بهترین کمیک های مارول 2024

بهترین کمیک‌ های مارول 2024 ، جهانی از هیجان را با حضور قهرمانان بی‌شمار به شما ارائه می‌دهند. این شاهکارها را از دست ندهید و برای تجربه‌ی ماجراجویی‌های بیشتر، با ما همراه باشید.

مارول برای سال‌ها در این صنعت حاکمیت داشته و بهترین کمیک‌ های مارول 2024 و بزرگترین ابرقهرمانان را خلق کرده است. با توجه به موفقیت داستان‌های ابرقهرمانی در فیلم‌های سینمایی MCU، طرفداران «مارول» به طور قابل توجهی افزایش یافته‌اند و بسیاری از آن‌ها با شخصیت‌ها و خطوط داستانی کلاسیک مارول آشنا شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از عصر نقره‌ای کلاسیک تا حماسه مدرن، «مارول» کمیک‌هایی باورنکردنی را خلق کرده است که با خوانندگان ارتباط برقرار می‌کند. با وجود تعداد زیادی از عنوان که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب خوبی را داشته باشید، تصمیم‌گیری برای خواندن بهترین کمیک های مارول 2024 ممکن است دشوار باشد. برای خوانندگان عادی یا طرفداران قدیمی مارول، کمیک‌های ویژه‌ای وجود دارد که همه باید آن‌ها را بخوانند.

بهترین کمیک های مارول 2024

در ادامه لیست بهترین کمیک های مارول 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب cbr نوشته شده است.

مارول بسیاری از بهترین کمیک‌های تاریخ صنعت را خلق کرده است. از بهترین کمیک های مارول 2024 که هر ماه منتشر می‌شوند تا آثار کلاسیک بی‌نظیری که طرفداران مارول همیشه دسترسی به چیزهای عالی برای خواندن دارند.

X-Men: Forever

بهترین کمیک های مارول 2024
کمیک های جدید مارول

Immortal X-Men برای طرفداران ایکس‌من، یک داستان عالی بود. «کیران گیلن» نویسنده نسخه‌ی بهترین کتاب‌های اواخر دوره‌ی کراکوآ بود و این امر باعث شد تا او را مجبور کنند که Rise Of The Powers Of X را بنویسد.

شماره اول این کتاب، سوالاتی را در ذهن خوانندگان ایجاد کرد که چگونه «زاویر» مادر «رایتچس» را در دست داشت؟ چرا «داگ رمزی» «میستر سینیستر» را درون خود دارد؟ چگونه آن‌ها محلی نامشخص را در خارج از فضا و زمان به دست آوردند؟ اینجاست که X-Men: Forever به تمامی این سوالات پاسخ خواهد داد.

Ultimate X-Men

بهترین کمیک های مارول 2024
کمیک های مارول

جهان جدید آلتیمیت، بازخورد فوق‌العاده‌ای از سوی طرفداران دریافت کرده است. این جهان ماجراجویی‌هایی جدیدی را ارائه می‌دهد و برای پیدا کردن نسخه‌های اصلی شماره اول این کتاب‌ها، راه دشواری را باید طی کنید. از بین سه کتاب راه‌اندازی شده در این جهان، مردان ایکس نهایی (Ultimate X-Men) برای بسیاری از طرفداران جذاب‌ترین نسخه بود.

«هلو موموکو» به خاطر نوشتن و هنرنمایی در این کتاب مورد توجه قرار گرفته است. حساسیت‌های «مانگای موموکو» در خلق داستان‌های فوق‌العاده مانند روزهای شیطان (Demon Days)، نقش مهمی در جذب خوانندگان داستان داشته است. او با استفاده از فرهنگ ژاپنی، داستان کمیک‌های مشهور را با روش جدیدی بازگو می‌کند.

شماره‌ی اول کمیک Ultimate X-Men روی شخصیتی به نام «هیساکو ایچیکی» (Hisako Ichiki) یا «آرمور» (Armor) تمرکز دارد. او بهترین دوست خود «تسورایابا» را از دست داده و توسط یک نیروی تاریک تعقیب می‌شود. هیچکس او را در مدرسه دوست ندارد و وقتی قدرت زره‌های انرژی خود را نشان می‌دهد، وضعیتش بدتر می‌شود. Ultimate X-Men به عنوان یک کمیک، با استفاده از عناصر سازنده کمیک‌های معمولی، در قالبی ترسناک به داستان پرداخته و این عناصر را از یک دیدگاه متفاوت بررسی می‌کند.

Ultimate Black Panther

بهترین کمیک های مارول 2024
جدیدترین کمیک مارول

طرفداران «پلنگ سیاه» (Black Panther)، در دهه گذشته شاهد برترین کمیک های Marvel برای این شخصیت بوده‌اند. مارول تضمین کرده که پلنگ سیاه را در صدر و مرکز، جایی که همیشه باید باشد، قرار دهد؛ اما او در این سال‌ها بدون کتاب مستقل نبوده است. جهان جدید آلتیمیت مکانی مناسب برای یک کمیک جدید پلنگ سیاه خواهد بود.

سازنده این کمیک، جهانی را ایجاد کرده که قهرمانان هرگز ظهور نکردند؛ بنابراین دیدن اینکه چگونه این موضوع به روی پلنگ سیاه تأثیر می‌گذارد، ایده‌ بسیار خوبی است. مارول تیمی کامل را برای این کتاب در نظر گرفت؛ زیرا «برایان ادوارد هیل» در کتاب بلید (Blade) عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و «استفانو کازلی» به علت کارهایش در کتاب‌های ایکس‌من در دوران کراکوا (Krakoa)، به یک سوپراستار تبدیل شد.

این کتاب داستان جدید پلنگ سیاه را روایت می‌کند و شخصیت‌های قدیمی را به شکل‌های دیگری نشان می‌دهد. این کمیک، ایده «خدای خونشو» و مفهوم «شوالیه ماه» را در مسیری کاملاً جدید قرار می‌دهد. Ultimate Black Panther جزء محبوب ترین کمیک های 2024 قرار گرفته و برای طرفدارانی که می‌خواهند با پلنگ سیاه آشنا شوند، گزینه کاملاً مناسبی است.

Avengers: Twilight

بهترین کمیک های مارول 2024
بهترین کمیک های مارول 2024

«چیپ زدارسکی» (Chip Zdarksy) جایگاه خود را در صدر نمودار نویسنده‌های برترین کمیک های مارول 2024 حفظ کرده است. «زدارسکی» در دی‌سی کامیکس برای نوشتن کمیک‌ها بتمن (Batman) وارد عمل شد و در شرکت‌های بزرگ و مستقل، از عملکرد برجسته‌ای برخوردار بود. آخرین پروژه‌‌اش برای مارول، به او فرصتی داد تا داستان اونجرز (Avengers) خودش را بازگو کند؛ اما این بار خوانندگان داستانی متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

مارول به خاطر آینده‌های دیستوپیک (پسا آخرالزمانی) خود شناخته می‌شود و کمیک اونجرز: شفق، این مفهوم را به یک سطح جدید می‌برد. تیم اونجرز، در یک روز وحشتناک به نام روز H نابود می‌شوند و کاپیتان آمریکا (Captain America) در حالی که آمریکا به یک کشور فاشیستی تبدیل می‌شود، بی‌تفاوت به این قضیه نگاه می‌کند و توسط «لوک کیج» مورد استقبال قرار می‌گیرد. «لوک کیج» برای او یک سرم ابرسرباز تقویت شده تهیه کرده تا او قدرت شکست دادن دولت ترسناک جدید را داشته باشد.

Scarlet Witch & Quicksilver

بهترین کمیک های مارول 2024
کمیک بوک مارول

«اسکارلت ویچ» (Scarlet Witch)، به نسبت دیگر زمان‌ها، به علت فیلم‌های سینمایی مارول بیشتر از همیشه محبوب شد و با قلم «استیو اورلاندو» فرصتی دیگر برای درخشش در یک کمیک مستقل برای این شخصیت به دست آورد. Scarlet Witch (Vol. 3) درباره زندگی این شخصیت است و به طرفداران داستان‌ «اسکارلت ویچ»، داستان مورد نظرشان را که همیشه می‌خواستند، ارائه می‌دهد.

در این داستان، خوانندگان نیم نگاهی به همکاری او و «کوییک‌سیلور» می‌اندازند. این کار به آن‌ها یادآوری می‌کند که این دو شخصیت، چقدر به‌عنوان یک تیم عالی هستند. کمیک Scarlet Witch (Vol. 3) به پایان می‌رسد؛ اما ماجراجویی‌های «واندا ماکسیموف» هنوز تمام نشده است.

«استیو اورلاندو» به همراه هنرمند محبوب «لورنزو تامتا» داستان دو خواهر و برادر را در کمیک Scarlet Witch & Quicksilver تعریف می‌‎کند. داستان این کمیک با ناراحتی و تنفر آن‌ها از یکدیگر آغاز می‌شود؛ اما وقتی «جادوگر» (Wizard) با چهارصد نفر حمله می‌کند، مجبور می‌شوند با هم کار کنند. این کتاب به خوانندگان ماجراجویی‌های جذاب و جادویی که انتظار می‌رفت را ارائه می‌دهد.

Fall Of The House

بهترین کمیک های مارول 2024
کمیک های Marvel

«جری داگان» به‌عنوان مغز متفکر کمیک سقوط ایکس (Fall of X) شناخته می‌شود. این کمیک جذاب، به پایان دوران Krakoa و Fall of House of X می‌پردازد. داستان Fall Of The House درباره نبرد نهایی آن‌ها علیه Orchis و نقشه‌های زیرزمینی X-Men برای این مبارزه است. همچنین، «لوکاس ورنیک» (Lukas Werneck) در کتاب مصور Immortal X-Men به Duggan ملحق می‌شود که این نسخه کمیک، خوانندگان را وارد جنگی در حال رشد می‌کند.

این توصیفات نشان می‌دهد که Fall Of The House داستانی اکشن و مملو از جنگ را به خوانندگان ارائه می‌دهد. شماره اول این کمیک، با بازی فستبال اسپشیال (Fastball Special)، بین «وولورین» (Wolverine) و «کولاسوس» (Colossus)، یک عنصر جذابی را به وجود آورده است. این کمیک به طرفدارانی که از ابتدا، پیگیر دوره کراکوا بوده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

Rise Of The Powers

بهترین کمیک های مارول 2024
بهترین کمیک های مارول 2024

کیرون گیلن»، نویسنده محبوب کمیک‌های مارول، با ارائه بهترین داستان‌های مردان ایکس در دوران پس از کراکوا به خوانندگان، با اثر شگفت‌انگیز Immortal X-Men، همواره مورد تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران قرار گرفته است. مرگ «جاناتان هیکمن» باعث ایجاد یک خلأ بزرگ در میان کتاب‌های مردان ایکس شده؛ اما «گیلن» توانست این خلأ را به خوبی پر کند.

Rise of the Powers of X نیز به نظر می‌رسد یک داستان برجسته دیگر از این نویسنده باشد. در این کتاب، تیم ایکس‌من سعی می‌کنند جلوی «انیگما»، یک هوش مصنوعی بر پایه «نثانیل اسکس» را در پیش گرفتن «دومینیون» (Dominion) بگیرند.

شماره اول کتاب، خوانندگان را به آینده‌ای جایگزین می‌برد که «اورکیس» (Orchis) پیروز شده است. همچنین «نیمرود» (Nimrod) و «اومگا سنتینل فالانکس» را به زمین می‌آورند و «دکتر استاسیس» (Doctor Stasis) قصد دارد «دومینیون‌» را نجات دهد. Rise of the Powers of X شباهت بیشتری به HoX/PoX نسبت به Fall دارد و با بازگشت هنرمند PoX به نام R.B. Silva، امید خوانندگان خود را بیشتر خواهد کرد.

The Resurrection Of Magneto

بهترین کمیک های مارول 2024
محبوب ترین کمیک های 2024

علاوه بر «کیرون گیلن»، «ال ایوینگ» نیز برای حفظ سطح روایت «هیکمن» در کتاب‌های ایکس‌من حضور داشت. «ایوینگ» تعداد زیادی از کمیک های Marvel را از جمله کمیک The Immortal Hulk که به‌عنوان یکی از برترین کمیک‌های تمام دوران او شناخته می‌شود را در ده سال گذشته منتشر کرد.

«ایوینگ» مسئول یکی از بهترین کمیک های مارول 2024 از مجموعه‌های SWORD و X-Men Red، دو کتاب علمی تخیلی مهم این دوره بوده و با ایجاد داستان‌های شگفت‌انگیزی درباره «استورم» (Storm) نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

با این حال، «مگنیتو» (Magneto) نیز از استعدادهای «ایوینگ» بهره‌برد و پیش از مرگش در روز قضاوت A.X.E. (Judgment Day)، به عنوان بخشی مهم از X-Men Red شناخته شد. «مگنیتو» و «استورم» برای نشان دادن احترام خود به سنت‌های «اراکی» (Arakki)، به ترتیب نسخه‌های پشتیبان حافظه‌ای خود را در کراکوا نابود کردند.

The Resurrection of Magneto قصد دارد این موضوع را تغییر دهد. با صعود «اورکیس» (Orchis) و نابودی کراکوا، «استورم» به کمک رهبری «اراکی» نیاز دارد و تنها یک نفر است که می‌تواند به او اعتماد کند. این ماجراجویی برای استورم آغاز می‌شود؛ زیرا او تصمیم می‌گیرد کاری انجام دهد که ممکن است رابطه‌اش با «اراکی» را نابود کند و برای زنده کردن «مگنیتو» تلاش خواهد کرد.

Dead X-Men

بهترین کمیک های مارول 2024
کمیک جدید مارول

شماره X-Men: The Hellfire Gala (2023) #1، یکی از بهترین کمیک های مارول 2024 است که روایت یک نمایش خونین را بازگو می‌کند. «جین گری» (Jean Grey) و «آیسمن» (Iceman) به همراه تیم جدید «ایکس‌من» کشته شدند و تنها «سینک» (Synch) و «تالون» (Talon) در اثر حمله «اورکیس» (Orchis)، بدون هیچ صدمه فرار کردند. «جاگرنات» (Juggernaut) توسط «اورکیس» دستگیر شد. «کنن‌بال» (Cannonball)، «پرودیژی» (Prodigy)، «جوبیلی» (Jubilee)، «دزلر» (Dazzler) و «فرنزی» (Frenzy) در این حمله کشته شدند و با توجه به اینکه فرصت باززایی در Krakoa برای آن‌ها وجود ندارد، مرده‌اند.

در کمیک Dead X-Men، این تیم مرده پس از مدتی زمان دوباره زنده می‌شوند تا در مبارزه با «اورکیس» کمک کنند و در این راه، جان خود را از دست دهند. نویسنده کتاب Dead X-Men، «استیو فاکس» بوده که به خاطر کارهایی مانند X-Men ‘۹۲: House of XCII و Dark X-Men در Fall of X، محبوبیت بسیاری را در بین طرفداران «ایکس‌من» دارد.

Ultimate Spider-Man

بهترین کمیک های مارول 2024
جذاب ترین کمیک های مارول 2024

در سال 2000، «جاناتان هیکمن» با سری کمیک Ultimate Spider-Man، داستان جدیدی را برای جهان اولتیمیت مارول ارائه داد. دو دهه بعد، «هیکمن» دوباره به این جهان روی آورد. او یک داستان جدید باززنده جهان اولتیمیت ایجاد کرد که توانست توجه بسیاری از طرفداران را جلب کند. این «مردعنکبوتی» (SpiderMan) جدید، نسخه جوان «پیتر پارکر» (Peter Parker) نیست که قبلاً وجود داشت؛ بلکه این «پیتر پارکر» جدید 35 سال سن دارد که خانواده‌ آن شامل «مری جین» (Mary Jane) و فرزندانش می‌شود.

«عمو بن» (Uncle Ben) هنوز زنده است و در روزنامه دیلی بیوگل کار می‌کند. «جی. جونا جیمسون» (J. Jonah Jameson) در واقع با «پیتر» رابطه‌ای دوستانه دارد. او یک هدیه از طرف «تونی استارک» (Tony Stark) دریافت کرد و تصمیم گرفت که وقت آن است تا هویتی که می‌توانست باشد را از سازنده این جهان جدید دوباره پس بگیرد.

او نمی‌خواهد یک «اسپایدرمن» داشته باشد. بودن طرفدار «مردعنکبوتی» ممکن است سخت باشد؛ اما Ultimate Spider-Man بدون شک یک داستان جذاب برای طرفداران «مارول» است. خوانندگان سال‌ها منتظر بازگشت «پیتر» و «مری جین» به آغوش یکدیگر بوده‌اند و این کتاب آن‌ها را به آرزویشان می‌رساند. «هیکمن» باز هم به‌عنوان یک نویسنده برجسته به دنیای ابرقهرمانی باز می‌گردد و حضور او در کتاب جدید «اسپایدرمن» در جهان اولتیمیت جدید، تمامی طرفداران را خوشحال می‌کند.

The Punisher

بهترین کمیک های مارول 2024
بهترین کمیک های مارول 2024

«پانیشر» (Punisher) یک تاریخچه طولانی دارد؛ اما تاریخچه «فرانک کستل» در حال حاضر به پایان رسیده است. مارول نسخه کلاسیک «پانیشر» را در آرشیو قرار داده و زمان آن رسیده که نسخه کاملاً جدیدی از این شخصیت را وارد صحنه کند. نویسنده «دیوید پپوز» و هنرمند «دیو واکتر»، خوانندگان را با یک قاتل سرسخت جدید در «پانیشر» آشنا می‌کنند.

داستان این کتاب، درباره «جو گاریسون» (Joe Garrison)، یک قاتل سابق ارتش «شیلد» است که برای حل رمز و راز نابودی خانواده‌اش و انتقام آن‌ها، در مأموریتی قرار می‌گیرد. سری جدید کمیک «پانیشر» جزء بهترین کمیک های مارول 2024 قرار گرفته که داستان اکشنی را ارائه می‌دهد که طرفداران از این شخصیت انتظار دارند. «گاریسون»، شخصیتی متفاوت از «کستل» است؛ اما هر دو تمایلی به خشونت بیش از حد دارند که آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

Spider-Gwen: Smash

بهترین کمیک های مارول 2024
برترین کمیک های مارول 2024

از زمانی که «اسپایدر گوین» (Spider Gwen) در اولین داستان اسپایدر ورس ظاهر شد، مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفت. از آن زمان به بعد، شخصیت به سطوح جدیدی از محبوبیت دست یافت. «اسپایدر گوین» در سری جدید خودش، نقش اصلی را ایفا کرده و حتی در فیلم‌های اسپایدرورس که دو تن از محبوب‌ترین اقتباس‌های «اسپایدرمن» هستند، حضور داشته است.

علاوه بر این، «اسپایدر گوین» نیز در برنامه Spidey And His Amazing Friends شبکه دیزنی جونیور حضور دارد که او را به یک شخصیت چندرسانه‌ای تبدیل کرد. کتاب Spider-Gwen: Smash داستان «گوئن استیسی» (Gwen Stacy) را دنبال می‌کند که همراه با گروه موسیقی خود در توری قرار می‌گیرد و در عین حال سعی می‌کند به عنوان «اسپایدر گوین» لباس‌ مخصوص خود را نپوشد.

برخی از موقعیت‌ها نیاز به اقدامات قاطعانه دارند، به خصوص وقتی یک قاتل به دنبال ستارگان اصلی تور می‌شود. این داستان برای همه طرفداران «اسپایدر گوین» بسیار جذاب خواهد بود.

سوالات متداول

آیا مارول قصد ادامه دادن به سری جذاب The Thunderbolts دارد؟

بله. Thunderbolts در دنیای کمیک، علی رغم مشکلاتی که با آن مواجه شده، همچنان توجه طرفداران را جلب کرده و سفارش‌های بیشتری دریافت می‌کند. همچنین، کتاب Thunderbolts به نظر می‌رسد در آینده «MCU» نقش مهمی خواهد داشت.

برگ برنده مارول برای بهترین کمیک های مارول 2024 ، چه کسی است؟

«جاناتان هیکمن» به‌عنوان یک نویسنده برجسته در «مارول»، با توانایی خاصی در خلق داستان‌های علمی و تخیلی، بر توسعه جهان‌های «مارول» تأثیر می‌گذارد. رمان خدایان یکی از اثرات برجسته او است که «هیکمن» در این کتاب به موضوعات پیچیده کیهان‌شناسی می‌پردازد.

چگونه می‌توانم کمیک‌های جدید مارول را دانلود کنم؟

برای دانلود کمیک‌ های جدید مارول ، شما می‌توانید از پلتفرم‌های دیجیتالی معتبر در اینترنت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کمیک های مارول 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *