ضعیف ترین شوهران در فیلم های ترسناک ؛ ضعیف‌ترین شریک‌های زندگی

برخی از همسران در فیلم‌های ترسناک هستند که تأیین‌کننده داستان می‌باشند. با ما همراه باشید تا به بدترین شوهران در فیلم های ترسناک بپردازیم.

اکثر فیلم های ترسناک ، جدا از اینکه تنهایی را روایت می‌کند، می‌تواند یک خانواده را نشان دهد که دچار دردسر می‌شوند. فیلم‌های ترسناکی مانند درخشش، و یا نگران نباش عزیزم، داستان یک خانواده یا یک ضعیف ترین شوهران در فیلم های ترسناک را نشان می‌دهد که نمی‌تواند نیازهای همسرش را برآورده کند و برخی از مواقع، دردسر هم درست می‌کند.

در ظاهر، این افراد، یک شخصیت جذاب دارند که می‌توانند دوست‌داشتنی باشند، اما اشتباهاتی که انجام می‌دهند، خودشان و خانواده‌شان را وارد دردسر می‌کند و او را به شخصیتی منفور تبدیل می‌کند. آن‌ها همچنین می‌توانند آنتاگونیست‌های شیطانی، ضعیف ترین شوهران در فیلم های ترسناک که حمایت نمی‌کنند، یا شرکای غیرقابل اعتمادی باشند که خود را در مقابل افرادی که دوستشان دارند نجات می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

500 فیلم ترسناک در دسته‌بندی ژانرهای مختلف که باید ببینید

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

  • ضعیف‌ترین شریک‌های زندگی

در این قسمت فهرست عناوین بدترین شوهران در فیلم های ترسناک را در یک نگاه می‌توانید مشاهده کنید:

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

شوهرانی که می‌توانند هم زندگی خودشان را به خوبی پیش ببرند و هم همسر خوبی باشند، انتخاب اشتباهی را انجام می‌دهند و به بدترین شوهران در فیلم های ترسناک ترسنانک تبدیل می‌شوند که در این نوشتار به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Louis Creed – Pet Sematary

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

در فیلم قبرستان حیوانات خانگی، لوئیس کرید همراه همسرش ریچل و دو فرزندش گیج و الی به خانه‌ای روستایی نقل مکان می‌کنند. این خانه، نزدیک یک قبرستان حیوانات خانگی عجیب می‌باشد. هنگامی که گربه‌شان توسط یک کامیون کشته می‌شود، لوئیس تصمیم می‌گیرد تا او را در این قبرستان دفن کند و در این بین، اتفاقاتی عجیب رخ می‌دهد که از لوئیس، بدترین شوهر در فیلم های ترسناک می‌سازد.

او به عنوان یک شوهر در کنار همسر و فرزندانش، زیادی اضطراب دارد و از مفهوم مرگ، زیاد می‌ترسد. او بر خلاف تمامی استرس‌هایی که به خانواده‌اش متحمل می‌شود، خطاهایی که را مرتکب می‌شود که در انتخاب‌هایش نهفته است. او هشدارهایی که از سمت مردم برای قبرستان را دریافت می‌کند را با بی‌محلی پس می‌زند و خانواده‌ی خودش را در پیش خطر نگه می‌دارد.

اگرچه او غم و اندوه وحشتناکی را پشت سر می‌گذارد، اما چندین‌بار به او هشدار داده شد که عزیزانش را در آنجا دفن نکند. حتی بعد از همه چیز، او هنوز درسش را یاد نگرفت و مجبور شد این کار را به سختی انجام دهد.

Don – 28 Weeks Later

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

فیلم بیست و هشت هفته بعد، به زندگی چند بازمانده از دنیای آخرالزمانی را روایت می‌کند در لندن هستند. در دنیای خطرناک زامبی محور، ما می‌دانیم که همیشه جان عزیزانمان در خطر است و امکان دارد خطر پخش ویروس، آن‌ها را هم تهدید کند. شما در این شرایط ممکن است به عنوان یک قهرمان و ناجی به حساب بیاید و جان خود را به خطر بیاندازید تا به کمک افراد خانواده‌تان بروید.

اما وقتی دان، زامبی‌ها را دید و با آن‌ها مواجه شد، خانواده‌ی خود را رها کرد تا جان خودش را نجات بدهد و یکی از کسانی بود که همسرش را به دردسر انداخت. او یک انسان ترسو بود که فکر می‌کرد که بودن در کنار خانواده‌اش بیهوده است و صرفا باید خودش را نجات بدهد.

John Coleman – Orphan

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهر در فیلم های ترسناک

این فیلم، درباره‌ی زوجی به نام کیت و جان است که پس از دست دادن نوزاد خود، دختری نه ساله به نام استر را به فرزندی قبول می‌کنند. اما به زودی و با وقوع حوادثی ناگوار، آن‌ها متوجه گذشته مرموز و ترسناک استر می‌شوند. جان، مانند دیگر همسرانی ترسویی که در فیلم‌های ترسناک حضور دارند، در مواقع ترس، همسر خود را رها کرده و به او بی‌محلی می‌کند.

جان، مسائلی که از گذشته برای کیت به وجود آمده بود را به چشم‌اش می‌آورد و سعی می‌کرد که با او، مانند یک زنی برخورد کند که مشکوک است. جان همیشه از مسئولیت خودش شانه خالی می‌کند وسعی ندارد که مسئولیت هیچ چیز را بر عهده بگیرد.

Trevor Lyle – Candyman

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

کندی‌من، از بهترین فیلم‌های اسلشر تاریخ است که داستان یک دانشجو را روایت می‌کند که برای پروژه‌ی ترم پایانی‌اش، مسئولیت یک افسانه‌ی محلی را بر عهده گرفته. او در حین تحقیق، یک پسر سیاهپوست را که کندی‌من نام دارد را احضار می‌کند.

ترور در این فیلم، استاد دانشگاه آن دانشجو است که به همسرش، اعتقاد کمی دارد. او به همسرش مانند یک هیولا برخورد می‌کند و همسرش حس غریبی نسبت به او دارد. اینکه همه‌چیز بر ضد همسر او در فیلم رخ نشان می‌دهد طبیعی است که به او بدبین شود، اما رفتارش در مقابل او، ترور را به یکی از وحشتناک ترین شوهران در فیلم های ترسناک تبدیل می‌کند.

All Of Them – The Stepford Wives

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

در این فیلم، یک مجری تلویزیونی به نام جوانا ابرهارت و شوهرش والتر کرزبی، به حومه‌ی آرام و بی سروصدای استپفورد نقل مکان می‌کنند. پس از چندی جوانا که استپفورد را زیادی آرام شناخته، از رفتار برده‌وار و در عین حال ظاهرا شاد و رضایتمندانه‌ی زنان آن جامعه‌ی کوچک تعجب می‌کند.

این فیلم، ترس زن از رفتن شوهرش را به خوبی نشان می‌دهد و یک جنایی روانشناختی را به نمایش می‌گذارد که در آن، شوهران آرمان‌شهر استپفورد، عجیب هستند و بر روی تمامی زن‌ها، حس بردگی خاصی دارند. آنچه که این مردها را نسبت به مردان دنیای سینمایی دیگر خاص می‌کند، توهم توطئه‌ای است که در بین تمامی این مرد‌ها و همسرانشان رخ می‌دهد. آن‌ها، کمتر اهمیتی را به زن خود می‌دهند و همین است که ان‌ها را به بدترین همسران تاریخ تبدیل می‌کند.

Alex Le Domas – Ready Or Not

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین شوهران در فیلم های ترسناک

ایجاد یک رابطه‌ی مناسب و نرمال با خانواده، توسط عروس و دوماد، می‌تواند یک چالش جذاب باشد که در فیلم آماده‌ای یا نه داستان آن به خوبی بیان شد. این فیلم که یک فیلم ترسناک درباره بازی است، درباره‌ی گریس جوان می‌باشد که پس از ازدواج تصمیم می‌گیرد تا به خانه‌ی همسرش رفته و با خانواده‌ی او آشنا شود. در آنجا بعد از یک مهمانی کوچک، خانواده تصمیم می‌گیرند تا یک بازی برای سرگرمی انجام دهند. اما به زودی این بازی عجیب و غریب تبدیل به فرار از مرگ می‌شود و اکنون گریس باید برای نجات جانش تلاش کند.

در نگاه اول الکس مرد و شوهر خوبی به‌نظر می‌رسد و آدمی است که از همسرش محافظت می‌کند. اما در نهایت نتوانست بین پدر و مادرش و همسرش، یک طرف را انتخاب کند و در هر صورت الکس را وادار کرد تا به بازی آن‌ها بپیوندد. او از ترس اینکه گریس او را ترک کند، هیچگاه نگفت که خانواده‌ی او چه کسانی هستند و چه قصد شومی دارند.

Guy Woodhouse – Rosemary’s Baby

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

فیلم بچه رزماری، یک فیلم ترسناک کلاسیک است که به موضوعاتت پارانویا و فوبیای مربوط به بارداری می‌پردازد. این فیلم، داستان رزماری و گای وودهاوس، زن و شوهر جوانی است که علی‌رغم توصیه دوست نزدیکشان هاچ، به آپارتمانی قدیمی در برانفورد نقل مکان می‌کنند. در همسایگی آن‌ها زوج مسنی زندگی می‌کنند. آن‌ها به سرعت با گای طرح دوستی می‌ریزند و اتفاقات عجیب و غریبی برای اطرافیان رزماری رخ می‌دهد.

گای وودهاوس، به ظاهر مردی همراه با رزماری است که سعی دارد با او خوش رفتار باشد، اما طرح و برنامه‌ای که با همسایگانش برای بچه‌ی خودش و رزماری چیده بودند و با او مطرح نکردند، مشکلاتی را برای آن‌ها رقم زد. او بهانه‌های مختلفی را برای رزماری فراهم می‌سازد تا آنگونه که می‌خواهد بچه را به‌دنیا بیاورد معامله‌ی او با شیطان، گای را به یکی از بدترین همسران فیلم های ترسناک تبدیل می‌کند.

The Stepfather – The Stepfather

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

فیلم ناپدری، داستان یک فرد به اسم مایکل می‌باشد که به تازگی از مدرسه‌ی نظامی به خانه بازگشته است. او مادر خود را شاد و خوشحال در حال زندگی با ناپدری‌اش می‌بیند. اما هر چه بیشتر می‌گذرد و مایکل و ناپدریش یکدیگر را بیشتر می‌شناسند، بیشتر نسبت به هم بدگمان می‌شوند. زندگی مایکل، حالا دستخوش به تغییری ترسناک شده که به پرونده‌های یک قاتل مربوط می‌شود.

انگیزه‌های اصلی او در ابتدای فیلم، واقعی است و بخشی از او می‌خواهد شادی را بیابد. اما این بخش تاریکی که درون ناپدری نهفته است، کم کم نمایان می‌شود و به چیزی شوم می‌رسد.

Jack Torrance – The Shining

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین شوهران در فیلم های ترسناک

در فیلم درخشش، که یکی از بهترین فیلم‌های استنلی کوبریک می‌باشد، داستان مرد نویسنده‌ای به همراه همسر و فرزندش را روایت می‌کند که در هتلی به عنوان سرایدار اقامت می‌گزیند تا در طول فصل زمستان، در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان ببرد.

نقش جک تورنس با بازی ماندگار جک نیکلسون، یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین هنرنمایی‌های این بازیگر بزرگ است که در تاریخ سینمای جهان ماندگار مانده. او به علت مسائل گذشته‌اش، از نظر عاطفی به همسرش دور شده و انزوای هتل و داستانی که می‌خواهد به عنوان نویسنده بنویسد، ثبات شخصیتی جک را متزلزل می‌کند و در آخر مردی را نشان می‌دهد که می‌خواهد به زن و بچه‌اش آسیب برساند.

Chucky – The Child’s Play Franchise

بدترین شوهران در فیلم های ترسناک
بدترین همسران فیلم های ترسناک

چاکی، یکی از وحشتناک‌ترین عروسک‌های تاریخ فیلم‌های ترسناک است که نشان می‌دهد عشق می‌تواند حتی بر دو قاتل هم اثر بگذارد. چاکی عروسکی می‌باشد که هر کسی که سر راهش قرار بگیرد را با بی‌رحمی تمام می‌کشد. همسر او تیفانی نیز، از این قائده مستثنی نیست و او تیفانی را مانند دیگر قربانیانش، به قتل می‌رساند.

چاکی حتی برای آزار و اذیت بیشتر او، پس از اینکه اولین بار تیفانی را می‌کشد، روح خودش را به آن عروسک منتقل می‌کند. چاکی صرفاً سعی دارد جنبه‌ی تاریک خود را ارضا کند به او نشان بدهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدترین شوهران در فیلم های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *