمی مانند «مارک داکاسکوس»، «دیوید رمزی» و «مایکلینگ ان»، به عنوان اسپین آفی نسبتا بالغ‌تر از فرنچایز پاور رنجرز شناخته می‌شود و در زمره بهترین فیلم های رزمی 2024 قرار می‌گیرد.

طرفداران بهترین فیلم های مبارزه‌ای با توجه به اینکه افسانه اژدهای سفید آخرین حضور «جیسون دیوید فرانک» فقید، روی پرده سینما پس از مرگ غیرمنتظره او در اواخر سال 2022 بوده، دلیل غم‌انگیزی برای دیدن این فیلم دارند. «جیسون دیوید فرانک»، از زمان حضورش به عنوان «تامی الیور» در فرنچایز پاور رنجرز تا ظهور او به عنوان یک مبارز «ام ام ای» میلیون‌ها طرفدار ابرقهرمان و هنرمند رزمی را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد.

با اکران فیلم Legend of The White Dragon در سال 2024، طرفداران استاد «فرانک» او را برای آخرین‌بار در حال مبارزه خواهند دید؛ این در حالی است که با یک اسطوره هنرهای رزمی که به طور واقعی قدرت یک اژدها را تجسم می‌کرد، خداحافظی می‌کنند.

داستان این اثر درمورد شخصیتی به نام «اریک رید» است که زمانی ابرقهرمان محبوب شهر بوده و پس از نبردی فاجعه‌بار که به بدنامی ابرقهرمانان و تبعید «اریک» منجر شد، از شهر فرار می‌کند.

«اریک» مصمم است که بی‌گناهی خود را ثابت و دوباره اعتماد مردم را جلب، همچنین از همسر و دخترش محافظت کند. او که نیمی از کریستال قدرتمند اژدهای سفید را در اختیار دارد؛ امیدوار است تا با کمک آن، نام ابرقهرمانان را احیا سازد. اگر به دنبال فیلم‌های هیجان انگیزی می‌گردید که از آن لذت ببرید، نام این فیلم در میان بهترین فیلم های رزمی جهان می‌درخشد.

بچه کاراته کار 2 (The Karate Kid 2)

بهترین فیلم های رزمی 2024
بهترین فیلم های رزمی 2024
  • کارگردان: جاناتان انتویستل
  • بازیگران: رالف ماکیو، جکی چان، سدی استنلی، جاشوا جکسون
  • تاریخ انتشار: 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403)

با نزدیک شدن به فصل آخر سریال کبرای کای نتفلیکس، خبرهایی مبنی بر ساخت یک فیلم کراس‌اور از مجموعه The Karate Kid توسط «سونی» نیز به گوش می‌رسد. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های رزمی 2024 است، پل ارتباطی بین مجموعه اصلی بچه کاراته کار و اسپین‌آف آن در سال 2010 با بازی «جکی چان» خواهد بود. فیلمی که در سال 2010 تحت عنوان همین نام ساخته شده بود، از جمله فیلم های جکی چان به حساب می‌آمد که با فضای ساده خود، نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

با توجه به اینکه فیلم بچه کاراته کار 2 با بازی «جکی چان» و «جیدن اسمیت » ظاهرا در دنیایی کاملا مجزا از فیلم اصلی The Karate Kid جریان داشت، ایده دیدار «رالف ماکیو» در نقش «دنیل لاروسو» و «جکی چان» در نقش «آقای هان» قطعا غیرمنتظره است و این فیلم را به یکی از بهترین فیلم های رزمی جهان تبدیل می‌کند.

این اتفاق بدون شک یک کراس‌اور میان اساطیر هنرهای رزمی به حساب می‌آید و با اکران آن در 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403)، به دنباله‌ای هیجان‌انگیز برای مجموعه The Karate Kid تبدیل و طرفداران بهترین فیلم های مبارزه‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد.

پدر دیوانه (The Crazy Dad)

بهترین فیلم های رزمی 2024

  • کارگردان: یوئه سانگ
  • بازیگران: یوئه سانگ، کایلی ژو
  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه (7 بهمن 1402)

«یوئه سانگ» در میان ستارگان فیلم‌های اکشن رزمی و فیلمسازان یک چهره شاخص است. او هر چهار سال یکبار با یک فیلم جدید مبارزه تن به تن کونگ فو که هم در آن بازی می‌کند و هم کارگردانی آن را بر عهده دارد، سر و کله‌اش پیدا می‌شود.

آخرین مبارزه رزمی «سانگ» با عنوان The Crazy Dad او را در نقش پدری نشان می‌دهد که از دخترش در برابر یک گروه جنایتکار محافظت می‌کند. این فیلم پر از مبارزات وحشیانه و قدرتمند هنرهای رزمی است که باعث می‌شود تماشاگر تقریبا هر پنج ثانیه یک بار از شدت هیجان در خودش جمع شود. این اثر که یکی از بهترین فیلم های رزمی جدید است، اولین نمایش خود را به صورت استریم در چین داشته که نظر طرفداران و منتقدان زیادی را به خود جلب کرد.

با توجه به اینکه «یوئه سانگ» به طور مداوم ضربات سختی را تحمل می‌کند، از The Crazy Dad به طور واضح به اندازه حماسه‌های قبلی هنرهای رزمی او و در واقع هر فیلمی که در هر جای دیگری در کره زمین ساخته شده، به عنوان یکی از بهترین فیلم های رزمی یاد می‌شود.

یک درصد (One Percenter)

بهترین فیلم های رزمی 2024
بهترین فیلم های رزمی 2024
  • کارگردان: یودای یاماگوچی
  • بازیگران: تاک ساکاگوچی، جیکوب آیزمن، شو آئویاگی
  • تاریخ انتشار: 31 مارس (12 فروردین 1403)

«تاک ساکاگوئی» در طول تاریخ سینمای ژاپن در برخی از بهترین فیلم‌های هنرهای رزمی نقش آفرینی کرده است و آخرین فیلم او با عنوان One Percenter می‌تواند اوج تمام آن‌ها در یک فیلم واحد باشد.

در One Percenter، «تاک» نقش «توشیرو تاکوما»، ستاره اکشن ژاپنی را بازی می‌کند که در میان درگیری خونین دو گروه یاکوزا قرار می‌گیرد و «توشیرو» فراخوانده می‌شود تا هر دو گروه را متوقف کند.

One Percenter از نمایش‌های اولیه خود در جشنواره‌ها نقدهای فوق‌العاده‌ای را دریافت کرده و تبدیل به یکی از بهترین فیلم های رزمی جدید شده است. این اثر که یکی از محبوب‌ترین و بهترین فیلم های رزمی 2024 محسوب می‌شود، در تاریخ 12 مارس (22 اسفند 1402) در آمریکا با نام One Percent Warrior و بریتانیا نیز با نام اصلی خود منتشر شده است.

مرد میمونی (Monkey Man)

بهترین فیلم های رزمی 2024

  • کارگردان: دو پاتل
  • بازیگران: دو پاتل، سوبیتا دولیپالا، سیکندر خر، آدیتی کالکونته
  • تاریخ انتشار: 5 آوریل (17 فروردین 1403)

جایزه بهترین تریلر دیوانه‌وار سال 2024 به نظر می‌رسد که بدون وجود هیچ رقیبی به Monkey Man با بازی «دیو پاتل» تعلق گرفته است. این فیلم که با توصیف «جان ویک در بمبئی» معرفی می‌شود، شاهد اولین کارگردانی «دیو پاتل» و ایفای نقش شخصیت اصلی فیلم با نام مستعار «بچه» است که در نبردهای خود در رینگ از لباسی شبیه میمون استفاده می‌کند و همزمان درحال انجام مأموریتی پنهانی برای پاکسازی خیابان‌های بمبئی است.

هیچ راهی برای توصیف تریلر Monkey Man جز وحشیانه بودن وجود ندارد. صحنه‌های مبارزه با هنرهای رزمی که توسط «ابراهیم نایت» طراحی شده و شیرین‌کاری‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شود، به سادگی نفس‌گیر هستند. Monkey Man در 5 آوریل (17 فروردین 1403) به سینماها می‌آید و به وضوح مشخص است که با کسی شوخی ندارد!

سوالات متداول

چرا باید یک فیلم رزمی ببینیم؟

فیلم‌های رزمی به دلیل هیجان، سرگرمی و جذابیت خود در بین مخاطبان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این آثار به ما اجازه می‌دهند تا به دنیای پرماجرا و هیجان‌انگیز هنرهای رزمی سفر کنیم و از نبردهای نفس‌گیر آن لذت ببریم. علاوه بر این، ژانر رزمی می‌تواند پیام‌های مهمی در مورد قدرت، شجاعت و غلبه بر چالش‌ها را به ما منتقل کند.

آیا فیلم‌های رزمی 2024 برای همه سنین مناسب هستند؟

رده سنی مناسب برای تماشای فیلم‌های رزمی سال 2024 به محتوای هر فیلم بستگی دارد. برخی از این آثار برای رده سنی نوجوانان و بزرگسالان مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است خشونت‌آمیزتر باشند و برای کودکان مناسب نباشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین فیلم های رزمی 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *