بهترین یونیفرم های ثور از کمیک های مارول ؛ لباس های کلاسیک خدای رعد

ثور خدای رعد در دنیای کمیک‌، لباس‌های بسیار جذابی دارد. همراه ما باشید تا به بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول بپردازیم‌.

ثور خدای رعد (بهترین کمیک های ثور)، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های مارول در کمیک و دنیای سینمایی این کمپانی است. ثور در طول دنیای سینمایی مارول لباس‌های متعددی داشته است و اکثر آن‌ها برای طرفداران بسیار جذاب بوده‌اند، اما در دنیای کمیک این موضوع بسیار گسترده‌تر می‌شود و لباس‌های ثور نوع متفاوت‌تر و کلاسیک‌تری خواهند داشت.

طراحی لباس اصلی ثور، توسط جک کربی از عصر نقره‌ای کمیک‌های مارول یک لباس کلاسیک بسیار فوق العاده می‌باشد و از زمان آغاز به کار تقریباً ثابت مانده است، اما همچنین الهام‌بخش بسیاری از تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی بود که به همان اندازه نمادین شده‌اند و طرفدارانی که فیلم ثور: عشق و رعد (تحلیل و بررسی تریلر اول فیلم ثور عشق و رعد) را دیده‌اند، با توجه به کمیک‌ها خواهند فهمید که تا چه اندازه از لباس‌های کلاسیک ثور در این فیلم الهام گرفته شده است.

معمولاً طرفدارن کمیک، با دیدن لباس‌های ثور و شخصیت‌های دیگر، متوجه الهام برداری مارول از ریشه اصلی شخصیت‌ها هستند. همواره لباس‌‌های کلاسیک ثور محبوب‌تر بقیه آن‌ها بوده‌اند و همچنان با تغییرات جزئی به تصویر کشیده می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

بهترین یونیفرم های ثور از کمیک های مارول

  • لباس های کلاسیک خدای رعد

شما می‌توانید فهرست بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول

لباس‌های کلاسیک ثور به قدری پر طرفدار بودند که هر تغییر اساسی‌ای باعث خراب شدن می‌شد. به همین دلیل همواره طراحی لباس‌های ثور با الهام گرفتن از نسخه کلاسیک آن همراه بوده است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول بپردازیم.

پادشاه ثور (King Thor)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
برترین لباس های ثور در کمیک های Marvel

لباس پادشاه ثور قبلاً در دنیای سینمایی مارول از آن الهام گرفته شده است و آن را به یکی از بهترین لباس های ثور در کمیک تبدیل می‌کند. اگر نوع قدیمی‌تر لباس ثور در فیلم‌های آینده به تصویر کشیده شود، احتمال دارد تأثیرگذارتری بیشتر نسبت به لباس‌هاس قبلی داشته باشد.

پادشاه ثور قدیمی دارای زره‌های جنگی کلاسیک‌تر با صفحات فلزی حجیم می‌باشد که نوع قرون وسطایی بیشتری را نسبت به هر نسخه دیگری در کمیک به او می‌دهد. این لباس همچنین تا حدودی به طراحی لباس ویرانگر باز می‌گردد و با بازوی چپ او کاملاً با زره میخ دار پوشیده شده است.

اریک مسترسون (Eric Masterson)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
لباس های برتر ثور در کمیک های مارول

اریک مسترسون نسخه‌ای از ثور (تحلیل و بررسی تریلر اول فیلم ثور عشق و رعد) است که به نظر نمی‌رسد حداقل در آینده دنیای سینمایی مارول بیاید، اما لباس او به عنوان خدای رعد یکی از بهترین‌ها برای ترکیب بسیاری از عناصر بصری مختلف برای ایجاد یک یونیفرم فوق العاده می‌باشد. در کل این نسخه از لباس ثور بسیار متفاوت است و ساختار بسیار زیبایی دارد.

مسترسون ماسکی می‌پوشد که هویت او را پنهان می‌کند و همچنین سال ها بعد کلاه مخصوص جین فاستر را به تصویر استفاده خواهد کرد. او همچنین در کمربند و چکمه‌های زرهی خود بسیار بیشتر از ثور از فلزات استفاده می‌کند و تضاد منحصر به فردی از طلا و نقره را ایجاد خواهد کرد. این لباس یکی از برترین لباس های ثور کمیک های مارول می‌باشد.

چکش آهنی (Iron Hammer)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
برترین لباس های ثور کمیک های مارول

لباس چکش آهنی تلفیقی از مرد آهنی (بهترین کمیک های مرد آهنی) و ثور است که در رویداد کراس اوور پیچش‌های بینهایت معرفی شد. ادغام دو لباس کلاسیک ابرقهرمانان، یکی از منحصر به فردترین و برترین لباس های ثور در کمیک های Marvel را ایجاد می‌کند. همراه تلفیق دو لباس از ابرقهرمانان ایده جالی به نظر نمی‌آید، اما این لباس به طرز شگفت انگیزی زیبا است.

زره کلاسیک مرد آهنی با طراحی آزگاردی، یک انتخاب بصری برجسته است که به طور قابل توجهی متمایز از اکثر لباس‌های ثور (نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder) در کمیک‌ها می‌باشد، اما همچنین حس طراحی آزگاردی را که جک کربی در عصر نقره‌ای ایجاد کرد را به مخاطب منتقل می‌کند.

الهه رعد (Goddess Of Thunder)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
بهترین لباس های ثور در کمیک

استورم یکی از قدرتمندترین اعضای مردان ایکس (بهترین کمیک های مردان ایکس) در کمیک‌های مارول است و همچنین یکی از نسخه‌های قدرتمند ثور در دنیای چندگانه می‌باشد. لباس او به عنوان لباس های برتر ثور در کمیک های مارول برای ترکیب عناصر طراحی این ابرقهرمان با سبک خاص او محسوب می‌شود.

چند برداشت متفاوت از استورم در نقش ثور وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها از کمیک What If (سریال What if) شماره 12 که در سال 1990 منتشر شد است. این نسخه ترکیبی از عناصر طلایی مانند پشت شانه‌های او که اکنون یکی از ویژگی های لباس فعلی او می‌باشد. همچنین این ترکیب به همراه ظاهر نمادین ثور آبی و قرمز طراحی شد.

ثراگ (Throg)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول

ثراگ یکی از قدرتمندترین گونه های ثور (تمام خدایان در فیلم Thor Love And Thunder) در کمیک‌های مارول است و لباس او یکی از بهترین آن‌ها می‌باشد. اگرچه این لباس اساساً فقط لباس نمادین ثور در قورباغه نمایش داده می‌شود، اما این گونه قدرتمند که لباس کلاسیک ثور را در کمیک حفظ می‌کند، جذابیت بسیار زیادی برای طرفداران خواهد داشت.

لباس ثراگ از برخی جهات متمایز است. کلاه آن بیش از هر نسخه دیگری در کمیک ها بر بال‌های بالای آن تأکید می‌کند و نوع متفاوت و جالبی را به وجود آورده که کاملاً مخصوص ثراک می‌باشد. این نوع از ثور در دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) در سکانس کوتاهی از سریال لوکی به تصویر کشیده شد.

زره طلایی (Golden Armor)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول

لباس زرهی طلایی ثور از نویسنده و هنرمند والت سایمونسون در برخی از بهترین کمیک های ثور در دهه 80 ظاهر شد و به نظر می‌رسد که یکی از لباس‌های ثور در فیلم ثور: عشق و رعد (ایستراگ ها و اشارات فیلم Thor Love And Thunder ) را تحت تأثیر قرار خود داده است. طرح رنگ طلایی و آبی چشمگیر آن در میان لباس های ثور منحصر به فرد می‌باشد.

این زره به شخصیت‌های نورس از اساطیر و تاریخ که ثور از آن اقتباس می‌کند بازمی‌گردد. از این لباس در فیلم ثور: عشق و رعد (سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder) به شدت الهام برداری شد و اگر این فیلم را دیده باشید متوجه می‌شوید که لباس او در این فیلم شباهت زیادی به این نسخه دارد.

آزگارد جدید (New Asgard)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول

در اوایل دهه 2000، آزگارد به زمین منتقل شد و ثور (بزرگترین سوپرایزهای فیلم Thor Love And Thunder) لباس جدیدی برای این دوره جدید دریافت کرد. این یکی از بهترین لباس‌های او در کمیک می‌باشد که به شدت تاثیرگذار بوده است. این ظاهر در دنیای سینمایی مارول در فیلم اول ثور نمایش داده شد.

این طراحی از لباس اصلی کلاسیک ساخته شد، اما سطحی از تاریک بودن را به آن اضافه می‌کند که با اکثر لباس‌های دنیای مارول (بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول) هماهنگ شده است. افزودن نوارهای طلا از طریق سردوش‌های روی تونیک او نیز از نظر بصری جذابیت زیادی دارد. ترکیب رنگ‌های تیره و روشن در این لباس حس متنوعی را به مخاطب منتقل می‌کند.

جین فاستر (Jane Foster)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول

لباس جین فاستر مایتی ثور، هنگامی که در برخی از بهترین کمیک‌های ثور در سال 2010 ظاهر شد، به شدت نمادین شد. زره نقره‌ای و کلاه ایمنی ماسک‌دار، ظاهری جدید و جذاب ایجاد کرده است که در فیلم ثور: عشق و رعد به تصویر کشیده شد. لباس مایتی ثور در این فیلم بسیار جذاب می‌باشد و از به کمیک وفاداری زیادی دارد.

ثور جین فاستر برخی از عناصر نمادین مانند کلاه ایمنی بالدار و شانه‌های برهنه را به تصویر می‌کشد، اما به رنگ مشکی بسیار بیشتری نسبت به لباس معمولی ثور متکی است. این یکی از منحصر به فردترین لباس‌های کمیک می‌باشد و در ساخت آن به نوع پوشش آزگاردی توجه زیادی می‌شود.

لباس کلاسیک (Classic Costume)

بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول
بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول

لباس کلاسیک ثور پایه و اساس تمام لباس‌های بعدی این شخصیت می‌باشد و تأثیر آن نه تنها در نسخه‌های بعدی ثور، بلکه علاقه شدید طرفداران، آن را به بهترین لباس ثور تبدیل کرده است.

لباس اصلی توسط هنرمند افسانه‌ای جک کربی در کمیک Journey Into Mystery شماره 83 طراحی شد و در حالی که این لباس در طول سال‌ها رشد کرده و تغییر کرده است، عناصر اصلی آن مانند کلاه بالدار و سردوش‌های سینه بخش ثابتی از ظاهر باقی مانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *