بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام ؛ جذاب ترین فیلم اکشن جیسون استاتهام

اگر طرفدار جیسون استاتهام و فیلم‌های اکشن هستید، با ما همراه باشید تا بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام را به شما معرفی کنیم.

جیسون استاتهام را بافیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز می‌شناسیم. جیسون استاتهام قبل از اینکه ستاره‌ی فیلم‌های اکشن باشد، یک غواص ماهر است و 12سال در تیم ملی شنا حضور داشته‌است.

جالب است بدانید که استاتهام دوست دارد بدلکاری‌های آثار اکشنش را خودش انجام دهد درست مثل جکی چان.

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

  • جذاب ترین فیلم اکشن جیسون استاتهام

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام را در یک نگاه، در لیست زیر ببینید:

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام
بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

شاید قبل از اینکه جیسون استاتهام یک ستاره شود، تصور اینکه یک فرد با سر طاس بتواند یک بازیگر جذاب باشد دور از ذهن بنظر برسد. استاتهام با همین ویژگی توانست به یک بازیگر خوشتیپ با بدن ورزیده تبدیل شود و فیلم‌های اکشن پرفروشی را خلق کند.

مکانیک

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام
بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

یک فیلم که در آن شاهد مرگ‌های ساختگی اما اتفاقی افراد هستیم. صحنه‌های جذاب مبارزه و حضور استاتهام، این فیلم را بسیار دیدنی می‌کند. بیشاپ (جیسون استاتهام) یک قاتل حرفه‌ای است که ماموریت پیدا می‌کند تا افراد خاصی را بکشد بطوریکه قتل آنها اتفاقی بنظر برسد.

مکانیک2 را می‌توان جذاب‌تر از مکانیک1 دانست؛ در قسمت دوم مکانیک بیشاپ مجبور می‌شود بخاطر یک دختر چندین فرد قدرتمند که کشتن آنها بسیار دشوار است را به قتل برساند….

در مکانیک ما بایک قاتل خیلی باهوش طرف هستیم که شکست‌دادن و کشتن او تقریبا غرممکن است. اتفاقات و مبارزاتی که در مکانیک می‌بینیم تقریبا نادر و منحصربه‌فرد است؛ بطوریکه بازی بی‍نظیر جیسون استاتهام نیز این فیلم ار دیدنی‌تر می‌کند.

این اثر را می‌توان جذاب ترین فیلم اکشن جیسون استاتهام دانست.

بی‌مصرف‌ها

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام
بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

بی‌مصرف‌ها که شامل 3قسمت می‌باشد در ژانر اکشن و کمدی توانسته‌است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. حضور سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام در کنار هم بر جذابیت این اثر می‌افزاید.

این فیلم داستان یک گروه را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابدتا با کشتن افراد خطرناک جلوی اتفاقات بد را بگیرد. قسمت نخست این اثر را سیلوستر استالونه کارگردانی می‌کند. حضور ستارگان اکشن در این اثر، آن را بیش از حد جذاب می‎‌کند.

در دوقسمت اول و دوم بی‌مصرف‌ها، تقریبا یک روال را داریم اما در قسمت سوم، سیلوستر استالونه سعی دارد که یک گروه با اعضای جدید و جوان تشکیل دهد اما باز هم در لحظه‌ای که درگیر مشکلات می‌شوند، گروه قدیمی به کمکشان می‌آید.

حضور آرنولد بعد از شش سال دوری از سینما، در مخاطب‌پسند شدن این اثر تاثیر بسزایی داشته‌است.

خشم مردانه

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام
بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

فیلمی با چاشنی انتقام. جیسون استاتهام در این اثر رهبر یک گروه آدمکش است که در یک اتفاق، پسرش توسط چند آدمکش دیگر به قتل می‌رسد و خود استاتهام بعد از ترخیص از بیمارستان، تصمیم می‌گیرد تا قاتل پسرش را پیدا کند و انتقامش را بگیرد.

اچ(جیسون استاتهام) برای انتقام از قاتلان پسرش، به عنوان یک مامور امنیتی شرکت حمل پول، استخدام می‌شود تا از این طریق بتواند سارقانی که پسرش را کشته‌اند پیدا کند.

این اثر بازسازی فیلم فرانسوی کامیون حمل پول(2004) به کارگردانی نیکلاس بوخریف است.

این اثر نیز مانند دو اثر قبلی، صحنه‌های اکشن جذابی دارد که مخاطب را برای چندین دقیقه در پای فیلم نگه می‌دارد. خشم مردانه بعد از مکانیک و بی‌مصرف‌ها می‌تواند جذاب ترین فیلم اکشن جیسون استاتهام باشد.

بیشتر بخوانید:

ترانسپورتر

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام
بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

این اثر در مقایسه با آثار قبلی جیسون استاتهام، کمی متفاوت است. استاتهام یک راننده‌ی منظم و ماهر است که در ماموریت‌های مختلف مسئول انتقال و جابه‎‌جایی انسانها یا بسته‌هایی می‌شود اما در یک جابه‌جایی مسئول انتقال دختری می‌شود که پدرش دستور قتل او را داده‌است و همین ماجرا را پیچیده می‌کند…

شاید وقتی این فیلم را ببینید، با خود بگویید که شبیه سریع و خشن است ولی خب یک تفاوت‌های کوچک هم دارد برای مثال در سریع و خشن، حضور گروهیِ افراد و مسابقه‌ی چند اتومبیل را شاهد هستیم.

در ترانسپورتر اصل ماجراف انتقال یک محموله در سریع‌ترین زمان و بیشترین امنیت است. طبیعی است که قسمت‌های دوم و سوم نسبت به قسمت اول بسیار جدیدتر باشد و صحنه‌های مهیج‌تری را خلق کند.

پارکر

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام
بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام

حضور جنیفر لوپز و جیسون استاتهام در کنار هم به تنهایی جذابیت یک اثر را ضمانت می‌کند، چه برسد به اینکه این اثر یک اثر اکشن و هیجان‌انگیز باشد. در این فیلم، استاتهام با یک گروه همراه می‌شود تا یک دزدی بزرگ انجام بدهند اما بعد از اتمام کار، افراد گروه به او خیانت می‌کنند.

جیسون در این فیلم بعد از بهبودی سعی دارد تا افرادی که به او خیانت کرده‌اند را پیدا کند و انتفام و پولش را بگیرد، در همین مسیر او با لزلی(جنیفر لوپز) که یک مشاور املاک است آَشنا می‌شود….

شاید اولین باری نباشد که به جیسون استاتهام در یک فیلم خیانت می‌شود و او تصمیم به انتقام می‌گیرد. در این اثر، پارکر(جیسون استاتهام) به عنوان یک ثروتمند تگزاسی به‌دنبال افرادی که به او خیانت کرده‌اند به جزیره‌ی ثروتمندان می‌رود…

لزلی با پارکر همکاری می‌کند تا به هدفش برسد و پارکر نیز قولِ یک دستمزد خوب را به لزلی می‌دهد.

ترانسپورتر ۳

نخستین قسمت این مجموعه که در سال ۲۰۰۲ میلادی اکران شد و در ادامه مقاله به آن خواهیم رسید به سکوی پرتابی برای جیسون استاتهام تبدیل شد و او را به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران ژانر اکشن به جهان معرفی کرد.

متاسفانه این مجموعه سینمایی نیز مثل بسیاری از مجموعه‌های دیگر با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را از دست داد و با افت امتیاز روبه‌رو شد ولی بااین‌حال یکی از بهترین سری فیلم های جیسون استاتهام محسوب می‌شود و یک گزینه بسیار سرگرم‌کننده برای طرفداران این ژانر است. این فیلم در سال ۲۰۰۸ به تهیه‌کنندگی لوک بسون و استیو چاسمن توسط استودیو EuropaCorp با بودجه ۴۰ میلیون دلاری تولید و موفق شد به فروش نسبتا خوب ۱۱۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

رستگاری (مرغ مگس)

فیلم بریتانیایی hummingbird در آمریکا با نام redemption و در فرانسه با نام crazy joe اکران شد اما در میان اهالی سینما و در بیشتر کشورهای دنیا تحت همان عنوان redemption (رستگاری) شناخته می‌شود.

داستان فیلم درباره شخصیت جویی جونز جریان دارد؛ یک سرباز در نیروهای ویژه کشور انگلستان که زمانی در افغانستان خدمت می‌کرد و اکنون در لندن زندگی می‌کند. زمانی‌که به او خبر می‌دهند پنج نفر از بهترین دوستانش توسط طالبان به قتل رسیده‌اند بسیار عصبانی می‌شود و با حالتی دیوانه‌وار پنج نفر از مردم عادی را با خونسردی می‌کشد. به‌همین‌خاطر او تحت تعقیب پلیس انگلستان قرار می‌گیرد و در خیابان‌های لندن زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *