بدذات ترین شخصیت‌های مارول (MCU) ؛ شخصیت هایی که کاملاً بد نیستند

در دنیای مارول شخصیت‌هایی وجود دارند که سیر تکامل رفتاری جالبی را طی کردند. همراه ما باشید تا به پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU) بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022) مملو از قهرمانان و شروران فوق العاده با شخصیت پردازی بی‌نظیر است. اخیراً، طرفداران با گور، قصاب خدایان در فیلم ثور: عشق و رعد آشنا شدند. کسی که در اهداف و جنایت‌های مرگبار خود کاملاً بی‌رحمانه رفتار می‌کرد. این شخصیت‌ها شروران فوق العاده‌ای هستند، اما شخصیت‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند، افراد کاملاً بدی نیستند.

بعضی از شخصیت ها لزوماً بد یا خوب نیستند، آن‌ها در وسط این دو راهی خیر و شر هستند. آن‌ها به سرعت عصبانی می‌شوند و به دلایلی باعث آزردگی اطرافیان خود خواهند شد. ممکن است انگیزه آن‌ها بدترین یا خشن‌ترین مورد ممکن نباشد، اما اعمال آن‌ها باعث آسیب به دوستان یا عزیزان‌شان می‌شود. اگر بخوهیم به صورت ساده این موضوع را بیان کنیم، می‌توان آن‌ها را بد جنس خطاب کرد.

این شخصیت‌ها بر خلاف دیگر قهرمانان و شروران در نگاه اول به چشم یک شخصیت خود خواه و بد دیده می‌شوند، اما اگر به سیر تکامل رفتاری آن‌ها در فیلم‌های مارول نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که در مورد آن‌ها اشتباه فکر می‌کردیم، بلکه بهتر از چیزی هستند که در نگاه اول دیدیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU) را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

بدذات ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

  • شخصیت هایی که کاملاً بد نیستند

شما می‌توانید فهرست پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

مارول در طول فیلم‌هایش، تکامل شخصیتی کاراکترها را به صورت فوق العاده‌ای به تصویر می‌کشد. این به گونه‌ای است که شما در نگاه اول آن‌ها را یک فرد خود خواه و تقریباً شرور خواهید دید، اما با گذشت زمان و بروز رفتارهای احساسی آن‌ها متوجه خواهید شد که بیشتر از یک فرد خود خواه و بد هستند. در این مقاله قصد داریم تا به پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU) بپردازیم.

ایکاریس (ابدی‌ها)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
شخصیت های پست دنیای سینمایی مارول

فیلم ابدی‌ها (فیلم Eternals) به دلایل زیادی شکست خورد، اما شاید یکی از بارزترین مسائل شکست این فیلم، عدم وجود رهبران دوست داشتنی آن بود. ایکاریس رهبر سابق گروه ابدی‌ها، در اوایل فیلم شخصیت دوست داشتنی‌ای به نظر می‌رسید، اما در ادامه متوجه شدیم که او به گروه خود خیانت کرده و حتی یکی از مهم‌ترین اعضاء را کشته است.

او شخصیت بزرگی در فیلم (حقایق پنهان فیلم Eternals) دارد و در نهایت خود را فدای اعمالش می‌کند، اما این احساسات تلخی را که طرفداران با تماشای او روی پرده سینما داشتند، جبران نمی‌کند. او ظاهرا فقط به سرسی اهمیت می‌داد و بقیه را نادیده می‎گرفت. این دلسوزی خاصی نسبت به بقیه گروه نداشت و معمولاً با آن‌ها مهربان نبود. ایکاریس به دلیل این اعمال به یکی از پست ترین شخصیت های دنیای مارول تبدیل شد.

ناتاشا رومانوف (بیوه سیاه)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

ناتاشا رومانوف یکی از جاسوسان و مأموران ویزه سازمان شیلد بود که به نام بیوه سیاه شهرت داشت. او برای اولین بار در فیلم مرد آهنی 2 وارد دنیای سینمایی مارول شد و اخرین حضور او در این دنیای سینمایی به فیلم اختصاصی خودش، یعنی بیوه سیاه مربوط می‌شود.

ناتاشا رومانوف همواره مانند یک جاسوس برخورد می‌کرد و می‌توان او را جزو بدجنس‌ترین شخصیت مارول قرار داد. او همیشه چیزی برای پنهان کردن از گروه خود داشت و نمونه بارز این رفتار او در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی نشان داده شد. او به راحتی به گروه خود پشت می‌کند و یک مأمور دو جانبه تمام عیار است.

لوکی (ثور)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

لوکی اولین بار به عنوان یک آنتاگونیست (بهترین آنتاگونیست های ترسناک در انیمه های سال 2021) در ثور 2011 معرفی شد. به‌عنوان برادر خوانده ثور، واضح بود که او با هویت خودش و جایی که با آزگارد سازگاری داشت، دست و پنجه نرم می‌کرد. پدرش، پادشاه اودین، او را به عنوان یک جایگزین می‌دید و ظاهراً هرگز به او عشق نشان نداد. این مسائل لوکی را به یکی از شخصیت های پست دنیای مارول تبدیل کرد.

در نتیجه لوکی (سریال لوکی) تبدیل به یک فرد پرخاشگر می‌شود. او تیز هوش است و معمولاً اسلحه خود را به سمت نزدیکانش می‌گیرد. اگرچه او در طول مدت حضورش در دنیای سینمایی مارول تکامل شخصیتی زیادی دارد، اما همواره یک رفتار ثابت در لوکی دیده شد. برخلاف برخی دیگر از شخصیت‌های این فهرست، لوکی فعالانه تلاش می‌کند تا بهتر باشد، اما پست بودن او هنوز یکی از قابل تشخیص‌ترین بخش‌های شخصیت اوست.

یاندو (نگهبانان کهکشان)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

یاندو یکی از پست‌ترین و در عین حال بهترین شخصیت‌های مارول است. او پیتر کوییل را در کودکی دزدید و او را به عنوان یک دزد تمام عیار تربیت کرد. او همیشه عاشق پیتر بود و مانند پسر خود او را بزرگ کرد، اما هیچگاه چیزی که همیشه پیتر می‌خواست را به او نداد.

او همواره مانند یک آدم پست برخورد می‌کند و سعی دارد تا اطرافیان خود را با رفتار عجیب خود برنجاند. او در قسمت دم فیلم محافظان کهکشان شخصیت اصلی خود را رو کرد و نشان داد که به آن بدی که همه فکر می‌کردند نیست.

ژنرال راس (هالک شگفت انگیز)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
شخصیت های پست دنیای مارول

ژنرال راس، ژنرال سابق ارتش ایالات متحده، یکی از پست ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول به شما می‌رود. به نظر می‌رسید که او یک انتقام‌جویی شخصی علیه انتقام‌جویان (انتقام جویان مارول و Squid Game ) داشت و این را در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی اجرا کرد. ژنرال راس همواره سعی داشت تا با خود خواهی خود مشکلی برای اعضای انتقام جویان ایجاد کند، اما نمی‌توان از او به عنوان یک شرور یاد کرد.

او عملیات تعقیب کاپیتان آمریکا (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) و بلک ویدو را رهبری کرد و چندین نفر از انتقام جویان را که در کنار کاپیتان آمریکا بودند را به زندان انداخت. طرفداران بر این عقیده هستند که او دلیل مردن نیمی از انتقام‌جویان است، زیرا اتفاقات کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بود که باعث شد انتقام‌جویان از هم جدا شوند و نتوانند تانوس را در اولین تلاش خود شکست دهند.

جاستین همر (مرد آهنی 2)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست ترین شخصیت های دنیای مارول

مدیر عامل سابق صنایع همر و رقیب تجاری صنایع استارک، جاستین همر از همان ابتدای معرفی در فیلم مرد آهنی 2 (بهترین کمیک های مرد آهنی) بسیار خودخواه و بی‌ادب بود. با توجه به اینکه او در برابر تونی استارک، بسیار خودخواه‌تر محسوب می‌شد، به ما نمایش داد که اگر از تونی استارک بدتر باشد چه اتفاقات وحشتناکی می‌تواند رخ دهد.

هامر فقط به وجهه عمومی خود اهمیت می‌داد و همواره سعی داشت تا وجهه عمومی تونی استارک را به هر روشی خراب کند. او از هیچ کاری برای شکست دادن تونی استارک (بهترین کمیک های قلب آهنی) در این راه صرف نظر نکرد به شدت برای او مشکل ساز شد. جاستین همر با توجه به اعمالش یکی از شخصیت های پست دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

نبیولا (محافظان کهکشان)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

نبیولا، خواهر خوانده گامورا، بسیار کینه توز و پست می‌باشد. اگرچه دلیل این رفتار او قابل درک است و با توجه به گذشته بد و شکنجه‌های تانوس (شرورترین شخصیت های مارول) می‌توان دلیل این رفتار او را منطقی دانست. او توسط تانوس اساساً به عنوان قطعات کامپیوتری مورد استفاده قرار گرفت و هر زمان که او بخواهد مونتاژ و جدا می‌شود.

گامورا برای اولین بار در فیلم محافظان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) معرفی شد و از همان ابتدا آتش خشم و انتقام را در چشما او دیدیم. او از تانوس به دلیل زجرهایی که کشیده بود تنفر زیادی داشت و همچنین از گامورا هم کینه‌ای به دل گرفته بود که از هر راهی برای کشتن او استفاده می‌کرد. در انتها او از رفتار خود صرف نظر کرد و با گامورا متحد شد.

رونین (هاکای)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

رونین به عنوان شخصیت جایگزین کلینت بارتون، به شدت شخصیت پستی است. او پس از از دست دادن خانواده‌اش در اثر بشکن تانوس به یک جنگ هوشیارانه در سراسر جهان می‌رود، اما در روند این جنگ‌ها خود را از دست می‌دهد. او به بدترین باندهای خلافکاری حمله می‌کند و آن‌ها را می‌کشد و در این راه دشمنان زیادی پیدا می‌کند.

او در طول راه چندین دشمن پیدا می‌کند که بسیاری از آن‌ها بعداً برای تعقیب او برمی‌گردند. او هیچ رحمی نشان نمی‌دهد و هر کسی را که فکر کند سر راهش است را می‌کشد. رونین دقیقاً برعکس شخصیت هاکای (بهترین کمیک های هاکای) می‌باشد. او در قالب رونین به یک فرد خشمگین و بی‌رحم تبدیل می‌شود.

باکی بارنز (کاپیتان آمریکا 2)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستان، یکی از جالب ترین ضدقهرمانان (بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی) و شرورهای (بهترین شخصیت های شرور انیمیشن های دیزنی بر اساس IMDB) مارول است. او از جنگیدن در کنار کاپیتان آمریکا در جنگ جهانی دوم به یک قاتل هایدرا برای چندین دهه تبدیل شد. در واقع او خودش شحصیت بدی نیست، اما آزمایشات هایدرا روی او باعث شد تا باکی گذشته خود را فراموش کند و به یک قاتل بی رحم تبدیل شود.

در سریال فالکون و سرباز زمستان، طرفداران بیشتر در مورد گذشته باکی و نحوه مبارزه او برای کنار آمدن با شیاطین گذشته خود متوجه می‌شوند. قابل درک است که باکی به یکی از تنها دوستانش، سم ویلسون، انتقاد کند. باکی خشم زیادی را در خود جمع کرد و با وجود تلاش‌هایش برای بهبودی و حرکت از گذشته‌اش، رفتار خشن و نا‌مهربانی را نشان داد.

تونی استارک (مرد آهنی)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

تونی استارک یکی از جالب‌ترین پیشرفت‌های شخصیتی را در میان انتقام‌جویان داشته است. او به عنوان یک شخصیت خودخواه و خودمحور و تقریباً آزاردهنده در اولین فیلم‌اش ظاهر شد. او با خود خواهی خود باعث شد تا زمینه نابودی زمین توسط اولتران انجام شود. اگه چه او در نهایت هر کاری برای نجات زمین انجام داد، اما در این روند رفتارهای خود خواهانه او را شاهد بودیم.

علیرغم پیشرفت و فداکاری نهایی او، در نهایت، تونی همچنان یک رفتار ثابت داشت. او سریع عصبانی می‌شد و به سرعت مشاجره را شروع می‌کرد و اغلب وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رفت کارهای خوبی از او سر نمی‌زد. تونی شخصیت بدی نبود، فقط نسبت به دوستان و عزیزانش کمی بد رفتار می‌کرد.

راکت راکون (محافظان کهکشان)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

راکت یکی از شخصیت‌های پستی است که اغلب رفتار ناخوشایندی نسبت به هم تیمی‌هایش دارد. او به شدت بی ادب و گستاخ می‌باشد و با روش‌های مختلفی باعث آزردگی نزدیکانش می‌شود. او شخصیت بدی نیست، اما به دلیل گذشته بد و تلخی که دارد رفتار بسیار بدی از خود نشان می‌دهد و اطرافیان‌اش را از خود دور می‌کند.

او یک رابطه جدایی ناپذیر با گروت دارد و مانند یک پدر از او مراقبت می‌کند. در واقع می‌توان گفت تنها کسی که روی او بیشترین تأثیر را می‌گزارد، گروت است. گروت سیر تکامل شخصیتی فوق العاده‌ای در دنیای سینمایی مارول داشت و به و در لحظاتی از فیلم محافظان کهکشان نشان می‌دهد که اعضای تیم خود را بیشتر از چیزی که نشان داده دوست دارد.

فرانک کسل (پانیشر)

پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)
پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

فرانک کسل یکی از افراد پست و سر سخت مارول (بهترین کمیک های مارول 2022) است و شخصیت بسیار پیچیده‌ای دارد. او مدتی را بین تفگداران دریایی  ایالات متحده گزراند و باعث شد تا زندگی او به کلی تغییر کند و به یک فرد سر سخت و خشن تبدیل شود. فرانک سر نوشت غم انگیزی دارد و شاهد کشته شدن خانواده‌اش می‌باشد.

پس از این اتفاق غم انگیز، فرانک کسل کنترل خود را از دست می‌دهد و به یک قاتل بی رحم می‌شود. فرانک کسل به دلیل مهارت بالا در کشتن دشمنانش و مجازات کردن آن‌ها، لقب پانیشر را به خود اختصاص داد. گذشته او رفتار خشن (خشن ترین سکانس های تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار) و هنجار شکن‌اش را توجیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *